Эссе тақырыптары аттестация мұғалімдерге 2025
Эссе жазып беру қызметі бар: WhatsApp: +77078177458
№ 20-3-20-7/1303-И от 20.02.2025
Қосымша
Педагогтің қызмет нәтижесін кешенді талдамалық жинақтаудағы
эссе тақырыптары
№ | ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ |
Мектепке дейінгі білім беру педагогтері үшін | |
1. | Тәрбиеленушілермен жұмыс жүргізуде менің ұстанымым |
2. | Мектепке дейінгі жастағы баланың жеке тұлғасының қалыптасуына отбасының әсері |
3. | Баланың эмоционалдық сферасын қалыптастырудағы тәрбиешінің рөлі |
4. | Ойын әрекетінің баланың дамуына әсері |
5. | Ата-аналармен қарым-қатынас баланың табысты дамуының факторы ретінде |
6. | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ерекшеліктері |
7. | Тәрбиешінің әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырудағы рөлі |
8. | Мектепке дейінгі жастағы физикалық дамудың маңызы |
9. | Мектеп жасына дейінгі балаларда салауатты өмір салтын қалыптастыру принциптері |
10. | Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту |
11. | Мектеп жасына дейінгі балаларда коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және бұл процесте тәрбиешінің рөлі |
12. | Тәрбиешінің кәсіби өзін-өзі дамуы және оның тәрбиелеу-білім беру процесінің сапасына әсері |
13. | Баланың жеке тұлғасын қалыптастырудағы тәрбиешінің рөлі |
14. | Мектеп жасына дейінгі балаларда агрессивті мінез-құлықты тәрбиелеудегі проблемалар мен оларды шешу жолдары |
15. | Мультимедиялық технологиялардың мектеп жасына дейінгі баланың дамуына әсері |
16. | Балалардағы сөйлеу бұзылыстарының алдын алу |
17. | Тәрбиеленушілердің функционалдық сауаттылығын дамыту үшін цифрлық технологиялар мен ресурстарды қолдану |
18. | Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық даму ерекшеліктері |
19. | Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлемге құрметпен қарауға тәрбиелеу |
20. | Жеке тәсілдің маңыздылығы |
21. | Мектепке дейінгі ұйымда ойын әрекетін ұйымдастыру және оның балалардың дамуы үшін маңызы |
22. | Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық белсенділігін тәрбиелеу және осы процестегі тәрбиешінің рөлі |
23. | Қауіпсіз, жайлы орта құру: тәрбиеленушілердің эмоционалды әл-ауқатын қалай қолдауға болады? |
24. | Шығармашылық арқылы тәрбиелеу: өнер балаларды қалай дамытады |
25. | Ұлттық құндылықтар негізінде мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту |
Орта білім беру педагогтері үшін | |
1. | Білім алушылардың қабілеттерін дамыту: оқыту әдістерін қалай таңдауға және қолдануға болады? |
2. | Білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақта ресурстарды қалай таңдауға және қолдануға болады? |
3. | Күрделі тақырыптарды зерттеуге ынталандыру: барлық білім алушылар үшін оқытудың сәттілік стратегиялары |
4 | Сабақта тақырыпты зерттеуге білім алушылардың қызығушылығын арттыру әдістері |
5. | Білім алушыларды өз бетінше жұмыс істеуге тарту: мұны қалай тиімді жасауға болады? |
6. | Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру тәсілдері |
7. | Сабақта ресурстарды тиімді пайдалану жолдары |
8. | Сабақта тиімді өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың стратегиялары мен әдістері |
9. | Топтық жұмыс барысында ынтымақтастық және сыни ойлау дағдыларын дамыту |
10. | Білім алушылардың үлгерімін бақылау: негізгі тәсілдер мен стратегиялар |
11. | Төмен оқу қарқыны бар білім алушыларды қолдау: тәсілдер мен әдістер |
12. | Сабақта оқу материалын тиімді игеру әдістері |
13. | Білім алушыларды тақырыпты зерттеуге тарту әдістері |
14. | Білім алушыларды дамыту құралы ретінде кері байланыс: ұйымның стратегиялары мен әдістері |
15. | Тапсырманы орындау кезіндегі кері байланыс: орындылық және тиімділік |
16. | Функционалдық сауаттылықты дамыту: тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды қалай қолдануға болады? |
17. | Сабақ барысында мәтіндермен жұмыс істеудің тиімді стратегиялары |
18. | Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін цифрлық технологиялар мен ресурстарды қолдану |
19. | Сыни ойлауды дамыту: оқу мақсаттарына жету үшін сабақта стратегияларды қолданудың тиімділігін бағалау |
20. | Әр түрлі деңгейдегі білім алушылардың үшін дидактикалық материалдардың тиімділігін бағалау критерийлері |
21. | Сабақта оқушының рефлексивті құзыреттілігін дамыту |
22. | Білім алушылардың зерттеу құзыреттілігін дамытудың бес құралы |
23. | Білім алушылардың топтық жобаларын бағалау |
24. | Білім алушылардың жетістіктерін объективті бағалау белгілері |
25. | Құзыретті білім берудегі үздік педагогикалық тәжірибелердің өлшемшарттары |
26. | Кәсіби өзін-өзі анықтау әлеуетін дамыту стратегиялары |
27. |
Жеке әлеуетті дамыту үшін орта құру құралдары |
28. | Сабақта жасанды интеллекттің даму мүмкіндіктері |
29. | PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері: пәнді оқытуға көзқарас |
30. | Сабақты зерттеу: тиімділіктің үш дәлелі |
31. | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін сабақта жайлылық жасау стратегиялары |
32. | «Педагог» кәсіби стандарты жеке өсу үшін эталон ретінде |
33. | Білім алушылардың оқу сауаттылығын дамыту: сабақ мүмкіндіктері |
34. | Мектеп түлегінің кәсіби анықтамасындағы функционалдық сауаттылық мүмкіндіктері |
35. | Қауіпсіз оқу ортасын құру: білім алушылардың эмоционалды әл-ауқатын қалай қолдауға болады? |
36. | Ата-аналармен ынтымақтастық: менің педагогикалық сенімдерім |
37. | Менің кәсіби дамуымның өсу нүктелері |
38. | Неліктен мұғалімге академиялық адал болу маңызды? |
39. | Құндылықтарды сіңіру: сабақта әртүрлі мәдениеттер мен дәстүрлерді құрметтеуге қалай тәрбиелеу керек? |
40. | Мектеп түлектерін педагогикалық мамандыққа тарту бойынша сәтті тәжірибелер |
41. | Дарынды балалармен жұмыс істеудегі түсініктер |
42. | Зияткерлік меншік: жобаларды, тапсырмаларды, ресурстарды әзірлеу кезінде академиялық адалдық принциптерін қолдану |
43. | Әлеуметтік желілерді пайдалану: білім алушылармен немесе әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде этикалық нормаларды қалай сақтауға болады? |
44. | Тұрақты даму үшін білім беру сапасын бағалау перспективалары |
45. | МЖБС құзыреттілік тәсілдің орындауға әсері туралы менің педагогикалық сенімдерім |
46. | Тиімді педагогикалық шеберліктің негізгі кәсіби қасиеттері |
47. | Сабақ – шығармашылық үдеріс: мұғалімнің авторлық әдістемесі |
48. | Нормативтік құқықтық актілермен жұмыс мәдениеті неден тұрады? |
49. | Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі бағыттары |
50. | Мектепішілік бақылау білім беру сапасын басқару құралы ретінде |
Техникалық және кәсіптік білім беру педагогтері үшін | |
1. | Колледждердегі стартаптар: студенттер үшін мүмкіндіктер мен даму перспективалары |
2. | Жасанды интеллект колледждегі оқу процесін қалай өзгертеді? |
3. | Белсенді оқытудың тиімді әдістері: тәжірибеде қолдану |
4. | WorldSkills кәсіби білім сапасын арттыру құралы |
5. | Дуальды оқыту білім беру мен еңбек нарығының интеграциясына қалай ықпал етеді? |
6. | Студенттердің soft skills дағдыларын дамыту: заманауи педагогикалық тәсілдер |
7. | Цифрлық дәуірдегі жұмысшы мамандықтары: жаңа көкжиектер мен мүмкіндіктер |
8. | Студенттерді табысты оқытудың негізі ретінде колледж педагогының өзін-өзі дамытуы |
9. | Студенттердің ынтасын арттырудағы интерактивті технологиялардың рөлі |
10. | Білім берудегі технологиялар: педагогтың рөліне жаңа көзқарас |
11. | Студенттердің кәсіби дағдыларын қалыптастырудағы жобалық қызметтің рөлі |
12. | Колледждегі академиялық адалдық уақыт талабы |
13. | Оқытудың интерактивті әдістері: сабақтарды қалай қызықтыруға болады? |
14. | Оқудағы геймификация: студенттерді ойын технологиялары арқылы ынталандыру |
15. | Студенттердің кәсіби және жеке дамуындағы тәлімгерліктің рөлі |
16. | Жұмыс берушілердің түлектермен өзара қарым-қатынасты ұйымдастырудағы рөлі |
17. | Мобильді қосымшаларды пайдалану: оқытудағы жаңа мүмкіндіктер |
18. | Оқытудағы әлеуметтік желілердің рөлі: қауіптер мен перспективалар |
19. | Студенттердің мәдени әлеуетін тәрбиелеудегі педагог-музыканттың рөлі |
20. | Студенттің тұлғалық әлеуетін ашу үшін орта құру: негізгі құралдар мен тәсілдер |
21. | Мәдени нормалар мен құндылықтарды түрлендірудегі музыканың рөлі |
22. | Ерекше қажеттіліктері бар студенттерге ыңғайлы білім беру ортасын қалыптастыру стратегиясы. |
23. | Педагог тәлімгер ретінде: студенттердің дамуына әсері |
24. | Педагог және қоғам: өзара әрекеттесу перспективалары |
25. | Студенттердің эмоционалды әл-ауқатын қолдау стратегиялары |
26. | Мектеп түлектерін жұмысшы мамандықтарына қалай қызықтыруға болады? |
27. | Колледждердегі үздік тәжірибелер: білім сапасын арттыру жолдары |
28. | Топтық жұмыс барысында ынтымақтастық дағдыларын дамыту |
29. | Колледждегі педагогтің этикасы мен кәсібилігі: қазіргі заманның сын-ескертпелері |
30. | Колледж студенттерінің табысты кәсіби әлеуметтенуінің негізгі факторлары |
Арнайы білім беру педагогтері үшін | |
1. | Арнайы білім берудегі заманауи тенденциялар: оқу үрдісін қалай бейімдеу қажет? |
2. | Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеудің тиімді стратегиялары. |
3. | Арнайы педагогтер мен мұғалімдердің кәсіби ынтымақтастығы: тиімді ынтымақтастықты қалай құруға болады? |
4. | Ерекше қажеттіліктері бар балаларды кәсіби бағдарлаудағы мектеп пен арнайы педагогтің рөлі: табысты тәжірибелер. |
5. | Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған логопедиялық көмек көрсету әдістемелері: оңтайлы тәсілді қалай таңдауға болады? |
6. | Ойын терапиясы ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды дамытудың құралы ретінде. |
7. | Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудағы инновациялық психологиялық әдістер мен техникалар: ең тиімдісі не? |
8. | Арнайы білім беру ұйымдарында ата-аналармен серіктестік: тиімді өзара әрекеттесуді қалай орнатуға болады? |
9. | Дамуында бұзылыстары бар балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту: әдістер мен ұсынымдар. |
10. | Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқуға қалай ынталандыруға болады? |
11. | Инклюзивті білім беру ортасы: оқушылардың сәтті әлеуметтенуі үшін жағдай қалай жасалады? |
12. | Қазақстандағы арнайы білім беру: перспективалары мен даму жүйесі |
13. | Инклюзивті сыныптарда ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларда әлеуметтік дағдыларды дамыту |
14. | Инклюзивті білім берудегі педагог-ассистент: қызметтері, міндеттері және негізгі құзыреттері |
15. | Арнайы білім беру саласындағы инновациялық әдістер: әлемдік тәжірибе. |
16. | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда цифрлық ресурстарды пайдалану: тиімді шешімдер |
17. | Білім беру процесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың құқықтарын қорғау |
18. | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық қолдау көрсету: тиімді әдістер |
19. | Ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытудағы эмоционалдық интеллектті дамыту неге маңызды? |
20. | Ерекше қажеттіліктері бар балаларды қашықтықтан оқыту: талаптар мен мүмкіндіктер |
21. | Мүмкіндігі шектеулі балалардың кәсіби өзін-өзі анықтауы: жолды таңдауға қалай көмектесуге болады? |
22. | Мүмкіндігі шектеулі жандардың білім беру және мансаптық перспективалары |
23. | Ерекше қажеттіліктері бар балаларды тиімді оқытуға жағдай жасау |
24. | Инклюзивті мәдениетті қалыптастыру: арнайы педагог рөлі |
25. | Арнайы білім беру қажеттіліктерін ерте анықтау: неліктен бұл сәттіліктің негізгі факторы? |
26. | Балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау: әдістер мен тәсілдер |
27. | Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: стратегиялар мен үздік тәжірибелер |
Қосымша білім беру педагогтері үшін | |
1. | «Қосымша білім беру педагогі» мамандығы |
2. | «Қосымша білім беру педагогінің» портреті |
3. | Педагог- мамандық, педагог – кәсіп |
4. | «Педагог» мамандығы және мансап |
5. | Қосымша білім беру педагогінің жетісітіктері |
6. | Өз ісінің маманы |
7. | Педагог мақтанышы |
8. | Қазіргі заман педагогі |
9. | Әлеуметтік желі және педагог |
10. | Педагогтің ақпараттық қауіпсіздігі |
11. | Педагог – цифрлық кеңістікте |
12. | Педагогтің цифрлық құзыреттілігі |
13. | Педагогтің функционалдық сауаттылығы |
14. | Педагог білімі және қазіргі болмыс |
15. | Педагогтың кәсіби құзыреттілігінің көрсеткіші |
16. | Педагогтің өз құзыреттілігін жетілдіруге ынталандыру |
17. | Педагогтің шығармашылық потеницалы |
18. | Педагогтің негізгі құзыреттіліктері |
19. | Педагогтің кәсіби дамуы |
20. | Білім беру процессінде ұлттық құндылықтарды сақтау |
21. | Болашақ мамандықты таңдауда қосымша білім берудің рөлі |
22. | «Қосымша білім беру педагогі» мен кіммін? |
23. | «Қосымша білім беру педагогі» мамандығы бойынша жеке өзім не істей аламын? |
24. | Қосымша білім беру ұйымында жеке мен не істей аламын? |
25. | Оқушыларды ынталандырудағы менің педагогикалық әрекетім |
26. | Ынталы педагог және ынталы тәрбиеленуші |
27. | Формалды және формалды емес оқыту |
28. | Менің педагогикалық траекториям |
29. | Менің кәсіби қызметімнің өзгеруі |
30. | Менің өз өзімді дамыту және білімімді жетілдіру қабілеттерім |
Согласовано
20.02.2025 10:01 Дюсембаева Айман Тельмановна
Подписано
20.02.2025 15:15 Карамбаев Жомарт Петрович
Тип документа | Исходящий документ |
Номер и дата документа | № 20-3-20-7/1303-И от 20.02.2025 г. |
Организация/отправитель | МИНИСТЕРСТВО ПРОСВЕЩЕНИЯ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН |
Получатель (-и) | УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКТЮБИНСКОЙ ОБЛАСТИ |
ГУ «УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ТУРКЕСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ» | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ГОРОДА АСТАНЫ | |
ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ОБЛАСТИ ЖЕТІСУ» | |
ГУ УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПАВЛОДАРСКОЙ ОБЛАСТИ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ЗАПАДНО-КАЗАХСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ОБЛАСТИ АБАЙ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ГОРОДА АЛМАТЫ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА СЕВЕРО-КАЗАХСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ЖАМБЫЛСКОЙ ОБЛАСТИ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АЛМАТИНСКОЙ ОБЛАСТИ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ МАНГИСТАУСКОЙ ОБЛАСТИ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АТЫРАУСКОЙ ОБЛАСТИ | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ВОСТОЧНО-КАЗАХСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ | |
ГУ «УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ОБЛАСТИ ҰЛЫТАУ» | |
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ КЫЗЫЛОРДИНСКОЙ ОБЛАСТИ» | |
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ КАРАГАНДИНСКОЙ ОБЛАСТИ | |
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКИЙ УЧЕБНО-ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР «БАЛДАУРЕН» МИНИСТЕРСТВА ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН | |
АЛМАТИНСКАЯ РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ШКОЛА «ЖАС УЛАН» ИМЕНИ БАУРЖАНА МОМЫШУЛЫ | |
КАРАГАНДИНСКАЯ РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ШКОЛА «ЖАС УЛАН» ИМЕНИ ДВАЖДЫ ГЕРОЯ СОВЕТСКОГО СОЮЗА Т.Я. БЕГЕЛЬДИНОВА | |
ШЫМКЕНТСКАЯ РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ШКОЛА «ЖАС УЛАН» ИМЕНИ ГЕРОЯ СОВЕТСКОГО СОЮЗА САБИРА РАХИМОВА | |
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ КАЗАХСКАЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ МУЗЫКАЛЬНАЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ ДЛЯ ОДАРЕННЫХ ДЕТЕЙ ИМЕНИ АХМЕТА ЖУБАНОВА» МИНИСТЕРСТВА КУЛЬТУРЫ И ИНФОРМАЦИИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН | |
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ СРЕДНЯЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ МУЗЫКАЛЬНАЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ ДЛЯ ОДАРЕННЫХ ДЕТЕЙ ИМЕНИ КУЛЯШ БАЙСЕИТОВОЙ» МИНИСТЕРСТВА КУЛЬТУРЫ И ИНФОРМАЦИИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН» | |
НЕКОММЕРЧЕСКОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ФИЗИКО-МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ШКОЛА» | |
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ С УГЛУБЛЕННЫМ ИЗУЧЕНИЕМ КАЗАХСКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ СРЕДНЯЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ ДЛЯ ОДАРЕННЫХ ДЕТЕЙ ИМЕНИ АБАЯ» | |
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ-КОЛЛЕДЖ ОЛИМПИЙСКОГО РЕЗЕРВА В ГОРОДЕ РИДДЕР» КОМИТЕТА ПО ДЕЛАМ СПОРТА И ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ МИНИСТЕРСТВА КУЛЬТУРЫ И СПОРТА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН» | |
«РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «НАЦИОНАЛЬНЫЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ | |
?БРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ И ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР «БОБЕК» МИНИСТЕРСТВА ПРОСВЕЩЕНИЯ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН»» | |
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ-КОЛЛЕДЖ ОЛИМПИЙСКОГО РЕЗЕРВА ИМЕНИ КАРКЕНА АХМЕТОВА» КОМИТЕТА ПО ДЕЛАМ СПОРТА И ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ МИНИСТЕРСТВА ТУРИЗМА И СПОРТА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН» | |
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТУРИЗМ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ СПОРТ ЖӘНЕ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ІСТЕРІ КОМИТЕТІНІҢ АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ «ШАҢЫРАҚ» ШАҒЫН АУДАНЫНДАҒЫ ОЛИМПИАДА РЕЗЕРВІНІҢ РЕСПУБЛИКАЛЫҚ МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН МЕКТЕП-ИНТЕРНАТ-КОЛЛЕДЖІ» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ | |
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «КАЗАХСКИЙ НАЦИОНАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ ИСКУССТВ» МИНИСТЕРСТВА КУЛЬТУРЫ И ИНФОРМАЦИИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН» | |
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ \»РЕСПУБЛИКАНСКАЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ-КОЛЛЕДЖ ОЛИМПИЙСКОГО РЕЗЕРВА ИМЕНИ ХАДЖИМУКАНА МУНАЙТПАСОВА\» КОМИТЕТА ПО ДЕЛАМ СПОРТА И ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ МИНИСТЕРСТВА ТУРИЗМА И СПОРТА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН | |
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКИЙ КОЛЛЕДЖ СПОРТА» КОМИТЕТА ПО ДЕЛАМ СПОРТА И ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ МИНИСТЕРСТВА ТУРИЗМА И СПОРТА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН | |
Электронные цифровые подписи документа | Согласовано: Дюсембаева Айман Тельмановна
без ЭЦП Время подписи: 20.02.2025 10:01 |
Государственное учреждение «Министерство просвещения Республики Казахстан»
Подписано: КАРАМБАЕВ ЖОМАРТ MIIRvAYJ…ZqyCIhgA= Время подписи: 20.02.2025 15:15 |
|
Государственное учреждение «Министерство просвещения Республики Казахстан»
ЭЦП канцелярии: ТАМАМОВА ЗАУРЕШ MIISCAYJ…tz8Lgi1OJ Время подписи: 20.02.2025 15:23 |
Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года N370-II «Об электронном документе и электронной цифровой подписи», удостоверенный посредством электронной цифровой подписи лица, имеющего полномочия на его подписание, равнозначен подписанному документу на бумажном носителе. |
