Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

  • Бөбек жасы балаларына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу жоспары

  • Білім стандарты. 2022 жыл. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы

  • Инструктивно-методическое письмо. Детский сад. 2022-2023 уч. год

Балабақша
Home›Балабақша›Қанқызы және құмырсқа

Қанқызы және құмырсқа

By admin
10 августа, 2017
5090
0
Share:

Бабыш Жадыра Рахаткызы

Білім  беру  саласы: Таным.    

Ұйымдастырылған  оқу  іс — әрекет  түрі: Экология.                                                             Тақырыбы: Қанқыз  және  құмырсқа.                                                                                                    Мақсаты: қанқыз  және  құмырсқамен  таныстыру. Жәндіктердің  тіршілігіне  қызығушылығын  тудыру.Оларға  қамқорлықпен  қарап, қорғауға  тәрбиелеу.                         

 Көрнекіліктер: Жәндіктердің  суреттері.                                                                                   Алдын  ала  жасалатын  жұмыстар: Жәндіктерді  бақылау, өсімдіктер  мен  жәндік, жануарлардың  суреттерін  жинақтау.                                                             Әдіс — тәсілдері: сөздік, көрнекілік, практикалық.

Шаттық  шеңбері:

Тәрбиеші  музыка  қойып, балаларды   шаттық  шеңберіне  шақырып, өлең  жолдарын айтқызады.

Алдымыздан  кезіккен,                                                                                                                               Көп  танысты  көреміз.                                                                                                                           Бәріне  де  ізетпен,                                                                                                                                           Иіліп  сәлем  береміз.                                                              

Тәрбиеші:  Балалар , біз  серуен  кезінде  қандай  жәндіктерге  бақылау  жасадық?  Бүгін  біз  тағы  бір  жәндікпен  танысамыз. Ол  үшін  сендер  қолдарыңды  созып, алақандарыңды  тосып  тұрсаңдар, ол  жәндік  сендердің  алақандарыңа  өзі  қонады.              (Балалар  көздерін  жұмып, қолдарын  созып  тұрады, тәрбиеші  олардың  қолына  кішкентай  қанқызды  қояды.)                                                                                                                       — Балалар, көздеріңді  ашыңдаршы, сендердің  алақандарыңа  қандай  жәндік  қонды. Сендер  бұл  жәндікті  көрген  жерлерің  бар  ма, қайдан  көрдіңдер?                                              ( Балалар  көздерін  ашқан  кезде  қанқызын  көріп, таңғалады, қуанады, бір — біріне  көрсетіп, қуаныштарын  бөліседі.)                                                                                                          Тәрбиеші:  Қанқызын  бәрің  де  білесіңдер, ал  олардың  тіршілігі  туралы  көп  білмеулерің  мүмкін. Сол  себепті  мен  сендерге  бүгін  қанқызы  туралы  айтып  беремін.Қанқыз — қызыл  түсті, үстінде  жеті  нүктесі  бар  кішкентай  жәндік. Ол  кішкентай  болса  да  ештеңеден   қорықпайды. Неліктен?                                                                                    — Егер  де  оны  қолыңа  алып, басып  қалсаң, олар  сап — сары  жағымсыз  иісі  бар  уын  шығарады. Сол  себепті  оған  құстар  тиіспейді. Тіпті  қызыл  түсті  нүктелі  зат  көрсе  болғаны  олар  жоламауға  тырысады. Міне, қанқыз  осылайша  қорғанады  екен. Қорғанудың  тағы  бір  түрі, оларды  ұстап  алсаң, ол  өлген  сияқты  болып  қатып  қалады  да, қауіп  төнбегенін  байқаған  уақытта  қайтадан  өзінің  ісімен  айналыса  береді.                                                                                                                                                                          Тәрбиеші:  Қанқыз  немен  қоректенеді?                                                                                                 Балалар:  Олар  өсімдіктерге  зиянды  ұсақ  жәндіктерді  жейді.                                                  Тәрбиеші:  Иә, балалар, олар  алма  битін, өсімдік  бітесі, жапырақ  бүргесі, өрмекші, кене т. б.  ұсақ  жәндіктерді  жейді.  Демек,  қанқызының  пайдасы  үлкен  екен. Себебі: олар  өсімдік  зиянкестерін  жесе, өсімдіктерді  дәрілеудің  қажеттігі  болмайды. Олар  қандай  жерлерде  қыстайды?                                                                                                               қыстайды.                                                                                                                                                          Тәрбиеші: Дұрыс  айтасыңдар. Қанқыз  алғашқы  суық  түкен  күннен  бастап  таулы, орманды  жерлерге  ұшып  кетеді  де, татардың ,ағаштардың  т.б. қуыстарына  тығылып  көктем  шыққанша  жатады. Көктем  шыққанда  өздерінің  үйреншікті   жеріне  ұшып  келеді. Міне, біздің  кішкентай  қанқыз  деген  досымыздың  тіршілігі  осындай.                                                                                                                                                                     — Балалар, сендер  ең  күшті  қандай  жануар  деп  ойлайсыңдар?                                                     Балалар: Піл  күшті,арыстан  күшті  т. б.                                                                                                Тәрбиеші: Дұрыс  балалар. Піл  және  арыстан  күшті  аңдарға  жатады, және  де  ең  күшті  жәндік — құмырсқа. Себебі: ол  өзінен  он  есе  үлкен  затты  көтере  алады.                            Сонымен  бірге  олар  құрылысты  да  шебер  салады. Олар  қураған  өсімдік  сабақтары  мен  жапырақтарының  қалдықтарынан  илеу  жасап, тіршілік  етеді. Әрбір  илеуде  «жұмысшы»  және  «жауынгер» құмырсқалар  болады. Құмырсқалардың  кейбір  әрекеттері  адамдарға  ұқсайды. Олар  енді  ғана  туылған  құмырсқаларды   илеуден  таза  ауаға  шығарып, тәрбиешілері  қадағалап  жүреді. Ал  ауруға  шалдыққан  құмырсқаларға  дәрігерлері  қарайды. Олар  қажет  болған  жағдайда  ауруларды  алшақтатып, тіпті  операциялар  жасауға  мүмкіндіктері  бар. Ал  құмырсқалардың  негізгі  қорегі  басқа  жәндіктер, өсімдіктердің  жапырақтары  мен  тұқымдары, шырындары.                                                                                                                                                       Міне, балалар, құмырсқалар  да  адам  мен  табиғатқа  осындай  пайдасын  тигізеді  екен.

Сергіту  сәті:

Ұзын  мұртты  құмырсқа,                                                                                                                                                                      Келе  жатты  жұмысқа.                                                                                                                                  Допты  көрді  жолында,                                                                                                                                Оңға  қарады, солға  қарады                                                                                                                              Үлкен  тау  деп  ойлады.                                                    

Тәрбиеші: Балалар, біз  бүгін  қандай  жәндіктермен  таныстық? 

Балалар: Қанқызы  және  құмырсқамен.

Тәрбиеші: Олардың  бізге, табиғатқа  қандай  пайдасы  бар  екен?

Балалар: Олар  өсімдік  зиянкестерін, ұсақ  жәндіктерді  жейді,сондықтан  олар  жақсы, әдемі  болып  піседі.                                                                                      

Тәрбиеші:  Балалар, сендер  және  қандай  жәндіктерді  білесіңдер?

Балалар: Ара, шыбын, көбелек, инелік, масаны  білеміз.

Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар.

Күтілетін  нәтиже:

Біледі:  қанқыз  және  құмырсқаны  танып,  ажыратуды, олардың  дене  бөліктері  туралы, олардың  жәндіктер  тобына  жататындығын, табиғат  үшін  маңыздылығын.                                                                                                                                             Игереді:  қанқыз  және  құмырсқаны  таниды, ажыратады, жәндік  екенін  біледі, қанқыз  және  құмырсқаның  тіршілігі  туралы  түсініп  айта  алады.                                                     Меңгереді:  қамқорлықпен  қарайды, жәндіктерге  жәбір  көрсетпеу  керектігін  ұғынады. 

Previous Article

Ғажайып білім әлемі

Next Article

Сиқырлы носкилер

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    Балалардың тілін дамытудағы ата-аналардың рөлі.

    24 октября, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Бір халық, бір тағдыр, бір ел. Ортаңғы топ

    21 июня, 2019
    By admin
  • Балабақша

    Сиқырлы театрға саяхат

    15 августа, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Овощи и фрукты. Знакомство с цифрой три

    3 февраля, 2019
    By bilimger
  • Балабақша

    Жол тәртібін білейік, аман-есен жүрейік

    16 декабря, 2016
    By admin
  • Балабақша

    «Сиқырлы әлем»

    4 декабря, 2019
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    «Ғажайып математика»

  • Балабақша

    Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер

  • Қазақ әдебиеті

    Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы

Жаңа жарияланымдар

  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • циклограмма
  • Геометриялық пішіндер мен денелер.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары
  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»
  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж
  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы
  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

Күнтізбе

Январь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика