2 саны мен цифры.Құрамы.Белгілер,=,+,-.

«»  ересек  тобында  ұйымдастырылған  оқу  қызметінің  технологиялық    картасы.

Өтілетін күні:                                                  Тәрбиеші:  Шуканаева  Рая

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі: ҚМҰҚ

Тақырыбы:  2 саны мен цифры.Құрамы.Белгілер,=,+,-.

Мақсаты:Балаларды 2 санымен және цифрымен таныстыру.2 санының жасалу жолын көрсету,құрамын анықтауды үйрету.Балалардың зейінін дамыту.Қосу,азайту,тең ұғымдарымен таныстыру.Таңбаларды қолдану жолдарын үйрету.Ойлау қабілетін дамыту.

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың 

іс — әрекеті.

    Енгізу.

Дәлелді  ояту.

Шаттық шеңбері.

«Дос болайық,бәріміз»

Х.Талғаров.

Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау.

Дос болайық,бәріміз,

Жарасып тұр әніміз.

Тыныштықты сақтаймыз,

Атсын күліп таңымыз.

Ұйымдастыру –  іздену

 1.Ой  қозғау

Өткенді  қайталау.

Сұрақ- жауап

1 саны туралы не білесің?

Дид ойын: «Барлығы нешеу?»

Дидактикалық материалдармен  жұмыс.

Қоянда неше сәбіз,

Тиінде санырауқұлақ нешеу?

Үлкен машина нешеу, кішкентай машина  нешеу?

 

1.      Ой  дамыту.

2санымен таныстыру.

Санның құрамын анықтау.

Екі санының құрамы 1+1

Дидактикалық материалдармен жұмыс. 

 

3. Миға шабул:
Логикалық тапсырмалар орындау.

1.Қазып жүр құмды 5 мысық,
3-і жатыр күн ыстық.
Нешеу болды сен сана? (2)

2 .Ұлпа жүнін қыздырып,
Күн шуақта бір күшік
Отыр еді маңына
Келді тағы бір күшік.
Нешеу болды сен сана? (2).

3.Бір көжекке бір көжек,
Келе қалды қонаққа,
1 сәбізден бір –бір ден
Тойып алды тамаққа.
Айтыңдаршы балалар
Қанша сәбіз барлығы? (2).

4.Адамда неше көз бар?(2)

 

 

Қойылған сұрақтарға  толық жауап бере білу.

Заттың  санын  дұрыс айта білу.

 

 

Дидактикалық материалдармен жұмыс жасай отырып, жаңа  оқу қызметін түсіну.

Логикалық тапсырмаларды қызығушылықпен шешу.

 

Өз ойларымен айта білу.

 

 

Екі санының  айыра білу

 

 

 

Санамақ.

1 дегенде тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды соғайық,
Оң жаққа бұрылып,
Сол жаққа бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз жүгіріп алайық.
5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.


Рефлекстік

түзету.

 

Қим  ойын: «Өз  үйіңді  тап.»

Балаларды  мадақтау.

Ойын  арқылы  пішіндерді  ажырата  білу.

Достарын бағалау.

 

                       

                                 Күтілетін  нәтиже.

Білуі: Екі санымен  танысады.

Игеруі: Сандардың құрамын  анықтауды игереді.

Меңгеруі:Тапсырмаларды орындау дағдысын  меңгереді.

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.