Заттардың қасиеті

                  «» тобында ұйымдастырылған оқу  қызметінің

                               технологиялық  картасы.

 

Өтілетін күні:                                                    Тәрбиеші:  Шуканаева  Рая

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі: ҚМҰҚ

Тақырыбы:   Заттардың қасиеті

Мақсаты:    Балаларды  заттардың әр түрлі белгілеріне қарай салыстырып, ажырата білуге  үйрету.  Аз, кем, үлкен –кіші ұғымдарын  түсіндіру. Балалардың  танымдық белсенділігін арттыру, ойлау әрекетін дамыту. Көз зердесін қалыптастыру, ұқыпты, тиянақты болуға тәрбиелеу.

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың 

іс — әрекеті.

    Енгізу.

  Дәлелді   ояту.

Шаттық  шеңбері.                   «Біз  әдепті баламыз»

Санамақ айту.                       «Біздер үйде нешеуміз….»

Шеңберде бірге  тұрып, өлең жолдарын  қимыл-мен  көрсету.

Санамақты  қайталау.

Табиғат  біздің анамыз, Табиғатқа  баламыз.                 Иіліп  сәлем  береміз,                       Біз  әдепті баламыз.

 

  Ұйымдастыру –  іздену

1.     Салыстыру.                        Аз – кем ұғымы.                            Дид  ойын: «Біздің  көлдегі  балықтар»                                         

Сұрақ – жауап.

2.  Ой  дамыту                           Үлкен- кіші ұғымдары.

Дид ойын: «Біздің  үйдің жануарлары»

Мысалы: Сиыр-бұзау, жылқы-құлын, қой-қозы, ешкі-лақ..

    Сергіту  сәті.

3. Ой  қозғау жаттығулары. Логикалық  есептер. 1.Қандай  пішін  жақсы домалайды?                                2.Қандай  геометриялық  пішінде  бәрі үшеуден?                 3.Суға үш торғай қонды, бір  торғай ұшып  кетті  суға неше торғай қонды? (суға торғай қона алмайды)  4.Әтеш  қай кезде шақырады?                              5.Таңертең неше көзімізді ашамыз?

Ертегі  тыңдауға  қызығушылық  таныту.

 

Өз ойларын  айта  білу.

Қойған  сұрақтарға жауап  беру.

 

 

Балықтардың  айырмашылығын  айта  білу.

 

Үй жануарларын және оның төлдерін  айыра  білу.

    Сергіту  сәті.

Оңға, оңға түзу тұр,

Солға, солға түзу тұр. Алға қарай бір адым Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық.

 

Логикалық  есептер.

1.Қандай  пішін  жақсы домалайды?

2.Қандай  геометриялық  пішінде  бәрі үшеуден?

3.Суға үш торғай қонды, бір  торғай ұшып  кетті  суға неше торғай қонды? (суға торғай қона алмайды)

4.Әтеш  қай кезде  шақырады?

5.Таңертең неше көзімізді ашамыз?

Рефлекстік

түзету.

Дид ойын: «Ұзын, қысқа.»

Мақсаты:  Мыс:  Жіп ұзын дегенде  қолды алға  созу, жіп қысқа дегенде қолды жинау.

Сұрақ – жауап.

Балаларды  мадақтау.

Ойынға белсене қатысу. Қызығушылық  таныту.

Достарын  бағалау.

 

 

                                                   Күтілетін нәтиже:

Білу:      Бала  салыстыру,  көп, аз   туралы  түсініктерді білу  керек.                                              Игеру:  Дидактикалық  материалдармен  жұмыс жасай  отырып, өз ойын  жеткізе білуді игереді.                                                                                                                                                                    Меңгеру: Ойындар  арқылы баланың қызығушылығы  артып, баланың  ойлау  қабілеті  дамып, геометриялық  ұғымдарды меңгереді.

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.