Эссе тақырыптары аттестация мұғалімдерге 2025

Эссе жазып беру қызметі бар: WhatsApp: +77078177458

№ 20-3-20-7/1303-И от 20.02.2025

Қосымша

 

 

Педагогтің қызмет нәтижесін кешенді талдамалық жинақтаудағы
эссе тақырыптары

 

ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ
Мектепке дейінгі білім беру педагогтері үшін
1. Тәрбиеленушілермен жұмыс жүргізуде менің ұстанымым
2. Мектепке дейінгі жастағы баланың жеке тұлғасының қалыптасуына отбасының әсері
3. Баланың эмоционалдық сферасын қалыптастырудағы тәрбиешінің рөлі
4. Ойын әрекетінің баланың дамуына әсері
5. Ата-аналармен қарым-қатынас баланың табысты дамуының факторы ретінде
6. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ерекшеліктері
7. Тәрбиешінің әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырудағы рөлі
8. Мектепке дейінгі жастағы физикалық дамудың маңызы
9. Мектеп жасына дейінгі балаларда салауатты өмір салтын қалыптастыру принциптері
10. Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
11. Мектеп жасына дейінгі балаларда коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және бұл процесте тәрбиешінің рөлі
12. Тәрбиешінің кәсіби өзін-өзі дамуы және оның тәрбиелеу-білім беру процесінің сапасына әсері
13. Баланың жеке тұлғасын қалыптастырудағы тәрбиешінің рөлі
14. Мектеп жасына дейінгі балаларда агрессивті мінез-құлықты тәрбиелеудегі проблемалар мен оларды шешу жолдары
15. Мультимедиялық технологиялардың мектеп жасына дейінгі баланың дамуына әсері
16. Балалардағы сөйлеу бұзылыстарының алдын алу
17. Тәрбиеленушілердің функционалдық сауаттылығын дамыту үшін цифрлық технологиялар мен ресурстарды қолдану
18. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық даму ерекшеліктері
19. Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлемге құрметпен қарауға тәрбиелеу
20. Жеке тәсілдің маңыздылығы
21. Мектепке дейінгі ұйымда ойын әрекетін ұйымдастыру және оның балалардың дамуы үшін маңызы
22. Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық белсенділігін тәрбиелеу және осы процестегі тәрбиешінің рөлі
23. Қауіпсіз, жайлы орта құру: тәрбиеленушілердің эмоционалды әл-ауқатын қалай қолдауға болады?
24. Шығармашылық арқылы тәрбиелеу: өнер балаларды қалай дамытады
25. Ұлттық құндылықтар негізінде мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту
Орта білім беру педагогтері үшін
1. Білім алушылардың қабілеттерін дамыту: оқыту әдістерін қалай таңдауға және қолдануға болады?
2. Білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақта ресурстарды қалай таңдауға және қолдануға болады?
3. Күрделі тақырыптарды зерттеуге ынталандыру: барлық білім алушылар үшін оқытудың сәттілік стратегиялары
4 Сабақта тақырыпты зерттеуге білім алушылардың қызығушылығын арттыру әдістері
5. Білім алушыларды өз бетінше жұмыс істеуге тарту: мұны қалай тиімді жасауға болады?
6. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру тәсілдері
7. Сабақта ресурстарды тиімді пайдалану жолдары
8. Сабақта тиімді өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың стратегиялары мен әдістері
9. Топтық жұмыс барысында ынтымақтастық және сыни ойлау дағдыларын дамыту
10. Білім алушылардың үлгерімін бақылау: негізгі тәсілдер мен стратегиялар
11. Төмен оқу қарқыны бар білім алушыларды қолдау: тәсілдер мен әдістер
12. Сабақта оқу материалын тиімді игеру әдістері
13. Білім алушыларды тақырыпты зерттеуге тарту әдістері
14. Білім алушыларды дамыту құралы ретінде кері байланыс: ұйымның стратегиялары мен әдістері
15. Тапсырманы орындау кезіндегі кері байланыс: орындылық және тиімділік
16. Функционалдық сауаттылықты дамыту: тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды қалай қолдануға болады?
17. Сабақ барысында мәтіндермен жұмыс істеудің тиімді стратегиялары
18. Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін цифрлық технологиялар мен ресурстарды қолдану
19. Сыни ойлауды дамыту: оқу мақсаттарына жету үшін сабақта стратегияларды қолданудың тиімділігін бағалау
20. Әр түрлі деңгейдегі білім алушылардың үшін дидактикалық материалдардың тиімділігін бағалау критерийлері
21. Сабақта оқушының рефлексивті құзыреттілігін дамыту
22. Білім алушылардың зерттеу құзыреттілігін дамытудың бес құралы
23. Білім алушылардың топтық жобаларын бағалау
24. Білім алушылардың жетістіктерін объективті бағалау белгілері
25. Құзыретті білім берудегі үздік педагогикалық тәжірибелердің өлшемшарттары
26. Кәсіби өзін-өзі анықтау әлеуетін дамыту стратегиялары
27.

Жеке әлеуетті дамыту үшін орта құру құралдары

28. Сабақта жасанды интеллекттің даму мүмкіндіктері
29. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері: пәнді оқытуға көзқарас
30. Сабақты зерттеу: тиімділіктің үш дәлелі
31. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін сабақта жайлылық жасау стратегиялары
32. «Педагог» кәсіби стандарты жеке өсу үшін эталон ретінде
33. Білім алушылардың оқу сауаттылығын дамыту: сабақ мүмкіндіктері
34. Мектеп түлегінің кәсіби анықтамасындағы функционалдық сауаттылық мүмкіндіктері
35. Қауіпсіз оқу ортасын құру: білім алушылардың эмоционалды әл-ауқатын қалай қолдауға болады?
36. Ата-аналармен ынтымақтастық: менің педагогикалық сенімдерім
37. Менің кәсіби дамуымның өсу нүктелері
38. Неліктен мұғалімге академиялық адал болу маңызды?
39. Құндылықтарды сіңіру: сабақта әртүрлі мәдениеттер мен дәстүрлерді құрметтеуге қалай тәрбиелеу керек?
40. Мектеп түлектерін педагогикалық мамандыққа тарту бойынша сәтті тәжірибелер
41. Дарынды балалармен жұмыс істеудегі түсініктер
42. Зияткерлік меншік: жобаларды, тапсырмаларды, ресурстарды әзірлеу кезінде академиялық адалдық принциптерін қолдану
43. Әлеуметтік желілерді пайдалану: білім алушылармен немесе әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде этикалық нормаларды қалай сақтауға болады?
44. Тұрақты даму үшін білім беру сапасын бағалау перспективалары
45. МЖБС құзыреттілік тәсілдің орындауға әсері туралы менің педагогикалық сенімдерім
46. Тиімді педагогикалық шеберліктің негізгі кәсіби қасиеттері
47. Сабақ – шығармашылық үдеріс: мұғалімнің авторлық әдістемесі
48. Нормативтік құқықтық актілермен жұмыс мәдениеті неден тұрады?
49. Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі бағыттары
50. Мектепішілік бақылау білім беру сапасын басқару құралы ретінде
Техникалық және кәсіптік білім беру педагогтері үшін
1. Колледждердегі стартаптар: студенттер үшін мүмкіндіктер мен даму перспективалары
2. Жасанды интеллект колледждегі оқу процесін қалай өзгертеді?
3. Белсенді оқытудың тиімді әдістері: тәжірибеде қолдану
4. WorldSkills кәсіби білім сапасын арттыру құралы
5. Дуальды оқыту білім беру мен еңбек нарығының интеграциясына қалай ықпал етеді?
6. Студенттердің soft skills дағдыларын дамыту: заманауи педагогикалық тәсілдер
7. Цифрлық дәуірдегі жұмысшы мамандықтары: жаңа көкжиектер мен мүмкіндіктер
8. Студенттерді табысты оқытудың негізі ретінде колледж педагогының өзін-өзі дамытуы
9. Студенттердің ынтасын арттырудағы интерактивті технологиялардың рөлі
10. Білім берудегі технологиялар: педагогтың рөліне жаңа көзқарас
11. Студенттердің кәсіби дағдыларын қалыптастырудағы жобалық қызметтің рөлі
12. Колледждегі академиялық адалдық уақыт талабы
13. Оқытудың интерактивті әдістері: сабақтарды қалай қызықтыруға болады?
14. Оқудағы геймификация: студенттерді ойын технологиялары арқылы ынталандыру
15. Студенттердің кәсіби және жеке дамуындағы тәлімгерліктің рөлі
16.  Жұмыс берушілердің түлектермен өзара қарым-қатынасты ұйымдастырудағы рөлі
17.  Мобильді қосымшаларды пайдалану: оқытудағы жаңа мүмкіндіктер
18.  Оқытудағы әлеуметтік желілердің рөлі: қауіптер мен перспективалар
19.  Студенттердің мәдени әлеуетін тәрбиелеудегі педагог-музыканттың рөлі
20.  Студенттің тұлғалық әлеуетін ашу үшін орта құру: негізгі құралдар мен тәсілдер
21.  Мәдени нормалар мен құндылықтарды түрлендірудегі музыканың рөлі
22. Ерекше қажеттіліктері бар студенттерге ыңғайлы білім беру ортасын қалыптастыру стратегиясы.
23. Педагог тәлімгер ретінде: студенттердің дамуына әсері
24. Педагог және қоғам: өзара әрекеттесу перспективалары
25. Студенттердің эмоционалды әл-ауқатын қолдау стратегиялары
26. Мектеп түлектерін жұмысшы мамандықтарына қалай қызықтыруға болады?
27. Колледждердегі үздік тәжірибелер: білім сапасын арттыру жолдары
28. Топтық жұмыс барысында ынтымақтастық дағдыларын дамыту
29. Колледждегі педагогтің этикасы мен кәсібилігі: қазіргі заманның сын-ескертпелері
30. Колледж студенттерінің табысты кәсіби әлеуметтенуінің негізгі факторлары
Арнайы білім беру педагогтері үшін
1. Арнайы білім берудегі заманауи тенденциялар: оқу үрдісін қалай бейімдеу қажет?
2. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеудің тиімді стратегиялары.
3. Арнайы педагогтер мен мұғалімдердің кәсіби ынтымақтастығы: тиімді ынтымақтастықты  қалай құруға болады?
4. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды кәсіби бағдарлаудағы мектеп пен арнайы педагогтің рөлі: табысты тәжірибелер.
5. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған логопедиялық көмек көрсету әдістемелері:  оңтайлы тәсілді қалай таңдауға болады?
6. Ойын терапиясы ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды дамытудың құралы ретінде.
7. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудағы инновациялық психологиялық әдістер мен техникалар: ең тиімдісі не?
8. Арнайы білім беру ұйымдарында ата-аналармен серіктестік:  тиімді өзара әрекеттесуді қалай орнатуға болады?
9. Дамуында бұзылыстары бар балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту: әдістер мен ұсынымдар.
10. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқуға қалай ынталандыруға болады?
11. Инклюзивті білім беру ортасы: оқушылардың сәтті әлеуметтенуі үшін жағдай қалай жасалады?
12. Қазақстандағы арнайы білім беру:  перспективалары мен  даму жүйесі
13. Инклюзивті сыныптарда  ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларда әлеуметтік дағдыларды дамыту
14. Инклюзивті білім берудегі педагог-ассистент: қызметтері, міндеттері және негізгі құзыреттері
15. Арнайы білім беру саласындағы инновациялық әдістер: әлемдік тәжірибе.
16. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда цифрлық ресурстарды пайдалану: тиімді шешімдер
17. Білім беру процесінде ерекше  білім беру қажеттіліктері бар балалардың құқықтарын қорғау
18. Ерекше  білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық қолдау көрсету: тиімді әдістер
19. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытудағы эмоционалдық интеллектті дамыту неге маңызды?
20. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды қашықтықтан оқыту: талаптар мен мүмкіндіктер
21. Мүмкіндігі шектеулі балалардың кәсіби өзін-өзі анықтауы: жолды таңдауға қалай көмектесуге болады?
22. Мүмкіндігі шектеулі жандардың білім беру және мансаптық перспективалары
23. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды тиімді оқытуға жағдай жасау
24. Инклюзивті мәдениетті қалыптастыру: арнайы педагог рөлі
25. Арнайы білім беру қажеттіліктерін ерте анықтау: неліктен бұл сәттіліктің негізгі факторы?
26. Балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау: әдістер мен тәсілдер
27. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: стратегиялар мен үздік тәжірибелер
Қосымша білім беру педагогтері үшін
1. «Қосымша білім беру педагогі» мамандығы
2. «Қосымша білім беру педагогінің» портреті
3. Педагог- мамандық, педагог – кәсіп
4. «Педагог» мамандығы және мансап
5. Қосымша білім беру педагогінің жетісітіктері
6. Өз ісінің маманы
7. Педагог мақтанышы
8. Қазіргі заман педагогі
9. Әлеуметтік желі және педагог
10. Педагогтің ақпараттық қауіпсіздігі
11. Педагог – цифрлық кеңістікте
12. Педагогтің цифрлық құзыреттілігі
13. Педагогтің функционалдық сауаттылығы
14. Педагог білімі және қазіргі болмыс
15. Педагогтың кәсіби құзыреттілігінің көрсеткіші
16. Педагогтің өз құзыреттілігін жетілдіруге ынталандыру
17. Педагогтің шығармашылық потеницалы
18. Педагогтің негізгі құзыреттіліктері
19. Педагогтің кәсіби дамуы
20. Білім беру процессінде ұлттық құндылықтарды сақтау
21. Болашақ мамандықты таңдауда қосымша білім берудің рөлі
22. «Қосымша білім беру педагогі» мен кіммін?
23. «Қосымша білім беру педагогі» мамандығы бойынша жеке өзім не істей аламын?
24. Қосымша білім беру ұйымында жеке мен не істей аламын?
25. Оқушыларды ынталандырудағы  менің педагогикалық әрекетім
26. Ынталы педагог және ынталы тәрбиеленуші
27. Формалды және формалды емес оқыту
28. Менің педагогикалық траекториям
29. Менің кәсіби қызметімнің өзгеруі
30. Менің өз өзімді дамыту және білімімді жетілдіру қабілеттерім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Согласовано

20.02.2025 10:01 Дюсембаева Айман Тельмановна

Подписано

20.02.2025 15:15 Карамбаев Жомарт Петрович

 

 

Тип документа Исходящий документ
Номер и дата документа № 20-3-20-7/1303-И от 20.02.2025 г.
Организация/отправитель МИНИСТЕРСТВО ПРОСВЕЩЕНИЯ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
Получатель (-и) УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКТЮБИНСКОЙ ОБЛАСТИ
ГУ «УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ТУРКЕСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ»
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ГОРОДА АСТАНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ОБЛАСТИ ЖЕТІСУ»
ГУ УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПАВЛОДАРСКОЙ ОБЛАСТИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ЗАПАДНО-КАЗАХСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ОБЛАСТИ АБАЙ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ГОРОДА АЛМАТЫ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА СЕВЕРО-КАЗАХСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ЖАМБЫЛСКОЙ ОБЛАСТИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АЛМАТИНСКОЙ ОБЛАСТИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ МАНГИСТАУСКОЙ ОБЛАСТИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АТЫРАУСКОЙ ОБЛАСТИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ВОСТОЧНО-КАЗАХСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ
ГУ «УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ОБЛАСТИ ҰЛЫТАУ»
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ КЫЗЫЛОРДИНСКОЙ ОБЛАСТИ»
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ КАРАГАНДИНСКОЙ ОБЛАСТИ
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКИЙ УЧЕБНО-ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР «БАЛДАУРЕН» МИНИСТЕРСТВА ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
АЛМАТИНСКАЯ РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ШКОЛА «ЖАС УЛАН» ИМЕНИ БАУРЖАНА МОМЫШУЛЫ
КАРАГАНДИНСКАЯ РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ШКОЛА «ЖАС УЛАН» ИМЕНИ ДВАЖДЫ ГЕРОЯ СОВЕТСКОГО СОЮЗА Т.Я. БЕГЕЛЬДИНОВА
ШЫМКЕНТСКАЯ РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ШКОЛА «ЖАС УЛАН» ИМЕНИ ГЕРОЯ СОВЕТСКОГО СОЮЗА САБИРА РАХИМОВА
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ КАЗАХСКАЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ МУЗЫКАЛЬНАЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ ДЛЯ ОДАРЕННЫХ ДЕТЕЙ ИМЕНИ АХМЕТА ЖУБАНОВА» МИНИСТЕРСТВА КУЛЬТУРЫ И ИНФОРМАЦИИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ СРЕДНЯЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ МУЗЫКАЛЬНАЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ ДЛЯ ОДАРЕННЫХ ДЕТЕЙ ИМЕНИ КУЛЯШ БАЙСЕИТОВОЙ» МИНИСТЕРСТВА КУЛЬТУРЫ И ИНФОРМАЦИИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН»
НЕКОММЕРЧЕСКОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ФИЗИКО-МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ШКОЛА»
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ С УГЛУБЛЕННЫМ ИЗУЧЕНИЕМ КАЗАХСКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ СРЕДНЯЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ ДЛЯ ОДАРЕННЫХ ДЕТЕЙ ИМЕНИ АБАЯ»
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ-КОЛЛЕДЖ ОЛИМПИЙСКОГО РЕЗЕРВА В ГОРОДЕ РИДДЕР» КОМИТЕТА ПО ДЕЛАМ СПОРТА И ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ МИНИСТЕРСТВА КУЛЬТУРЫ И СПОРТА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН»
«РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «НАЦИОНАЛЬНЫЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ
?БРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ И ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР «БОБЕК» МИНИСТЕРСТВА ПРОСВЕЩЕНИЯ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН»»
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКАЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ-КОЛЛЕДЖ ОЛИМПИЙСКОГО РЕЗЕРВА ИМЕНИ КАРКЕНА АХМЕТОВА» КОМИТЕТА ПО ДЕЛАМ СПОРТА И ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ МИНИСТЕРСТВА ТУРИЗМА И СПОРТА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН»
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТУРИЗМ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ СПОРТ ЖӘНЕ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ІСТЕРІ КОМИТЕТІНІҢ АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ «ШАҢЫРАҚ» ШАҒЫН АУДАНЫНДАҒЫ ОЛИМПИАДА РЕЗЕРВІНІҢ РЕСПУБЛИКАЛЫҚ МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН МЕКТЕП-ИНТЕРНАТ-КОЛЛЕДЖІ» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «КАЗАХСКИЙ НАЦИОНАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ ИСКУССТВ» МИНИСТЕРСТВА КУЛЬТУРЫ И ИНФОРМАЦИИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН»
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ \»РЕСПУБЛИКАНСКАЯ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ ШКОЛА-ИНТЕРНАТ-КОЛЛЕДЖ ОЛИМПИЙСКОГО РЕЗЕРВА ИМЕНИ ХАДЖИМУКАНА МУНАЙТПАСОВА\» КОМИТЕТА ПО ДЕЛАМ СПОРТА И ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ МИНИСТЕРСТВА ТУРИЗМА И СПОРТА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
РЕСПУБЛИКАНСКОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «РЕСПУБЛИКАНСКИЙ КОЛЛЕДЖ СПОРТА» КОМИТЕТА ПО ДЕЛАМ СПОРТА И ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ МИНИСТЕРСТВА ТУРИЗМА И СПОРТА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
Электронные цифровые подписи документа Согласовано:  Дюсембаева Айман Тельмановна

без ЭЦП

Время подписи: 20.02.2025 10:01

Государственное учреждение «Министерство просвещения Республики Казахстан»

Подписано:  КАРАМБАЕВ ЖОМАРТ

MIIRvAYJ…ZqyCIhgA=

Время подписи: 20.02.2025 15:15

Государственное учреждение «Министерство просвещения Республики Казахстан»

ЭЦП канцелярии:  ТАМАМОВА ЗАУРЕШ

MIISCAYJ…tz8Lgi1OJ

Время подписи: 20.02.2025 15:23

 

 

Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года N370-II «Об электронном документе и электронной цифровой подписи», удостоверенный посредством электронной цифровой подписи лица, имеющего полномочия на его подписание, равнозначен подписанному документу на бумажном носителе.

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *