ЦИКЛОГРАММА . «Құлыншақ» 1 кіші тобы 09. 10 – 13. 10. 2017ж Өтпелі тақырып: «Менің отбасым»

                                                                                                ЦИКЛОГРАММА .  «Құлыншақ» 1 кіші тобы

                                                                                                            09. 10 – 13. 10. 2017ж

Өтпелі тақырып: «Менің  отбасым»   

                                                                                                                                                                                       Тақырыпша  «Біздің  көше»

 

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика (5 мин)

8.30 8.55

 

 

 

8.55  9.00

Ертеңгілік шеңбер:        «Бала,бала, баламыз»                           «Менің  отбасым»

Әңгіме  жүргізу. Сұрақ – жауап.                                         Сабын сумен дос болайық.

        ТАҢҒЫ        

   ЖАТТЫҒУ

Қазан айының 1және 2 аптасына  арналған таңғы  жаттығу  кешені бойынша.

Ертеңгілік шеңбер.            «Дос болайық бәріміз»

  Достық туралы сұрақ-жауап өткізу. 

 «Менің  апам  дәрігер»

Іш  ауырса, тіс ауырса

Апам дәрі береді

Барлық ана, барлық бала

Оны жақсы көреді

Тазалықтың досы-су дегенің  осы. Жуыну.      

         ТАҢҒЫ      

     ЖАТТЫҒУ

  Қазан айының 1және 2 аптасына  арналған таңғы  жаттығу  кешені бойынша.

Ертеңгілік шеңбер.  «Қайырлы таң балалар».    

   Әңгіме жүргізу.   

Мынау – менің жүрегім

Бәрі осыдан басталған

Мынау – басым ақылды

Бәрін осы басқарған

Мынау- менің оң қолым,

Мынау – менің сол қолым

Барлық істі атқарған          Таза қолдар.                                                     

        ТАҢҒЫ     

    ЖАТТЫҒУ

Қазан айының 1және 2 аптасына  арналған таңғы  жаттығу  кешені бойынша.

Ертеңгілік шеңбер:        «Бала,бала, баламыз»                           Мен  Отанды  сүйемін.

Мынау – менің жүрегім

Бәрі осыдан басталған

Мынау – басым ақылды

Бәрін осы басқарған

Мынау- менің оң қолым,

Мынау – менің сол қолым

Барлық істі атқарған          Әңгіме  жүргізу.                 Сұрақ – жауап.                                         Сабын сумен дос болайық.

    ТАҢҒЫ   ЖАТТЫҒУ

Қазан айының 1және 2 аптасына  арналған таңғы  жаттығу  кешені бойынша.

Ертеңгілік шеңбер: 

«Мен ақылды баламын» 

Ақылы бар баласың,

Айтқан тілді аласың

Намысты болып өссең сен

Нағыз адам боласың!        

   Әңгіме  жүргізу.                       

   Сұрақ – жауап.                                         Сабын сумен дос болайық.

    ТАҢҒЫ   ЖАТТЫҒУ

Қазан айының 1және 2 аптасына  арналған таңғы  жаттығу  кешені бойынша.

   Таңғы  ас

  9.00           

  9.30

«Ас адамның арқауы».   Тәтті  тамақ жейміз,  рақмет аспаз дейміз. Балалардың  столда дұрыс отыруын  қадағалау.

Рақмет сөзін  айтуды үйрету

Тәрбиешінің рұқсатымен тамақты бастау,  стол басында дұрыс отыру, қасындығы  достарына  жағымсыз қылық  жасамауға  үйрету.

Ыдыстарды  дұрыс   ұстау,  нан қоқымын лақтырмау, тамақты  ұқыпты  жеуге үйрету.

 Тамақтағы  дәрумендерді айтып  түсіндіру. Дәрумендердің пайдасын айту. Тамақты оң қолмен жеуге үйрету.

Стол  басында дұрыс отыруға,  тамақты  асықпай жеуге, қасындағы  достарына  кедергі келтірмеуге  тәрбиелеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша  ұйымдастырыл-ған оқу қызметі

9.30 10.00

1. Музыка Ән үйрету: Тақырыбы:«Менің әжем ақ әжем» Мақсаты: Отбасы мүшелерін атауға, білуге үйрету, отбасы мүшелеріне деген сүйіспеншіліктерін ән айту арқылы жеткізуге тырысу. Әнді тыңдап, көңілді, көңілсіз екенін әңгімелеу. Әуенге байланысты қимыл жасау.Ойынға белсене араласуды қадағалау.

Қимылдық ойын:

«Гүлдер жинау»

Мақсаты: Балаларды шапшаңдыққа,жыдамдыққа үйрету.

Көрнекілік: Отбасы суреттері,гүлдер,таспалар.

Ойын шарты: Музыка ойнағанда тәрбиешімен бірге серуендеп жүріп,себетке жинау.Ойын 2-3 рет қайталанады.

 

2.Денешынықтыру

Мақсаты: Баяу қарқынмен жүру және жүгіру. Кеудесі-нің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашық-тыққа доптарды домалату.   Бір орында тұрып екі аяқтап секіру                           ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ  БАРЫСЫ: Балалармен амандасу. Балаларды шеңберге тұрғызу.                                    1.  Жалпы  даму жаттығулары.                              

      1 – бөлім.

— Қолды  жоғары  көтеру.

— Қолды  алға  созу.

— Еңкею

-Отырып,  тұру.

-Секіру.

   2 – бөлім.

Қимыл –қозғалыс жаттығулары.

Қарама –қарсы отырып допты бір- біріне  домалату.

— Жіптен секіріп өту

Қимылды ойын:  «Допты себетке жина»

 

 

1.Көркем әдебиет Мақсаты: Өзінің көше-сі туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес суретте  кейіпкерлер-дің іс-әрекетіне бала-лардың назарын аудару.

   ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ  БАРЫСЫ:

Шаттық шеңбері.   «Бала, бала балақан»

Бала, бала балақан,              Қане  қайсы  алақан  Саусақтарың  әйбат,           Былай, былай ойнат

Ғажайып  сәт: Әсем  қуыршақтың  қонаққа  келуі . Амандасу

Әсем  жаңбыр жауып тұрған соң  көшесін таба алмай адасып кетіпті. Көмектесеміз бе?

     1.Әсемге көмек.

Қазір қандай мезіл? Неліктен жаңбыр жауап кетті?                 Көше туралы түсінік  беру.

Әсемнің көшесін қалай табамыз?                                                 Көшелерде нелер болады? Талдар, үлкен бөренелер, машина жүретін жол, әдемі үйлер.   

2.  Дид   ойын: «Ненің  даусы?»   Әсемнің күшігінің даусы             Біз осы  достарға қандай қамқорлық жасауымыз керек? Балалардың  жауабы.

 

2. Сенсорика

Мақсаты: Негізгі 4 түсті заттарды топ-тастыруды жетілдіру, «көз-қол» сенсомотор-лық кеңістіктік үйлесімдігін дамыту. ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ  БАРЫСЫ:

Шаттық шеңбері:

 Армысың, алтын күн, Армысың, алтын жер, Армысың, көк аспан, Армысың, жан досым.

1.Ғажайып  сәт:  Әсем мен күшігінің қонаққа келуі.  Әсемнің көмек  сұрауы. Күн суытты күшігім тоңып жүр, менің күшігіме үйшік жасау-ға көмектесіңдерші.

2. Дид ойын:»Күшікке үйшік  жасаймыз»

Мақсаты:  Балаларды

шапшаңдыққа, мейірімділікке тәрбиелей отырып, түстерді, пішіндерді айыра білуге үйрету.

Дидактикалық ойын: «Атын ата»               Сабақты қортындылау.

1.      Жаратылыстану

Мақсаты: Тастар, олардың қасиеттері  туралы түсінік беру. Көшені салғанда тас-тарды қолданатын-дығын көрсету.                 ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ  БАРЫСЫ:  Шаттық шеңбері.   «Сәлем дейміз бәріне»

Сәлем дейміз  достарға,   Сәлем дейміз  құстарға,

Сәлем дейміз құрдасқа ,   Сәлем дейміз  ұстазға

1.Ғажайып  сәт: Машинаның  дауысы

Сұрақ-жауап

Машина неге сигнал беріп жатыр.  Жүргізуші ағай жолдан өте алмай тұр екен. Көмек сұрап жатыр.

2.      Жүргізушіге көмек.

Жолды неден салады?

Құмнан, тастан .

Тас қандай?Қатты

Құм қандай?Жұмсақ

Жүргізуші балшықтан өте алмай тұр оған немен көмектесеміз?

Көрсету, түсіндіру.

Сабақты қортындылау.

 

2.Дене шынықтыру

Мақсаты: Баяу қарқынмен жүру және жүгіру.  Бір орында тұрып екі аяқтап секіру.  Гимнастикалық орындықпен жүріп тепе-теңдікті сақтау. 1. Жалпы  даму жаттығулары.   1.Аяқты  алшақ қою, қол төменде, қолды  алға, созу, жоғары созу түсіру 3 рет бастапқы  қалып.                                        2.Қол белде, алақанды  көрсет, алақанды  жасыр.3 рет бастапқы  қалып.                                   3.Тұру, қол белде,  еңкею, түзелу, бастапқы  қалып.                                                   4. Қолды  белге қойып, екі  аяқпен  секіру.                         2.  Негізгі  қимыл қозғалыс жаттығуы.  —Гимнастикалық орындықтың үстімен жүру     

1.       —Арқаннан секіру.             

Қимылды ойын:   «Қояндар мен  қасқыр»

 

 

 

 

              

 

 

1.      Сурет

Мақсаты: Түзу сызықты салуды жетілдіру, көшенің суретін салу.                            ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ  БАРЫСЫ:  

   Шаттық шеңбері.   

   Ө.Тұрманжанов.

Кел,балалар күлейік! Күлкіменен түлейік!  Қабақ түйген не керек. Көңілді болып жүрейік!

Көше туралы түсінік  беру.                                           Көше  бізге неге  керек?

Онда нелер жүреді?

Адамдар  қандай жолмен жүреді?

2.Жұмысқа қатысты  материалдарды атау, көрсету. Жұмыс жасаудың әдіс-тәсілін  көрсету,  түсіндіру. Дидактикалық ойын: «Ұзын жолдар»

     2.  Денешынықтыру

Мақсаты:  Баяу қарқын-мен жүру және жүгіру. Гимнастикалық орындықпен жүріп тепе-теңдікті сақтау. Кеудесі-нің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату.   

ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ  БАРЫСЫ:

Балалармен амандасу, Балаларды шеңберге тұрғызу.

         1 – бөлім

1. Сапта тұрып, бірінен кейін бірі тізіліп жүру, жүгіру, аяқтың ұшымен жүру.

2. Шеңбер жасап тұру.

3. Тік тұрып, қолды алға жоғары, жаңға созу, төмен түсіру. (3 — 4 рет)

4. Екі қолды жайып, көбелекке ұқсап ұшу, бір орында тұрып жайлап айналу, қону.(3 — 4 рет)

5. Қоянша секіру, аю сияқты қорбаңдау.

6. Балапандар жем шұқыды, саусақтарымен еденді соғу. (3 — 4 рет)

7. Дем алып, дем шығарып, жәй жүріспен кету.        

                2 – бөлім.

Қимыл –қозғалыс жаттығулары.   

   — Гимнастикалық орындықтың үстімен жүру   

—  Доға астынын допты   

        домалату. 

 

Қимылды ойын:  Допты қуып жет

1.      Музыка

    Ән үйрету: Тақырыбы:«Менің әжем ақ әжем»

Мақсаты: Отбасы мүшелерін атауға, білуге үйрету, отбасы мүшелеріне деген сүйіспеншіліктерін ән айту арқылы жеткізуге тырысу.Әннің екінші шумағын үйрету. Әнді тыңдап, көңілді, көңілсіз екенін әңгімелеу. Әуенге байланысты қимыл жасату.Ойынға белсене араласуды қадағалау.

 

Музыкалық ырғақты қимыл:

«Көңілді ырғақ»

 

 

Серуен:

10.00

10.20

Картотека №3

 Желді  бақылау.

Мақсаты: Балаларға жел соққанда  қандай өзгерістер  болатынын туралы  түсіндіру.

Еңбек: ойын алаңын  жинастыру.

Мақсаты: Балаларды еңбек сүйгіштікке баулу.

Қимылды ойын:  “Күн мен Жаңбыр”

Мақсаты: Балалардың қимыл қозғалыстарын арттыру, көңіл – күйлерін көтеру.

Картотека №8

Аула сыпырушының  еңбегін  бақылау.

Мақсаты: балаларға аула сыпырушы еңбегі  туралы айтып білімдерін кеңейту.

Еңбек: аула сыпырушыға көмектесу

Қимылды ойын:  “жоғары-төмен”

Мақсаты: Балаларды  жылдамдыққа  және ептілікке  баулу.

 

 

 Картотека №15        

Жапырақтардың  ұшып жүргенін  бақылау.

Мақсаты: Балаларға  жапырақтар желмен ұшып  жұргені  туралы  білім беру.

Еңбек: Ұшып  жүрген жапырақтарды себетке  жинау.

Қимылды  ойын:  « Мені қуып жет»

             Картотека №12

Бақылау: Аула маңындағы  көліктерді  бақылау.

Мақсаты: Балаларға  көліктер туралы  кең мағлұмат беру.

Жеке жұмыс:  Күз туралы таппақ айту.

Еңбек: Ойыншық камаз машинасымен  құм тасу.

Мақсаты: Өз  бетінше  іс-әрекет жасауға  үйрету. 

Қимылды ойын:  Машиналар

Мақсаты: балаларға көлі  дыбыстарын, жүрістері салғызып үйрету.

 Дербес іс-әрекеттер.

 

Картотека №7

Бақылау: Бүгін күн қандай? Жел бар ма? Теректер неліктен  шайқалып тұр?

Мақсаты: Балаларға сұрақ қою арқылы  тілдерін дамыту.

Жеке жұмыс:  Жұмбақ шешу

Ақ сандығым ашылды

Ішінен  жібек шашылды (күннің  көзі)

Еңбек: Жерде жатқан жапырақтарды жинау

Мақсаты: балаларды тазалыққа  үйрету.

Қимылды ойын:  Қияр – қияр…

Мақсаты: Балаларды  тез іс-әрекет етуге үйрету.

 Дербес іс-әрекеттер.

 

Серуеннен  оралу

10.20  11.50

Киім шкафтарын жинау. Түскі асқа әзірлік. Жуынып, тамақ ішеміз.  

Аяқ  киімдерін шешіп қағу. Жоғары  баспалдаққа жай шығу. Өз киім  шкафтарына  шешіну, киімдерін жинай білу. Жуыну .Түскі ас

Аяқ киімдерін  дұрыс жинау.

Киімдерін ұқыпты  ілу.

Достарына көмектесуге үйрету.

Серуеннен  келген соң, киім дерін дұрыс шешуге, шкафтарына  жинауға үйрету. Түскі асқа әзірлік. Жуынып, тамақ ішеміз.  

Аяқ киімдерін  дұрыс жинау.

Киімдерін ұқыпты  ілу.

Достарына көмектесуге үйрету.

Түскі ас

11.50-12.30

Тамақты асықпай ішуге үйрету. Қасықты дұрыс ұстау, нанды үгітпеу туралы ескерту

 Өз орындарына отыруға,  достарына   кедергі жасамауға,  тамақты  бәрімен бірге жеуге үйрету

Тамақты  дұрыс ішуге, тамақтағы дәрумендердің пайдасын түсіндіру.

Тамақты асықпай ішуге үйрету. Қасықты дұрыс ұстау, нанды үгітпеу туралы ескерту

Тамақты  дұрыс ішуге, тамақтағы дәрумендердің пайдасын түсіндіру.

Түскі  ұйқы

12.30-15.00

Қолдарын жуу, өз орындықтарына шешіне білуге үйрету. Өз   орындарына  жатуды  ескертіп отыру.

Ұйқы кезінде  қатты айқайлауға болмайтынын, демалып алудың жақсы  қасиет екенін түсіндіру.

Ұйқықтар алдында  кроватта  ойнауға болмайтынын ескерту, түсіндіру.

Тыныштық сақтауды әдетке айналдыруды үйрету.

Тамақтан соң қолдарын жуу, өз орындықтарына шешіне білуге үйрету. Төсектерін  ашуды, өз   орындарына  жатуды   ескертіп отыру.

Ұйқықтар алдында  Шешіну кезінде  киімдерін ұқыпты жинауға үйрету.ескерту, түсіндіру.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.00

15.30

Мұрынға  арналған жаттығу  жасау  арқылы баланы жайлап  төсектен тұрғызу. Өз киімдерін дұрыс кие білуге үйрету.

 Мұрынға арналған жаттығу жасау.

Төсектен көңілді тұруға жағдай туғызу.

Киінуге көмектесу.

 Ұйқы ашар жаттығуы. Мұрынменен  ойнаймыз

Баланың  көңіл-күйіне қарау.

Киінуге  үйрету

Мұрынға  арналған жаттығу  жасау  арқылы баланы жайлап  төсектен тұрғызу. Өз киімдерін дұрыс кие білуге үйрету.

 Ұйқы ашар жаттығуы. Мұрынменен  ойнаймыз

Баланың  көңіл-күйіне қарау.

Киінуге  үйрету

Бесін ас

15.30-16.00

Беті  қолын жуу

Тамаққа  отырғызу.

Тамақты дұрыс ішуге, дұрыс отыруға  үйрету

 Столда  дұрыс отыруға, қасықты дұрыс ұстауға тәрбиелеу

Беті  қолын жуу

Тамаққа  отырғызу.

Тамақтағы  дәрумендерді түсіндіру. Стол басында  дұрыс отыруға тәрбиелеу.

Ойындар, дербес әрекет

Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

 

 

 

 

 

16.00-16.20

 

 

Кел, тыңдайық ертегі

«Балапан  ертегісі»

Балалардың  ертегі тыңдауға қызығушылы-ғын арттыру. Балалар-ды бақылау. Достары-мен бірге ойнауға, ерекшеленген  балалар-ды  көпшілікке қосу.

Дидактикалық ойын: «Аиболит ата қонаққа  келді?» Денсаулық  бұрышындағы   ойын. Әр  балаға жеке  бақылау. Рамазан  Адина,   Бибарыс

Геометрияляқ пішіндермен  жұмыс.

Пішіндермен  құрастыру жұмыстарын  жүргізу.

Машина, қайық, үй, құсқа ұя.

Топқа жаңа келген балаларды бақылау.

Аяулым, Ибрагим, Манур

Кел, тыңдайық ертегі

«Бауырсақ  ертегісі»

Балалардың  ертегі

 тыңдауға қызығушылы-  

        ғын арттыру.

Балаларды бақылау. достарымен бірге ойнауға, ерекшеленген  балаларды  көпшілікке қосу.

Геометрияляқ пішіндермен  жұмыс.

Өз қалауы бойыншы құрастыру.

Топқа жаңа келген балаларды бақылау.

Анель , Манур

Серуенге дайындық

16.20

16.30

Балаларды дұрыс киіндіру

 Сырт киімдерін  алып шығу

Аяқ киімдерін қадағалау.

 Дұрыс киінулерін  қадағалау.

Балаларды дұрыс киіндіру

 Дұрыс киінулерін  қадағалау.

Серуен

16.40-18.00

Қимылды ойын:«Поезд».

Қимылды ойын:  «Ұшты, ұшты», «Мені қуып жет».

Қимылды ойын:  «Торғайлар мен автомобил»

Қимылды ойын:«Поезд».

 

Қимылды ойын:  «Торғайлар мен автомобил»

Балалардың үйге қайтуы

18.00

Ата – анамен әңгіме. Баланы  үйге шығарып салу.

Ата – анамен әңгіме.  Топ бөлмесіне жинақылық жасау.

Демалыс күндері жайлы әңгімелеу. Тазалық туралы  ескерту. Сау болыңыз.

Ата – анамен әңгіме. Баланы  үйге шығарып салу.

Демалыс күндері жайлы әңгімелеу. Тазалық туралы  ескерту. Сау болыңыз.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.