ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (25-29қыркүйек 2017 ж.) 2- кіші топ

ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға (25-29қыркүйек 2017 ж.)

2- кіші топ

Өтпелі тақырып «Балабақша»

Тақырыпша  «Жиһаздар»

 

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

 

Бейсенбі

 

Жұма

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

 

Таңертеңгі гимнастика (8мин)

 

8.30-8.50

 

 

 

 

8.50-8.58

Балаларды қабылдау.

 

Жуылған ойыншықтарды жинату.   Төлдерді қалай шақыруды білесің бе?

Таңертеңгі жаттығулар кешені

Сылдырмақпен жаттығу.

Мақсаты:Қимыл- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу

 

Ас алдындағы жуыну,сүлгімен қолды құрғату.

Мақсаты:тазалыққа баулу.

 

  Балаларды қабылдау. Сәлеметсіз бе балабақша! Балалардың қарым қатынасын дамыту.

«Заттың атын ата» Мақсаты: Заттарды көріп сипаттау арқылы сезімталдығын дамыту.

Таңертеңгі жаттығулар кешені  Сылдырмақпен жаттығу.

Мақсаты:балалардың дене дамуын шынықтыру.

Ас алдындағы жуыну,беті-қолын жуу,құрғатып сүрту.

Мақсаты:тазалыққа баулу.

Балаларды қабылдау. «Амансың ба, достарым!» Балалардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету.

Әңгімелесу«Біз үлкен және кішімен қалай сөйлесеміз»                      Мақсаты: Бір-бірімен сөйлесу мәдениетіне үйрету.Таңертеңгі жаттығулар кешені  Сылдырмақпен жаттығу.

Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру.

Ас алдындағы жуыну,беті-қолын жуу,құрғатып сүрту. Мақсаты:тазалыққа баулу.

Балаларды қабылдау. Топқа көтеріңкі көңіл күймен келуге жағдай тудыру.

«Не артық?» Мақсаты: Бал-ды суретке қарап,оларды топтастыруға үйрету.

Таңертеңгі жаттығулар кешені  Сылдырмақпен жаттығу.

Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу

«Таза қолдар»

Мақсаты: Сабынмен қолды  дұрыс жууға дағдыландыру.

Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.

«Неге ұқсайды» Мақсаты: Ойлау қабілетін арттырып, тапқырлық сезімдерін дамыту.

Таңертеңгі жаттығулар кешені             Сылдырмақпен жаттығу.

Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру.

Ас алдындағы жуыну,беті-қолын жуу,құрғатып сүрту.

Мақсаты:тазалыққа баулу.

Таңғы ас

8.58-9.30

Суды шашып төкпей жууға үйрету .

Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау

Сүлгілерін дұрыс ілуге үйрету

Үстел басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу

Ойын- жаттығу  . «Таза қолдар».

Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау

Ойын жаттығу: «Су, мөлдір су…».

Асты кезегімен ішуге үйрету

Ойын жаттығу «Қане Аделя ,Дидар, қолымызды жуамыз»

Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

9.30-9.45

9.55-10.10

10.20-10.35

1.Жаратылыстану.Тақырыбы:«Алтын күз»(табиғаттағы бақылау)Мақсаты:Табиғаттағы, ауа райындағы, адамдардың киіміндегі қарапайым өзгерістерді байқай білуге үйрету. Тәрбиешімен бірге  табиғат құбылыстарын бақылауға ынталандыру. Қоршаған ортаның  әсемдігімен байланысты  мейірімділік  сезімдерін  тәрбиелеу

Әдіс-тәсілі:

1.Сұрақ жауап.

-Қазір жылдың қай мезгілі ?                                                         -Жылдың күз мезгілінде қандай өзгерістер болды?

2.Слайд.Күз мезгілі .Күзгі киімдер.

3.Сұрақ жауп.

4.Күзгі табиғатты бақылау.

5.Сергіту сәті.

6.Қорытынды.

Балаларды мадақтау.

2.Музыка.

Педагогтың жоспары бойынша.

1.Сөйлеуді дамыту.Тақырыбы: Қуыршақ Әйгерімнің бөлмесі.Мақсаты:Тәрбиешінің сұрақтарына жауап беруді үйретуді жалғастыру. Жиһаз атауларымен таныстыру. Жаңа сөздерді қатыстырып, сөйлем құрату арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Достарының, үлкендердің айтқанын аяғына дейін тыңдауға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілі:

1.Суретпен жұмыс. (Жиһаздар)                                       -Балалардың , назарын тақтадағы суреттерге аударамын.-Ненің суретін көріп тұрсыңда?-Балалар бұл заттарды жалпы айтқанда жиһаз дейміз.

Үй жиһаздарының не үшін керек екендігін толығымен айтып үйрету.

2.Тосын сәт.                                (Осы кезде есікті ашып мұңайған қуыршақ келеді)

Сұрақ жауап.

3.Дидактикалық ойын. «қуыршаққа бқлме жасаймыз»

.Текшелердің көмегімен орындық, үстелді құрастырады.

4.Сергіту сәті.

Оңға қарай бір қадам ,

Солға қарай бір қадам.

Отырамыз , тұрамыз,

Жәй жүгіріп аламыз.

5.Қуыршақпен қоштасу.

6.Қорытынды.

Сұрақ жауап.

Балаларды мадақтау.

 

2.Көркем әдебиет .

Тақырыбы. Әлди-әлди.                                        Мақсаты: Халық ауыз әдебиеті туралы түсінік беру.Балаларға бесік туралы түсінік беру.лең жолдарын таңдай білуге үйрету, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өлең жолдарын қайталатып, жаттату. Тілдерін жаттықтыру.

Әдіс-тәсілі:

1.Тосын сәт. Әже келеді.

2.Бесікпен таныстырады.

3.Әлди, әлди.(тақпақ)

Әлди, әлди, әл бөпем,

Ақ бесікке жат бөпем.

Жылама, бөпем, жылама,

Жілік шағып берейін,

Байқұтанның құйрығын

Жіпке тағып берейін.

4.Ойын. «Жәй-жәй бас»

Мақсаты.балаларды шыдамдылыққа,сабырлыққа тәрбиелеу.

5.Әжемен қоштасу.

6.Қорытынды

Сұрақ жауап.

Балаларды мадақтау.

 

3.Дене шынықтыру.

Педагогтың жоспары бойынша.

1.Эколгия негіздері.Тақырыбы:Күзгі ауа райы.                                 Мақсаты: Балаларға табиғат туралы, күз ерекшелігі туралы түсінігін молайту. Балаларды табиғат құбылыстарымен таныстыруды жалғастыру.Оларға экологиялық тәрбие беру

Әдіс-тәсілі:

1.Балаларды ұйымдастыру.

Балалармен күз мезгіліне байланысты әңгімелесу.                       -Күзде күн қандай?

-Ағаштардың жапырағы қандай түске боялды.

2.Слайд.

Күзгі ауа райы.

Сұрақ жауап.

3.Сергіту сәті.

4.Қорытынды сұрақ жауап.

Балаларды мадақтау.

2.Музыка.

Педагогтың жоспары бойынша.

1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.   Тақырыбы: Заттар тобын салыстыру.      Мақсаты: Ұзындығы бойынша түрлі заттарды салыстыруға, ұзын, қысқа сөздерін қолдануға үйрету.  Балалардың кеңістікте бағдарлау туралы білімдерін бекіту.

Әдіс-тәсілі:

1.Тосын сәт.

Екі қуыршақ келеді.

Амандасу.

2.Дид.ойын: «Қуыршақтарды салыстыру»

3.Слайд. 1.Карандаштарыды салыстыру.                   

2.Қоянның құлағы

Дидактикалық ойын: «Салыстыру»

Жолды салыстырады.

4.Сергіту сәті.

Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі   Кіп — кішкентай ағаштар,                              Үп — үлкен болып өседі.

5.Қорытынды.

Қуыршақтармен қоштасу.

 

2.Дене шынықтыру.

Педагогтың жоспары бойынша.

 

3.Сурет салу. Тақырыбы:   Қуыршақтың киіміне арналған сөре.   Мақсаты: Түзу сызықтарды қиылыстыру арқылы  сөренің суретін салуды үйрету..

Әдіс-тәсілі:

1.Балаларды ұйымдастыру.

2.Дидактикалық ойыны: «Кім тапқыр?» Балалар топ бөлмесі ішінен шаршыға ұқсас заттарды табады.

3.Тосын сәт.

Қуыршақ келеді.

Балалардан көмек сұрайды.

4.Суретпен жұмыс.

Сөренің сурет салудың әдіс тәсіледрін көрсету түсіндіру.

5.Жеке көмек.

6.Тақырыпты  сұрақтар қоя отырып қорытындылау жақсы салынған балалар мадақтау

1.Сиқырлы саусақтар  Тақырыбы: Көкөністер                      Мақсаты: Балалар бастырма көмегімен салынған бейнеге ерекше қызығушылық танытады. Сәйкес түстерді ажырата білуге, оны дұрыс пайдалана білуге үйрету. Гуашпен сурет салу қабілетін бекіту.

Әдіс-тәсілі:

1.Жұмбақ жасыру.

Қалың киім ұнатады

Шешіндірсең жылатады.

(жуа)

Жер астында қызыл қыз отыр. Сәбіз

Сырты жасыл қатты,

Іші қызыл тәтті. (қарбыз)   

2.Көкөністі бастырма арқылы сурет салу жолдарын көрсету,түсіндіру.

Сергіту сәті: Алма баққа барайық

Алма теріп алайық

Ең үлкенін дәмдісін

Әжемізге сыйлайық

3.Қорытынды

Балаларды мадақтау.

2.Дене шынықтыру.

Педагогтың жоспары бойынша

Серуен:

 

10.45-12.00

№8Бақылау:  Күзгі жапырақтарды  бақылау.

Мақсаты: Мезгілге байланысты  жапырақ түстерінің  өзгеруін  қадағалау.Қимылдық ойын: «Торғайлар мен автомобильдер».

Ойын барысы: Балаларды шапшаңдыққа тәрбиелеу. Дене бұлшық етін дамыту.Ойын шартын бұзбай ойнауға үйрету.

Еңбек:Жапырақтардан гүл шоғын   жасау

Мақсаты: Қол икемділігін дамыта отырып, әсемділікті, әдемілікті сезіне білуге талпындыру.

Балалардың өз бетімен ойнауы.

№16Бақылау. Түскен жапырақтарды бақылау.

Мақсаты: Балалар назарын жапырақтардың қызыл, сары, алтын түсті, жасыл-сары болып жерге түсіп, жерді жылы көрпемен жауып жатқанына аударту. Жапырақтардың түсу себебін түсінуге, жапырақтардың бөліктерін атауға үйрету.

Қимылды ойындар: «Күн мен жаңбыр»

Мақсаты:Шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Еңбек: Аула сыпырушы ағайдың еңбегіне көмектесу,жапырақтарды жинау
Мақсаты:Балаларды жұмысқа белсенді қатысуға үйрету, жапырақтарды бір жерге жинастыру. Еңбексүйгіштікке, өз бетінше жұмыс жасай алуға үйрету.

№5Бақылау:Көшедегі машиналарды бақылау.

Мақсаты: Көшедегі машиналардың жүрісін бақылау.Олардың түрлерімен таныстыру.Машина адам үшін , уақытын үнемдейтіндігімен түсіндіру.Машинаға қарсы жүгірмеу, көше тәртібін құрыс сақтап жүруге үйрету.

Қимылдық ойын: « Ақ қояным»

Мақсаты: Балаларға әртүрлі қимылдар жасату арқылы денелерін ширату, көңілдерін көтеру.

Еңбек: Құм салғыштың ішіне түскен жапырақтардан тазалау.

№8Бақылау:  Күзгі жапырақтарды  бақылау.

Мақсаты: Мезгілге байланысты  жапырақ түстерінің  өзгеруін  қадағалау.             Қимылдық ойын: «Торғайлар мен автомобильдер».

Ойын барысы: Балаларды шапшаңдыққа тәрбиелеу. Дене бұлшық етін дамыту.Ойын шартын бұзбай ойнауға үйрету.    

Еңбек:Жапырақтардан гүл шоғын   жасау

Мақсаты: Қол икемділігін дамыта отырып, әсемділікті, әдемілікті сезіне білуге талпындыру.

Балалардың өз бетімен ойнауы.

№17Бақылау:Ауа-райын  бақылау.

Мақсаты: Ауа-райын  бақылай отырып, күз мезгілінің өзіне тән ерекшеліктерін көрсете сипаттау.

Еңбек: «Таза алаң».

Мақсаты: Аула сыпырушыға көмектесу.Тазалыққа, кішіпейілдікке үйрету.Үлкендердің еңбегін қадірлей білуге тәрбиелеу.

  Қимылдық ойын: «Тышқан мен мысық»

Мақсаты:  Балаларды тату ойнауға үйрету .Тез жүгіруге , ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Еңбек: Гүл тұқымдарын жинау.

Мақсаты:Гүлдің тұқымннан өсетіндігін түсіндіру.

Серуеннен  оралу

12.00-12.20

Ойын жаттығу: «Киімді бүктеуге үйренеміз».

Аяқ киімді оң-терісін айыру,реттеп қою

Балалардың  реттілікпен киімдерін  шешуі

Ойын жаттығу: «Аделяны  киімін шешуге үйрету».

Ойын жаттығу: «Қолымыз таза»

Түскі ас

12.20-13.00

Балалардың назарын тағамға аудару.

Нан қиқымын жерге түсірмеуге тәрбиелеу.

Балалардың назарын тағамға аудару

Астан кейін «Рахмет» сөзін айта білу

Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету.

Тәтті ұйқы.

13.00-15.10

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.10-15.40

Төсекте жатып жасайтын жаттығу.  «Мысықтар»керіліп ояту жаттығуы.

Ойын жаттығу «Ұқыпты киінеміз»

Бесін ас

15.40-16.00

Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету

Түзеу дұрыс отыруын қадағалау

Рахмет айтуға үйрету

Үстел басында дұрыс тамақтануға тәрбиелеу.

Қасықты оң қолға, нанды сол қолға ұстауды үйрету.

Ойындар, дербес әрекет

 

Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс

16.00-16.30

«Кім жылдам?» Мақсаты: Отбасы мүшелерін ажыратып, оларды дұрыс атай білуге машықтандыру. Балалардың создік қорын байыту

Сагида,Нұрдана,Сұлтан

«Жиһаз» тақырыбына байланысты суреттерді қарастыру

Архимед , Сұлтан, «Пішіндерді ажырат»

Мақсаты: Балаларды әр түрлі пішіндерді ажыратуға үйрету.

«Қонаққа қонаққа барамыз» ойыны

Мақсаты: балаларды әдептілікке, сыпайылыққа, өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу.

Дидактикалық ойын: «Пішіндер қандай болады?»

 мақсаты: балаларды дөңгелек және шаршы пішіндерімен таныстыру.

М.София,Дария, Дидар

Дидактикалық ойын:«Не жоқ?»

 

Мақсаты: Есте сақтау қабілетін дамыту.

Серуенге дайындық

16.30-16.50

Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.

«Ойын жаттығу: “Досыма түймелеуге көмектесеміз“

 

 

Серуен

16.50-18.00

Серуен кезіндегі күндізгі іс-әрекетін   қайталау,толықтыру.

Өз еріктері бойынша ойын әрекеті.

Балалардың үйге қайтуы

18.00

Балалар отбасында өздері  не істей алатындары туралы әңгімелесу.

Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу.

Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Ата-аналарға балалардың жеке бас гигиенасына назар аудару керектігін ескерту.

Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Ата-аналараға балабақшаға төлейтін төлем ақысын уақытылы керектігін ескерту.

 

Балалардың үйге қайтуы.

Ата-аналараға ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру.

Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.