Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
Күні:
Білім беру саласы: Денсаулық.
Оқу іс-әрекеті:Дене-шынықтыру.
Тақырыбы: Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
Мақсаты: балалардың барлық дене мүшелерін емдік жолы, тіл мүкістігін түзету, саусақ моторикасын, ойлау қабілеттерін дамыту.
Түзету (коррекция) жұмыс бағытында тіл мүкістігін болдырмау мақсатында су джок терапиясын массаж ретінде қолдануға болады. ұсақ саусақ моторикасы, барлық дене мүшелері жақсару мақсатында.
2 кіші тобы түзету мақсаты: а) Су – джок терапиясын қолдануды үйрету.ә) Су – джок элементтерімен қолдануды дамыту.б) Балаларды жылдамдыққа, шапшандыққа, төзімділікке тәрбиелеу.
Ортаңғы тобы түзету мақсаты: а) Су – джок терапиясын қолдануды үйрету.ә) Су – джок элементтерімен қолдануды дамыту.б) Балаларды жылдамдыққа, шапшандыққа, төзімділікке тәрбиелеу.
Ересек тобы түзету мақсаты: а) Су – джок терапиясын қолдануды үйрету.ә) Су – джок элементтерімен қолдануды дамыту.б) Балаларды жылдамдыққа, шапшандыққа, төзімділікке тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: су- джок элементтері, жапырақтар.
Билингвалді компанент: күз – осень, өкше – пятка, алақан – ладошка.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері | Нұсқаушының іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | уақыты |
Мотивациялық-қозғаушылық | 1. Кіріспе бөлім:
1.Бір қатар сапқа тұру. 2.Сәлемдесу Арнаулы жаттығулар: Тізбекпен жүру;Қол белде, аяқты кезек-кезек жоғары көтеріп жүру;Баяу жүгіру;Жай жүріспен жүру.Жыланша иіріліп жүгіру. Балалар жерде шашылып жатқан жапырақтарды алып жалпы дамыту жаттығуға шашыраңқы тұрады. |
Тізбекпен кіріп, бір қатар сапқа тұрады.
Сәлемдеседі. Бірінің артынан бірі жүріп, жүруге арналған жолдармен жаттығуларды орындайды. Жапырақтарды алып,шашыраңқы тұрады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік | 2.Жан-жақты дамыту жаттығулары:
(жапырақтармен) 1.Қол мен иық бұлшықеттеріне арналған жаттығулар: «Жапырақты иыққа тигіз!» Б. қ. негізгі тұрыс, жапырақты қос қолмен кеудеде ұстап тұру. 1. Екі қолмен ұстаған жапырақты алға созу; 2. Қос қолдағы жапырақты оң иыққа тигізу; 3. Екі қолмен ұстаған жапырақты созу; 4. Қос қолдағы жапырақты сол иыққа тигізу; 5. Б. қ.келу. 2. Дене бұлшықеттеріне арналған жаттығулар: «Иілу» Б. қ.: негізгі тұрыс, жапырақты қос қолмен ұстайды, аяқ арасы сәл алшақ. 1. жапырақты қос қолмен жоғары көтеру; 2. Жапырақты алға созып иілу; 3. Б. қ. келу. 3. Аяқ бұлшықеттеріне арналған жаттығулар: «Алға, артқа секіру» Б. қ.: аяқ бірге, жапырақты екі қолмен кеудеде ұстау. 1. Алға қос аяқпен секіру;2. Артқа қос аяқпен секіру;3. Б. қ. келу. Тыныс алу: Алақандағы жапыраққа үрлеу. 3.Негізгі қимылдардың түрлерің көрсету , түсіндіру. Негізгі қимыл жаттығулары: 2 кіші топ: 1.Бір – бірінің соңынан кедір – бүдір жолдардан өту.2. Сапқа тұрып биікте ілінген жапырақты ұру.3.Допты нысанаға лақтыру. Ортңғы топ: 1.Бір – бірінің соңынан кедір – бүдір жолдардан өту.2. Сапқа тұрып биікте ілінген жапырақты ұру.3.Допты нысанаға лақтыру. Ересек тобы мақсаты: 1.Бір – бірінің соңынан кедір – бүдір жолдардан өту.2. Сапқа тұрып биікте ілінген жапырақты ұру.3.Допты нысанаға лақтыру. Күз келеді қонаққа.( амандасады, қай мезгіл екенін сұрайды.) балаларға жеміс – жидектер мен көкеністер ойынынын ойнауды ұсынады. Жарайсыңдар балалар, тамаша. Күз сыйлық әкеліп жасырып қойған екен соны іздеп тауып алайық.Оның ішінде « су – джок» элементі кішкене тікені бар доптар бар екен. Күз: қолымызға алып алақанымызға домалатамыз. |
Шашыраңқы тұрады.
Нұсқауларды орындайды.
Жапырақты алға созып, қос иыққа кезек-кезек тигізеді.
3 – 4 рет
Жапырақты ұстап, алға қарай иіледі.
3 – 4 рет Қос аяқпен алға. Артқа секіреді. 3 – 4 рет 2 – 3 рет
Бірлесе ойнайды Ұйымшылдықпен ойнайды |
5-6мин
10мин
3мин |
Рефлексия | 1.Балаларды мақтап, мадақтау.
2. Жүріс түрлерінің дұрыс орындалуын бақылау. 3. Қауіпсіздік ережесін сақтау. 4. Қортынды. Сапқа тұру. Қоштасу. |
Қоштасу | 2мин |
Күтілетін нәтиже:
Қабылдайды: Бір – бірінің соңынан кедір – бүдір жолдардан өтуді .
Қолданады:Сапқа тұрып биікте ілінген жапырақты ұруды.
Түсінеді: Су – джок элементтерінің пайдасын түсінеді.
Есеп: