Қысқы орманға саяхат. Биік, аласа, бір-көп

Сұлтанова Райса Темірханқызы

Максаты: 1. Білімділігі: Кеңістіктегі заттарды атап көрсету , заттарды  салыстыру ;

2.Дамытушылығы:Табиғат аясында түрлі  қыстық жарыс ойындарын ойната отырып қыс ерекшелігін сезіндіруге дамыту;

  1. Тарбиелігі: Шапшандыққа кедергілерден өте білуге достыққа, ұжымдылыққа тәрбиелеу.

Қостілдік компанент: Доп –мячь, близко –жақын, низко –төмен;

Көрнекті құралдар: Орман бейнесі слайтан, доптар, шана, ұлпа, қар.

Өтілетін орнын: Табиғат аясында, «Дене шынықтыру залы»

Әдіс –тәсілі: Көрсету,түсіндіру, сұрақ –жауап.

Журу барысы: Амандасу.

Шаттық шеңбері:

Кел балалар күлейік.

Күлкі менен түлейік .

Қабақ түйген не керек

Көңілді болып жүрейік .

Кел балалар күлейік .

Күлкі менен түлейік .

Күлкі көңіл айнасы.

Көңілді болып жүрейік .

 

Балалар бізде бүгін ерекше күн. Көптеген апайлар, ағайлар қонаққа келді кәне амандасайық.

 

-Балалар көңіл –күйлерініңіз қалай ?

-Жақсы

-Олай болса  бүгінгі оқу  іс-әрекетімізді бастаймыз.

-Балалар жылдың қай мезгілі?

-Неше ай болады?

-Ауа –райы қандай болады?

-Қандай қысқы ойындар білесіңдер?

Балалар бүгін біз табиғат аясына ерекше жарыс түріндегі оқу іс-әрекетімізді өтеміз.

Мұғалім: Бәріміз қалың киімімізді киінейік…

Олай болса саппен «Қысқы орманға саяхатқа» барайық.

Мы летаем высоко

Мы летаем низко

Мы летаем далеко

Мы летаем близко

Если нужно до летим

Мы  летаем близко

Если нужно до летим

Мы туда куда хотим.

Ғажайып сәт: Қоян  келеді.

-Сәлеметсіңдерме балалар

-Қай балабақшадан келесіңдер?

-Ынтымақ.

-Топтарын қалай  аталады?

-Күншуақ!

-Жастарың нешеде?

-3 те-4 те          1-2 баладан сұрау.

Балалар мені танисыңдарма?

Балалар жауабы: қоян

Қандай ертегілерден мені кездестіресіңдер?

Ертегілердің аттары: Қоянның үйшігі, «Бауырсақ»,Қасқыр мен қоян жарайды балалар.

Мұғалім: Қоян бізден балалардан  көптеген ертегілер біледі екен. Кәне балалар  1 ертегіні айтып берейікші. Слайдтан Қоянның үйшігі ертегісін корсету. 1-2 баладан сұрау.

Қоян: Ой  балалар көп ертегіні біледі  екенсіңдер. Балалар өздерін айтқандай сендерден көмек сұрағым кеп тұр. Мен санауды, түстерді, пішіндерді ажырата алмай тұрмын. Балалар маған көмектесіңдерші!

Мұғалім: Балалар  үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек пішіндерді, түстерді білеміз ғой?

Қане кім тақтаға шығады?

Түлкі: Ой, балалар сәлеметсіңдер ме? Жол болсын! Қоян сен балаларға мұңынды тұрсың! Үйіңді босата алмаймын. Қыс біткесін берермін… Ой күн суытып барады… (Үйіне тығылады)
Мұғалім: Қоян сенің көңіл күйін түспесін. Біз саған жылы үйіңді қайтарып алуға көмектесеміз.

Қоян: Ой рахмет!Кәне бәріміз түзу жіптің бойымен қолымызды екі жаққа созайық!

Кәне көңілді әуенмен таза ауада сергіту жаттығуын жасайық…

Тулкі: Мен алыстан көріп сендерге риза болып отырмын. Сендер мейірімді, ақылды екесіңдер. Мен сендерге жұмбақ жасырайын. Тауып көріңдер.

Жұмбақ:            Бұрап қойған сағаттай

Айқайлайды таңатпай

Басы тарақ

Құйрығы орақ ( Әтеш)

 

Түлкі: Бәрекелді өте тапқар екенсіңдер. Қоянжан үйіңе кіре ғой. Мен орманға кеттім.

Қоян: Ой балалар рахмет  менің үйімді кайтарып бердіңдер. Жолдарың болсын. Сау болыңдар. Сыйлықты тәрбиешіге қайтарып  беру, үйіне кіріп кету.

Қортындылау: Балалар сендерге саяхат ұнадыма ?

Балалар не көрдіңдер? Қандай пішіндермен таныстыңдар? Орманда нені  көрдіңдер? Балаларды нені көрдіңдер?  Балаларды мадақтау. Сыйлық тарату.

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.