Нүкте.Түзу.Сызық.
«» ересек тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Өтілетін күні: Тәрбиеші: Шуканаева Рая
Білім беру саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: ҚМҰҚ
Тақырыбы: Нүкте.Түзу.Сызық.
Мақсаты:Балаларды нүктемен,сызықпен таныстыру.Нүктені белгілеуге үйрету.Сызық түрлерімен таныстыру.Оларды сыза білуге жетілдіру.
Әрекет кезеңдері. |
Тәрбиешінің іс — әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті. |
Енгізу. |
Дәлелді ояту. |
I. Шаттық шеңбері. «Аман болсын бәріде» II. «Кел санайық санамақ»Бір үйде біз нешеуміз,Кел, санаайық екеуміз.Бас бармағым –атам,Балан үйрек- әжем,Ортан терек — әкем,Шылдыр щүмек – анам,Кішкене бөбек – мен.Бір үйде біз бсеуміз,Тату тәтті екенбіз |
Шаттық шеңберін бірігіп жасау.
Бәрі бірге санамақты айту. |
Шаттық шеңбері.Алақанды соғамыз,Ашық болсын айымыз.Биік болсын туымыз,Тату болып халықтар,Аман болсын балалар!
|
Ұйымдасты ру – іздену |
1. «Сызықтарға қайшы қонаққа барғанда» ертегісін оқып , көрсетіп түсіндіру.-Ертегі желісінен сұрақ –жауап. 1.1. Қызығушылықтарын ояту. 1.Сызықтар әлеміне саяхат. 2. Нүктеден өту үшін тапсырма: Ой қозғау. Салыстыру ұғымын бекіту. а)Суретпен жұмыс. Конверттегі суретті ашу. (аю және қоян) б) Қарапайым салыстыру терминдерін мысал сөздер арқылы қалыптастыру, сөздік қорын дамыту.Апай Айгүлден ұзын, Айгүл апайдан қысқа. Т. б. 3. Сызықтардан өту үшін тапсырма. -Сызықтар туралы түсінік беру. -Сызықтар әртүрлі болады. Олар: түзу сызық, кесінді, ирек сызық. 3.1.Түзу сызықтан өту үшін тапсырма: Аз, кем ұғымдарын бекіту.Дид ойын: «Кім тапқыр?»Дидактикалық материалдармен және сандармен жұмыс. Мыс: Тауықтың алдында 4балапан, артында 5 балапан. Барлығы неше балапан? Қима сандармен көрсетіп шығару. Түзу сызықтың үстінен қолды белге қойып , тік жүріп өту 3.2. Кесіндіден өту үшін тапсырма: Ойлау қабілетін дамыту. Логикалық есептер.
3.3 .Ирек сызықтан өту. Тапсырма. Дид ойын: «Тізбек» Дидактикалық материалдармен жұмыс. Тапсырма: Тізбекті жалға.Торғайларды пішіндер арқылы иректеп жинау. Балалар алдарындағы пішіндер арқылы жұмыс жасау. Мыс: Торғайлардың аузына пішіндерді тістету арқылы, қызыл үшбұрыш, жасыл дөңгелек, көк шаршы. Бір – бірінің белінен ұстап поезд құсап ирелеңдеп жүру 4.Саяхаттан қайту . |
Ертегіні зейін қойып тыңдау.
Сабаққа қызығушылық таныту. Берілген тапсыриаларға бар ынтасымен жауап беру, өз ойын толық жеткізе білу.
Геометриялық ұғымдарды дұрыс түсіне білу. Аз, кем ұғымдарын өз ойымен айта білу.
Берілген сұраққтарға өз ойымен жауап беру.
Ойынға қызығушылық таныту.
Тізбекті дұрыс жалғай білу.Ирек сызық бойымен дұрыс жүре білу. Логикалық есептерге қызығушылықпен жауап беру. |
Салыстыру. Аю қоянннан үлкен, сондықтан ағашты аю басып кетті, өйткені аюдың салмағы ауыр.
Сөздік. Ауыр, жеңіл, ұзын, қысқа. Бой сергіту: «Қақпа» Қақпа биік дегенде, қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен тұру. Қақпа аласа дегенде еңкею. Жіп ұзын дегенде қолды екі жаққа созу. Қысқа дегенде қоды жинап тұру.
Логикалық есептер. 1.Қазып жүр құмды бес мысық,
|
Рефлекстік түзету.
|
Дид ойын: «Кім жылдам?» Сызықтардан геометриялық пішіндер құрастыру. Балаларды мадақтау. |
Ойынға қызығушылықпен қатысу. Достарын бағалау. |
|
Күтілетін нәтиже:
Білу:Сызықтар және геометриялық ұғымдар туралы түсініктері болу керек.
Игеру: Салыстыру, кеңістікті , уақытты бағдарлау ,ойлай отырып тауып, шапшаңдық көрсету түсініктерін игереді.
Меңгеру:Пішіндердің қасиеттері және ұқсастығы мен айырмашылығы туралы түсініктерді, қиындықтан шығу жолдарын түсіне білу дағдыларын меңгереді.