Қоршаған дүние Утемисова Пакиза

МАД

Тәрбиеші:

Уақыты:

Кабинет:

Тақырыбы

Балабақша және мектеп

Сабақтың мақсаты

Тақырыпты  зейін  қойып  түсініп , мазмұнын  түсіне  білуге  үйрету, мазмұны  бойынша  қойылған  сұрақтарға  жауап  беруге  ынталарын  арттыру.

 

Көрнекіліктер

Үлестірмелі суреттер, плакат т.б

Іс-әрекет  кезендері

Тәрбиеші  әрекеті

Балалардың   іс — әрекеті

  Психологиялық ахуалды қалыптастыру

Мектебім — айтар әнім
Сан рет қайталадым
Сан рет қайталадым
Өзіңнен алғанымды
Өзіңе қайтарамын.
Мектебім, қия алмаймын,
Көп нәрсе қиялдаймын
Мәңгілік оқушың боп
Қалуға ұялмаймын.

Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды.

Ұйымдастыру  іздестіру       

 Жаңа сабақ

 

 

 

 

Жаңа сабақты түсіндіру

Мектеп – балаларға білім беретін мекеме. Оның басшылары бар. Балалардың сауатты болуына, қазағымыздың болашағын ойлап, қазақ даласына алғаш мектеп ашқан Ыбырай Алтынсарин

Суретті бояңдар

 

Картинки по запросу школа раскраска

Балалар  барлық  қимылдарды  тәрбиешіге  қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сергіту сәті

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

 

Оқушылар ойын ойнайды

 Рефлексивті — түзетушілік 

— Бүгінгі сабағымыз не туралы өтті?
— Мектеп не үшін қажет екен?
— Баланы не қорғайды екен?
— Конституция дегенді қалай түсінеміз?
— Мектептің қандай ережесін білдік?
— Оқушы қандай болуы керек?

Тапсырмаларды әр  бала  өз алдына ерекше орындады.

Күтілетін   нәтиже:

Білу

Тапсырма  мазмұнын  толық  есте  сақтады.

Өзіне үйренгені

Жаңа білімді түсінеді

Үйрену 

 Сұрақтарға толық жауап беруге  үйрену.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.