Біз не үйрендік?

Базарбекова Гульнар Оспановна

Сабақтың тақырыбы« Біз не үйрендік?»

Сабақтың мақсаты: Бағдарлама бойынша балалардың білімдерін тиянақтау,

сандарды (тура, кері) санауға,  атай білуге үйрету мақсаты көзделді.

Балаларға жыл мезгілдері туралы түсінік беру, түсініктерін  қалыптастыру, ертегі әңгімелеу барысында сөздерді  байланыстырып сөйлеуге үйрету, сөздік қорларын байыту.Оқушылардың бойына  үлкенді сыйлап тыңдай біліп, көмек көрсетуге, табиғатты сүйе білуге, оны қорғауға, ұйымшылдыққа, өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Көрнекілігі:  суреттер слайд түрінде, түрлі түсті қағаздар мен қарындаштар

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Балалар, бүгінгі сабаққа бізге қонақтар келіп отыр, сондықтан сабаққа  барлығымыз қатысайық. Бүгінгі біздің тақырыбымыз    «Біз не үйрендік?» деп аталады.  Бүгінгі тақырыпта  сендермен жыл бойы өткен білімдерімізді қайталаймыз. Соларға байланысты ойындар, тапсырмалар орындаймыз.Сабаққа жақсы қатысқандарын үшін жұлдызшалар беріліп отырады. Сабақ соңында кім көп жұлдызша жинағанына сай, сабаққа белсенді қатысқан оқушылар анықталады. Сабағымызды бастамас бұрын бір-бірімізге сәттілік тілейік.(бір-бірлерінің қолдарын ұстап, балалар сәттілік тілейді).

Балалар сендер білесіңдер ме?

Неше жыл мезгілі бар?

Кәне, кіммағанайтып берем дейді?

Жарайсыңдар, балалар. Көпбіледіекенсіңдер. Ал ендешеәржылмезгілінетоқталыпкетелік.

Қазірбіздеқандаймезгіл?

Дұрыс, көктем.                                                      

                            

Көктем  мезгіліндеқандайөзгерістерболады?

Жақсы, ендікөктеммезгілінің математика сабағыбойынша  дайындағантапсырмасынорындайық.

 

  1. Тура, керісанау.

2.Ойын: «Ойлан, тап» есептершығару

3.Салыстыру

Сергіту  сәті:

1,2,3   қарлығашбопұш,

4,5,6   қарлығашбопшалқы,

7,8,9,10 қарлығашбопқон.

 

Жарайсыңдар, балалар. Келесімезгіліміз?

Дұрыс, жаз

                           

Жаз  мезгіліндеқандайөзгерістерболады?

Күныстықтақайдабарыпшомыламыз?

Орманғабарып, не тереміз?

Ал ендіжазмезгілініңсауаташусабағыбойынша  тапсырмасынорындайық.

 

1.Логикалық ойын

2.Анаграмма

Балалар «Не жасырылған?» екенінтауыпалукерек. Суретте не бейнеленгенінайту. Қандайдыбыстанбасталатынынсөз.Соғансөйлемқұрау.

Сергітусәті: музыка қосылады, балаларбиқимылынжасайды.

Жұмбақжасыру:

Ағаш толы сарышымшық,

Сілкіпкөрсеңтүседіұшып.

(Жапырақтар)

Дұрыс,жапырақтар. Сонда келесімезгіліміз?

Дұрыс, күз

                                   

Күзмезгіліндеқандайөзгерістерболады?

Күзденелерпіседі?

Жақсы, ендікүзмезгілініңкөркемәдебиетсабағынандайындапқойғантапсырмасынорындайық.

  1. Рольдік-сюжеттікойын (музыкалық)

(ертегікейіпкерлерініңсуретінкөрсету.) балаларқандайертегікейіпкеріекенінтауыпалукерек. Жағымдыжәнежағымсызкейіпкерлердіанықтау, кейіпкерлергесипаттама беру.

Келесі  қандаймезгіл?

Дұрыс, қыс

Қыстақандаймерекеболады?

Қысмезгілітуралыкөпбіледіекенсіңдер?

Ендеше, қысмезгілініңтапсырмасы. Жапсырусабағынабайланысты. Түрлі-түстіқағаздардангүлжасау.

Музыка қосылып тұрады, балалар музыканы тындай отырып,  түрлі- түсті қағаздардан  гүл жасайды. Жасаған гүлдерін  үстелдің үстінде тұрған құмыраға салады. (Жақсы істеген оқушыларды мақтап, мадақтау).

Бекіту: Балалар, бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? Не білдіңдер?

Қорытынды:

Балалар сонымен біз бүгін 4 жыл мезгілін қайталап, соларға байланысты тапсырмалар орындадық.Сабаққа жақсы қатысқан оқушылар мақтап, мадақталады!

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *