менің балабақшам

Бекітемін:_____________
№22 «Гаухартас» балабақша
Басшы міндетін уақытша атқарушы
Е.Н.Абуова

Оқу тәрбие жұмыстарыныңқысқамерзімді жоспар
ІII апта ( 16-20 қыркүйек, 2019 ж.)
«Қошақан» ересек тобы
Өтпелі тақырып «Балабақша»
Тақырыпша: Менің балабақшам

Күн тәртібі Уақыты Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма
Балаларды қабылдау

Ата – аналармен әңгімелесу 08.00-08. 20 Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы. Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.
Тәрбиешінің балалармен қарым –қатынасы;
Отбасы дәстүрлері турлы жеке әңгімелесу;
Балалардың балабақшаға зор ықыласпен келуіне жағымды жағдай орнату;
Ертеңгілік қоштасуды жеңілдету тәсілдері туралы кеңес беру
Өз-өзіне қызмет етудің алғы шарттарын орындату жайында әңгімелесу.
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) Дидактикалық ойын Менің отбасым
Мына үйде кім тұрады?
Мақсаты: Балаларға отбасы мүшелерін жеке – жеке таныта келе, еңсоңында жалпы атауын бірсөзбен атату.
«Өзүйіңді тап»
Мақсаты: Түстерді ажырата білуге үйрету.
Әр үйшіктің өзітүсіне тән жапырақшаларын шапшаң тауып кіргізе білу қабілеттерін жетілдіру.
Алғырлыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Қазақстан
«Отбасы мүшелерін ата»
Мақсаты: Отбасымүшелерінатау (ата, әже, әке, ана, іні, әпке, аға, сіңілі, қарындас, т.б.). Өзжанұясытуралыәңгімелесугеүйрету.
«Киімдерді ата»
Мақсаты: Түрлі киім атауларын (пальто, етік, құлақшынт.б.) атап айтуға үйрету, сөзді кқорын кеңейту, ұл бала мен қызбаланың киімін ажырата білуге үйрету. «Қонжықтыңүйін тап»
Мақсаты: Түстерді ажыратуға жаттықтыру; қабылдауын дамыту; ойынның ережесін сақтауға үйрету
Таңертеңгі гимнастика (5мин)
08.20-08.30 Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік Әнұранын айту.
Таңғы ас 08.30-09.00 Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау
Ойын, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық 09. 00-09 .15 Картатека №11 Картатека №12 Картатека №13 Картатека №14 Картатека №15
Ұйымдастырылған оқу қызметтері 09 .15-10. 45 Дене шынықтыру
Негізгі қимылдар:
1.Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүгіру.Бір орында оңға, солға секіру. Допты екі қолмен бастан асыра кедергі арқылы лақтыру(2м.қаш.).
Қимылды ойын:«Ойыншыққа тез жетейік»Ресурстар: доп
Әдіс-тәсілі: «Ойын»технология сы.
Күтілетін нәтиже: Қайталай алады.
Бірқалыпты, аяқтың ұшымен жүруді
Түсінеді.
Бір орында оңға, солға секіруді
Қолданылады
Допты лақтыруды
Мүсіндеу.
Тақырыбы: «Қоян менің сүйікті ойыншығым»
Мақсаты:Ермексазды домалату,шымшу,жалпайту тәсілдерін қолдана отырып ,қоянды мүсіндеуді үйрету. Ресурстар: ойыншықтар.
Әдіс-тәсілі: «Иновациялық»
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады Ойыншықтарды ұқыпты ұстауды
Түсінеді:Достық қарым-қатынас орнатады
Қолданады: Ермексазды пайдалана отырып ,қоянды мүсіндеуді
Дид-қ ойын: «Ойыншықты атай аласын ба?»
Экология негіздері Тақырыбы: «Менің сүйікті ойыншықтарым»
Мақсаты: Балалардың өздері қоршаған ойыншықтары түсінігін кеңейту, ойыншықтар жайлы тақпақтар айтқызу арқылы сөздік қорын молайту, суреттер арқылы сөйлем құрауға үйрету. Достыққа, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа жақсы көңіл — күйді сезе білуге баулу. Өздерін қоршаған ойыншықтарды сүйе білуге, ұқыпты таза ұстауға тәрбиелеу, ойын арқылы ойлау қаблеттерін дамыту.
Әдіс — тәсілдер:«Ойын»технологиясы.Ресурстар:Ойыншықтар.
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: Ойыншықтарды ұқыпты ұстауды
Түсінеді:Достық қарым-қатынас орнатады
Қолданады: Ойыншықтар жайлы тақпақтар айтады. Сурет
Тақырыбы:«Менің сүйікті ойыншығым»)
( заттық сурет салу)
Мақсаты: Домалақ пішінен доптыңың суретің салып, ирек сызықпен әшекейлеуді үйрету, шыдамдылыққа сыйласымды, қарым –қатынасқа тәрбиелеу, суретті қыл қаламен салу және бояу әдіс –тәсілдерін меңгерту.Ресурстар: ойыншықтар.
Әдіс-тәсілдері: «Ойын» технологиясы
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: Ойыншықтарды ұқыпты ұстауды
Түсінеді:Достық қарым-қатынас орнатады
Қолданады: суретті қыл қаламен салу және бояу әдіс –тәсілдерін.
Дидакти-қ ойын:
«Ойыншықты атай аласын ба
Музыка
Тақырыбы: «Менің сүйікті ойыншықтарым»
Мақсаты: Жоғары, төмен ды-быстарды ажырату. Би элемент-терін музыканың бояуымен сезініп жасау. Ойыншықтарды жинақы ұстауға, достарымен бірігіп ойнауға тәрбиелеу.
Әуенді ырғақты қимылдар: «Қуыршақпен би»
«Бөбегім»Ғ.Дауылбаева
Музыка тыңдау: «Кір қуыршақ» И.Нүсіпбаев
Ән айту: «Домбыра сазы» И.Нүсіпбаев
Ойын ойнау: «Үлкен, кіші қоңыраулар» Дидактикалық ойынӘдіс — тәсілдер:«Аспаптар»
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: Жоғары төмен дыбыстарды ажыратуды.
Түсінеді:Жоғары төмен дыбыстарды.
Қолданады: Аспаптарды
Құрастыру
Тақырыбы:«Досымның үйі»
Мақсаты: Орналастыру тәсілдерін қолдана отырып, үйді пластиналарды тігінен және кірпіштерді, бөлшектерді көлдененінен орналастырырып құрастыруға үйрету.Бастаған ісін аяғына дейін жеткізуін қалыптастыру. Ресурстар: үйдің макеті.
Әдіс-тәсілі: «Ойын»
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: билиньгвизмдік компоненттерді
Түсінеді:Достық қарым-қатынас орнатады
Қолданады:Үйді құрастырады.
Дид-қ ойын: «Дұрыс, бұрыс»
Дене шынықтыру
Негізгі қимылдар:
2. Бір орында оңға, солға секіру. Арқан үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу.(2-3рет)
Қимылды ойын:
«Ойыншықты қағып ал!»
Ресурстар: доп
Әдіс-тәсілі: «Ойын»технологиясы Күтілетін нәтиже: Қайталай алады.
Бірқалыпты, аяқтың ұшымен жүруді
Түсінеді.
Арқан үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру
Қолданылады
Допты екі қолмен қағып алуды
Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Ойыншықтар»өлеңі. Н. Әлімқұлов.
Мақсаты: Өлеңді эмоционалды қабылдай білуді дамыту, түсініп, есте сақтауға үйрету, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Ресурстар: ойыншықтар.
Әдіс-тәсілі: «Ойын»технологиясы
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: Ойыншықтарды ұқыпты ұстауды
Түсінеді:Достық қарым-қатынас орнатады
Қолданады: Өлеңді түснеді.
Дидакти-қ ойын:«Жаңа қуыршақ»
Математика негіздері
Тақырыбы:«Сөредегі ойыншықтар»
Мақсаты: Бірінің астына бірі екі қатарда орналасқан заттардың екі тобын салыстыруды үйрету.
Ресурстар: ойыншықтар.
Әдіс-тәсілі: «Ойын»Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: Ойыншықтарды ұқыпты ұстауды
Түсінеді:Достық қарым-қатынас орнатады
Қолданады:Заттарды бір-бірімен салыстырады.
Дид-қ ойын: «Ойыншықтар дүкені» Дене шынықтыру
Негізгі қимылдар:
3. Бір орында оңға, солға секіру. Допты екі қолмен бастан асыра кедергі арқылы лақтыру(2м.қаш.).
Гимнастикалық скамейка үстімен көлденеңінен еңбектеу.
Қимылды ойын:
«Ойыншыққа еңбектеп жетеміз»
Ресурстар: доп
Әдіс-тәсілі: «Ойын»технологиясы
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады:
Бір орында оңға, солға секіруді
Түсінеді:
Допты екі қолмен кедергілерден асырып лақтыруды
Қолданылады:
Гимнастикалық скамейканы үстімен еңбектеуді

Жаратылыстану
Тақырыбы:«Ойыншықтар еліне саяхат»
Мақсаты: Балалардың ойыншықтардың қандай материалдан жасалғаны туралы мағлұматын кеңейтіп, қарапайым тәжірибелерді жүргізуге қызығушылықтарын, зейіндерін дамыту. Ресурстар: ойыншықтар.
Әдіс-тәсілі: «Ойын» технологиясы
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: Ойыншықтарды ұқыпты ұстауды
Түсінеді:Достық қарым-қатынас орнатады
Қолданады:Ойыншықтардың неден жасалғанын ажыратады.
Дид-қ ойын: «Ойыншықтарды атаймыз»

Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы:«Бақшадағы ойыншықтар»
Мақсаты: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын бекіту.Балалардың сөздік қорын ойыншықтардың атауларымен байыту.
Ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу. Ресурстар: ойыншықтар.
Әдіс-тәсілі: «АҚТ» Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: Ойыншықтарды ұқыпты ұстауды
Түсінеді:Достық қарым-қатынас орнатады
Қолданады:Сөздік қорылары дамиды
Дидакти-қ ойын: «Ойыншық атауындағы бірінші дыбысты айтайық»

Серуенге дайындық 10. 45-11.00 Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.
Серуендеу 11.00-12.00 №11 Бақылау.
№12 Бақылау. №13 Бақылау. №14 Бақылау. №15 Бақылау.
Серуеннен оралу 12.00-12.20 Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау
Түскі ас 12 .20-13. 00 Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау.
Түскі ұйқы 13. 00-15 .10 Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары 15 .10-15. 40 1.«Көңілді қоңыздар» массаж түрлері
Мақсаты: Балалардың денсаулығын нығайтуға, дене бітімін жақсы қалыптастыруға, қан айналымын жақсартуға, көздерін демалтуға, балалардың арқасындағы, қолындағы, табандағы нүктелерді оятуға арналған. Ағзаның көптеген қызметтерін жақсартады.
2.Ояну жаттығуы.
Қайырлы таң, көздерім! (балалар қастарын, көздер сипайды)
Қайырлы таң, құлақтарым!(құлақтарын сипау)
Қайырлы таң, беттеріміз! (беттерін сипау)
Қайырлы таң, қолдарымыз! (қолдарын сипау)
Қайырлы таң, аяқтарымыз! (аяқтарынсипау)
Бесін ас 15. 40-16. 00 Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау.
Күннің II жартысы
16 .00-16. 30 Бүлдіршін шығармашылығы дамыту .Вариатив
Тақырыбы: «Үйшік» ертегісіМақсаты: Қуыршақ театры арқылы балаларға ертегі желісін толық әңгімелеу. Ертегіні көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту
Балапан дәптермен жұмыс:
(жазу) Би үйірмесі
Тақырыбы:Би әлемі туралы не білесіз?
Мақсаты:Жалпы би қимылдарымен,сәлемдесу сахнадан шығу әдістерін таныстыру
Аяқ қолды созып,бастыртқышта тұруды үйрену. Шебер қолдар
Тақырыбы:«Саңырауқұлақ» оригами
Мақсаты:Қағаз, оның пайдалануы туралы түсінік беру. Шаршыны тең екіге және қиғашынан бүктеуге үйрету. Баланың ой-қиялын, кеңістікте орналастыра білу дағдысын дамыту Психолог жұмысы
Тақырыбы:
Сүйікті ойыншығым!
Мақсаты: балаларда кездесетін «менмендік» сезімінің қалыптасуына кедергі жасау. Сурет салу барысында тұлғаның дағдыларын бақылау, зерттеу. Достық қарым-қатынас атмосферасын қалыптастыру

Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс 16.30-16.45 Жеке баламен жұмыс
Арсенгеды ермексазбен дұрыс жұмыс жасай білуге үйрету. Жеке баламен жұмыс:
Айсанаға сурет салу оқу қызметінде аяқталмаған жұмысын ұқыпты сурет салуға үйрету. Жеке баламен жұмыс:Нурсаятқа заттарды бір бірімен салыстыра білуді үйрету. Жеке баламен жұмыс: Әлинурға ертегі мазмұнын түсініп,рөлге ене білуге үйрету. Жеке баламен жұмыс:Сабинаға ға көп немесе аз мөлшерді бір-бірімен ажыратуға үйрету.
Серуенге дайындық 16 .45-
17. 00 Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білулерін қадағалау.
Балабақша ауласына серуен.
Балалармен әңгімелесу.
Балалармен ертеңге дейін қоштасу.
Серуен.
Балалардың үйге қайтуы

Балалардың үйге қайтуы 17:00-17:30 Қимылды ойын: «Допты ұстап ал»
Ойынның мақсаты: Шапшаң болуға баулу.
Қимылды ойын: «Құстар ұяларында отыр»
Ойынның мақсаты: Тәрбиешінің сигналы бойынша, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Қимылды ойын: Қимылды ойын: «Маған қарай жүгіріңдер»
Ойынның мақсаты: Жылдам қимыл іс-әрекет жасауға үйрету.
Қимылды ойын:
«Шарды ұста»
Ойынның мақсаты: Жылдам қимыл қозғалыс жасауға үйрету. Қимылды ойын: . Поезд.
Ойынның мақсаты: Балаларды бір тізбекпен тез және баяу жүруге, тәрбиешінің белгісімен аялдама жасауға үйрету.

Апта басында көтеріңкі көңіл күймен келулерін айту.Балаларға бүгінгі күннен алған әсерлерін ата-аналарымен бөлісуді айту.Балаларға демалыстарына сәттілік тілей отырып, жеке бас гигиеналарын сақтауын талап ету.
Тәрбиешілері: Жумагулова У Тексерілді:_________________Абуова Н
Тулебаева Г

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.