«Білімділер әлемі»
Білім беру саласы: Әлеумет, Қатынас, Таным.
Ұйымдастырылған оқу іс — әрекеті: Қоршаған орта, Сауат ашу, ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Білімділер әлемі»
Мақсаты: Балаларға технологияны жете түсіне білуге, жағдай жасау. Балалардың шығармашылық танымдық қабілетін дамыту. Балалардың оқу іс әрекетіне деген қызығушылығын арттыру. Логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру.
Әдіс — тәсілдері: сұрақ — жауап, түсіндіру, әңгімелеу
Көрнекілігі: сандар, әртүрлі фигуралар, мультимедиялық тақта, суреттер.
Барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Шаттық шеңбер:
Тәрбиеші: балалар, қанеки бәріміз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайып. Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! ( Сәулелі күн арқылы бір-біріне жақсы тілек тілеу)
ІІ – Негізгі кезеңі
Ғажайып сәт: Сайқымазақ
Қызықтыру сәті: Әуенмен Сайқымазақ келеді.
Сайқымазақ: Сәлеметсіңдер ме балалар!
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Сайқымазақ: Балалар мен Ертегілер елінен келген Сайқымазақпын. Мен сендердің білімдеріңді тексерейін деп келдім. Сендер тапсырманы орындауға дайын
Балалар: Иә.
Тәрбиеші: Қош келдің Сайқымазақ
Сайқымазақ: Олай болса мен сіздерге құр қол келген жоқпын. Өзіммен бірге сіздерге тапсырмалар ала келдім. Тапсырманы дұрыс орындай аласыңдарма?
Менің қолымда Сиқырлы киіз үйдегі түрлі-түсті хаттар бар, солардың ішінде тапсырмалар жасырылған.
Тәрбиеші: Қош келдің Сайқымазақ. Біздің балалар ақылды және сіздің берген тапсырмаларыңызды орындайды. Сіз жайғасып балаларымыздың білімін тамашалап отырыңыз.
Ендеше балалар Сайқымазақ қандай тапсырма әкелді екен қарайық.
1 — тапсырма:
1. Жылдың төрт мезгілін ата?
2. Қазір жылдың қай мезгілі?
3. Күз мезгілінде неше ай бар?
4. Қазір қай айы?
5. Күз мезгілінде қандай ерекшеліктер болады?
Сайқымазақ: Жарайсыңдар сендер менің сұрағыма дұрыс жауап бердіңдер, енді менің екінші тапсырмады тыңдаңдар.
2- тапсырма:
Дидактикалық ойын: «Жыл мезгілдері»
Мақсаты:Балалардың жыл мезгідері туралы білімдерін бекіту,мезгілдерді атауларын үйрету(қыс,көктем,жаз,күз). Мезгіл өзгерістерін талқылау.
Сайқымазақ:Балалар кәнеки бәріміз бірге бір сергіп алайық. Сендер менімен бірге билеуге дайынсыңдар ма?
Тәрбиеші: кәнеки, балалар Сайқымазақтың көңілін көтерейік.
Сергіту сәті
Шық алға оң қанат,
Шық алға сол қанат,
Шаршаған кездерде
Қонайық жорғалап.
Ендi бiз демаламыз,
Айналаны шоламыз.
Қол-аяқты кезекпен,
Оңға-солға созамыз.
Сайқымазақ: Сендерге рахмет балалар, бір сергіп алдым, енді менің үшінші тапсырмамды орындаңдар.
3- тапсырма
Дидактикалық ойын: «Ойлан тап»
Мақсаты: Балалардың ой-өрісін дамыту.Сөздік қорын молайту.
Ойынның шарты: Берілген «а» әріпінен басталатын суреттерді тауып белгілеу.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар сендер Білім ханшайымының тапсырмасын дұрыс орындап
Сайқымазақ : Енді менің соңғы тапсырмам.
4- тапсырма
Дидактикалық ойын: «Сандар шатасты»
Мақсаты: Сандар қатарындағы сандардың орны жайлы білімдерін нығайту.
Тәрбиеші: Сайқымазақ саған біздің балалардың орындаған тапсырмалары ұнады ма?
Сайқымазақ: Иә, балалар сендерге рахмет. Тапсырмаларды жақсы орындап шықтыңдар. Сендер өте ақылды екенсіңдер. Сау болыңдар, балалар, келесі кездескенше.
ІІ –Қорытынды кезеңі
Тәрбиеші: Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Бүгін қонаққа бізге кім келді? Қандай тапсырмаларды орындадық?
Рефлексия — «Алма ағашы» әдісі.
Балаларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ