Бір көп

Білім беру саласы Таным
ҰОҚ Математикалық  негіздер
Тақырыбы Бір – көп
ҰОҚ Мақсаты Таныс заттарды көлеміне (үлкен-кішкентай)  және санына қарай (бір-көп)  салыстыра білу қабілеті  қалыптасады.  Логикалық ойлау қабілеті дамиды. Танымдық қызығушылығы  артады.
(Күтілетін нәтиже Жаңғыртады:   Заттың көлемі мен санына қарай салыстыра алды.

Түсінеді:  Бір және көп заттарды біледі,  оның үлкен не кішкентай екенін түсінеді.

Қолданады:  Мазмұнға сәйкес суреттерді топтастырады,  салыстырады,  құрастыру тәсілдерін қолданады.

Ресурстар АКТ,  Құстардың суреттері,   EduQuest жүйесінің кілемшесі, пазл, Фетрдан құстар бейнесі.

 

Әдіс-тәсілдері «Воскобович» әдісі, Салыстыру әдісі,  EduQuest жүйесі
Ойлау деңгейі Білу,  Түсіну,  Қолдану
ҰОҚ  түрі Интеграция
Жоспарланған уақыт

1 мин

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

Бекіту

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

1 мин

 

ҰОҚ соңы

15 мин

Күлім қағып қолымды,

«Бір, екі, үш» деп соғайын.

Қарап тұрған көршіме,

Қолымды мен бұлғайын.

Жылы-жылы сөзбенен,

Жүрегімді сыйлайын.

 

-Балалар, мына кіржайғыштағы суреттерді бір-біреуден  алайық.

«Топтастыру»   Саралау

І топ  Әтеш

ІІтоп  Тауық

ІІІ топ  Балапан

-Ал, балалар, енді слайдтағы  суретке қараңдаршы. (жетелеуші сұрақтар)

-Балалар, бүгінгі біз заттардың көлеміне қарай  үлкен кіші, санына қарай бір және көп  ұғымдарымен танысамыз.

Айтылым, Тыңдалым

Ашық сұрақтар

Кері байланыс

Бала үні   Тікелей бақылау

 

І топ Әтеш

Педагог  жетекшілігімен  жүргізілетін  ойын:  «Көлеңкесін тап»

Мақсаты: Балалар үй құстарының  көлеңкесін табу арқылы ойлайды, есінде сақтайды.  Үлкен-кішіні салыстырады, бір және көп ұғымдарын біледі.

Воскобович әдісі.

Саралау: Оқу процесі арқылы, мазмұнды.

Бақылау: Тікелей, Жаппай

4К, Бала үні

 

ІІ топ Тауық

Құрылымдалған ойын:

«Пазлдарды жина»

Мақсаты:  Пазлды  құрастыру барысында  зейін қойып ойланады, тиянақтылыққа қалыптасады. Санай алады. Заттың көлемін түсінеді.

Саралау: Оқу ортасы, өнім арқылы

Бақылау:  Құрылымдалған, жаппай

4К, Бала үні

 

ІІІ топ  Балапан

Педагог  жетекшілігімен  жүргізілетін  ойын: 

 «Көп және біреу»

Ойынның мақсаты:  Көп және біреу қатынастарын білуге үйренеді. Балалар берілген суреттерді қарастырады. Көп құс  және бір құс бейнеленген суреттерді бөліп, екі жаққа қоя отырып, тиянақтылыққа, бірізділікке қалыптасады.

Саралау: Оқу ортасы, өнім арқылы

Бақылау:  Құрылымдалған, жаппай

4К, Бала үні  Айтылым  Тыңдалым

 

Сергіту сәті:

Оңға қарай иілдік,
Солға иілдік,
Бір отырып, бір тұрып,
Бәріміз бір сергідік.

 

Педагог  жетекшілігімен  жүргізілетін  ойын:  «Бірге салыстырамыз»

Мақсаты: Құрастыру барысында шапшаңдыққа, достық қарым-қатынасқа қалыптасады.  Суреттегі  заттарды санын да, көлемін де салыстыра алады.

EduQuest жүйесі

Саралау: Мазмұнды саралау.

Бақылау: Тікелей, құрылымдалған.

Сыни ойлау, Бала үні

 

-Жарайсыңдар балалар, ойынды жақсы ойнадыңдар.

-Балалар,  Басбармақпен бүгінгі оқу қызметімізді  бағалайық

 

 

Балалар шеңбер болып тұрады

 

 

 

Слайдта  суреттер

 

 

Құстардың суреттері

Үй құстары

Әтеш

Тауық

Балапанның суреттері

 

 

 

 

 

 

 

«Воскобович» әдісі

Фетрдан қырқылған құстардың бейнесі

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй құстары суреттерінің кеспелері

 

 

 

 

 

 

 

Үй құстары бейнеленген суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EduQuest жүйесінің  кілемшесі, пазл

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.