9саны мен цифры.

«»  ересек  тобында  ұйымдастырылған  оқу  қызметінің  технологиялық    картасы.

Өтілетін күні:                                                   Тәрбиеші:  Шуканаева  Рая

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі: ҚМҰҚ

Тақырыбы: 9саны мен цифры.

Мақсаты: Балаларды 9 санымен цифрымен таныстыру.9 санының жасалу жолдарын түсіндіру.Сандар қатарындағы 9 цифрының орнын білуге үйрету.

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың 

іс — әрекеті.

    Енгізу.

Дәлелді  ояту.

І. Шаттық шеңбері.

  ІІ.  Ғажайып  сәт

Торғайлардың қонаққа келуі. «Тізбекті жалға»Торғайларды   пішіндер  арқылы   тура   жинау.(Мыс: Торғайлардың  аузына пішіндерді тістету арқылы, қызыл үшбұрыш, жасыл дөңгелек, көк шаршы 1ден   8 ге дейінгі сандар арқылы жинау,  санау)

Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау.

Ойынға қызығушылықпен қатысу.

Тура және кері  дұрыс санай  білу

 

 Алақанды ашайық,

Күннің нұрын салайық

Таза ауада тыныстап, Мейірімділік шоғын ашайық                       Жиналған жылу шуақты                       Достарымызға шашайық.

Ұйымдастыру –  іздену

1. Қызығушылықты ояту .             Дид ойын:«Түстері бойынша  орналастыр»

Хайуанаттар бағында  жөндеу  жұмысы  жүргізіледі. Сырлаушылар торды сырлады. Енді  аңдарды өз  торларына  орналастыру керек.                 Түлкіні  қай  торға  орналастырамыз? Неге?  Түлкі мен  оның  торын  көрсет  т.б.»

2.Дид ойын. «Көршісін тап»

3. Жаңа оқу қызметі         9 санымен таныстыру.           9 санын  әуеде жазу және санағышпен жазу.

Дидактикалық материалдарды пайдалана отырып,санның құрамын анықтау.

 Дәптермен жұмыс.
— 9 санын дәптерге жазу.

 

Ойын арқылы  түстерді және сандардың орналасу ретін  білу

Салыстыру  ұғымдарын  білу

 

Дидактикалық материалдармен жұмыс жасай отырып, санды  оның құрамын дұрыс түсіне  білу.

Қаламды дұрыс ұстау арқылы  санды дәптерге түсіре  білу.

 

 

Сергіту сәті.

1 дегенде тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды соғайық,
Оң жаққа бұрылып,
Сол жаққа бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз жүгіріп алайық.
5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.


Рефлекстік

түзету.

 

«Қойма» ойыны .

 

 

Ойынды қортындылап сабақты  аяқтау.

 

Балаларды  мадақтау.

.

Ойынға қызығушылықпен  қатысу, шапшаңдық көрсету.

 

Достарын бағалау.

Тәрбиеші:  Қасқырлар мен лақтарды жинаңдар дейді. Мына жерге салыңдар деп 2 қорап ұсынады 8 қасқыр, 9 лақ болу керек.

Балалар жинай бастайды. Ескерту: Қасқыр мен лақ бір қорапта тұрмау керек, неліктен?Қасқыр лақтарды жеп қоюы мүмкін .

 баланы заттарын жүйелеп жинауға үйретеді

                       

                           Күтілетін  нәтиже.

Білуі:    Тоғыз  санымен  танысады

Игеруі:  Сандардың құрамын  анықтауды игереді.

Меңгеруі: Тапсырмаларды орындау дағдысын  меңгереді.

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.