Циклограмма Бір аптаға (11-15 Қыркүйек айы 2017 жыл) «Балапан» 2-кіші топ.
Циклограмма
Бір аптаға (11-15 Қыркүйек айы 2017 жыл)
«Балапан» 2-кіші топ.
Өтпелі тақырып «Балабақша»
Тақырыпша «Менің достарым»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (8мин) |
8.30-8.50
8.50-8.58 |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Тазалығын тексеру.
Дидактикалық ойын: «Не жасырдым тап» Мақсаты: Қабылдау, есте сақтау қабілетін дамыту.
Таңертеңгі жаттығулар Құралмен (текшелер арқылы) Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. |
Балаларды қабылдау. «Сәлеметсің бе,жаңа күн!» Мақсаты:Балаларда демалыстан кейін бір-біріне деген жақсы қарым-қатынас туғызу. Дидактикалық ойын «Құстар» Мақсаты: балаларға құстар жайлы түсініктерін кеңейту. Таңертеңгі жаттығулар Құралсыз Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.Топқа көтеріңкі көңіл- күймен келуге жағдай тудыру. Дидактикалық ойын «Бұл қай құс?» (Жұмбақ шешу) Мақсаты: Балалардың ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Таңертеңгі жаттығулар Құралсыз Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Жуылған ойыншықтарды жинап ретке келтіру. Мақсаты: Еңбексүйгіштікке, қамқорлыққа, тәрбиелеу.. Таңертеңгі жаттығулар Құралмен (текшелер арқылы) Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Саусақ жаттығулары «Тоқылдақ» Тоқ-тоқ-тоқ тоқылдақ,Тоқтамайды тоқылдап,Отыр әне ағашты,Тұмсығымен соққылап. Мақсаты: қол моторикасын дамыту есте сақтау қабілеттерін дамыту. Таңертеңгі жаттығулар Құралмен (текшелер арқылы) Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. |
Таңғы ас |
9.00-9.20 |
Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау |
Үстел басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу |
Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау |
Үстел басында тыныштық сақтауға үйрету |
Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау |
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
9.20-9.30 |
Дидактикалық ойын «Ойлан, тап»Мақсаты: Балалардың ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. |
Дидактикалық ойын «Сақина салу»Мақсаты: Балалардың шығармашылық, ойлап табу, ой-қиялын дамыту. |
Дидактикалық ойын «Жұмбақ жауабын тап»Мақсаты: Ойлап табу қиялын дамыту. |
Дидактикалық ойын«Ұшады, ұшпайды» Мақсаты:Есте сақтау, шапшаң болуға тәрбиелеу. |
Дидактикалық ойын «Ойлан, тап» Мақсаты: Балалардың ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. |
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
9.30-9.45 9.55-10.10 10.20-10.35 |
1.Жаратылыстану. Тақырыбы:Біздің қанатты достарымыз Мақсаты:Құстар (торғай және сауысқан) және оларды бір – бірінен қалай ажырату керектігін түсіндіру.Құстарға ғана тән ерекшеліктерді түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.Табиғатты сүюге және оған қамқор болуға баулу. Әдіс-тәсілі: 1.Жұмбақ жасыру. Қанаты бар талмаған 2.Суретпен жұмыс.(торғай,сауысқан) 3.Сұрақ жауап. 4.Қимылды ойын. Ұшты ұшты қарға ұшты? 5.Жеке жұмыс: Мақсаты.Әрбаладан құстардың атын сұраймын. 6.Қорытынды Балаларды мадақтау.. 2.Музыка. Педагогтың жоспары бойынша. |
1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Менің досым. Мақсаты:Бір-бірімен тату болуға үйрету. Ойыншықтарды бөлісіп ойнауға баулу. Сыйластыққа, сыпайылыққа тәрбиелеу. Кез келген нәрсеге ашу шақырып ұрынбауға үйрету Әдіс-тәсілі: 1.Тосын сәт. Қасқыр келеді. (жылайды) 2.Сұрақ жауап. -Қасқыр не үшін жылап тұр? -Неге онымен ешкім дос болмайды? 3.Ойын: «Сәлемдесу» 4.Әңгімелесу.
2.Көркем әдебиет . Тақырыбы. Менің балабақшадағы достарым. Мақсаты: Достық туралы түсіндіру. Өз достары туралы ауыз екі әңгімелеуге үйрету. Достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілі: 1.Сұрақ қою. -Қазір жыылдың қай мезгілі? 2.Әңгімелесу. Дос туралы. Сұрақ қою, -Сендердің достарың бар ма? 3.Саусаққа арналған жаттығу: Достық Қыздар менен ұлдар Дос қой біздің топта. Ұсынса біреу қолын, Ешқашан бас тартпа. 4.Қорытынды. 3.Дене шынықтыру. Педагогтың жоспары бойынша. |
1.Аппликация. Тақырыбы:Достарымен арналған шарлар Мақсаты: Негізгі түстер туралы білімдерін бекіту. Достарына жақсы көңіл күй сыйлай білуді үйрету. Дайын пішінді желімдеге үйрету.Жолдастыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілі: Тосын сәт. Қоян келеді. 1. Балалар, бүгін кірпінің туған күні екен.Қоян жолда келе жатып шарларын жарып алыпты.Сендерден көмек сұрайды. 3.Әдіс тәсілдерін көрсету,түсіндіру. 1. шардың түсі қандай? 2. Дайын шарды ұқыпты жапсырамыз. 3 Өз беттерімен жұмыс істейді (көмегімді қажет еткен балаға көмектесемін) 4. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір, Бұрыламыз солға бір.
5. Қоянмен қоштасу. Балаларға сұрақ қойып мадақтау.
2.Орыс тілі.Педагогтың жоспары бойынша. |
1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Тақырыбы: Аз, көп. Мақсаты:Қоршаған ортадан бір немесе бірнеше ұқсас заттарды таба білуге үйрету.Көп-аз ұғымдарын қалыптастыру. Кеңістікте заттарды (аз-көп) дұрыс орналастыра білуге жаттықтыру.
Әдіс-тәсілі: 1.Ұйымдастыру кезеңі: 2. Тосын сәт. Қуыршақ сәуле келеді. 3..Көкөністер мен жемістерді кім атап береді? -Көкөністерге не жатады?Жемістерге не жатады?Ал,енді тақтаға көз салыңдаршы, ненің суретін көріп тұрсыңдар? -Қане, санайықшы алма нешеу? -Ал, алмұрт ше? Ойланайықшы, қайсысы көп,қайсысы аз? 4.Сергіту сәті 5. Д/о: «Көкөністер мен жемістерді жина» Ойынның шарты: Екі бала шығып көкөністер мен жемістерді екіге бөліп жинайды. 6.Қорытындылау. 2.Дене шынықтыру. Педагогтың жоспары бойынша. 3.Сурет салу. Тақырыбы: Досымен мен тура жолда жүремін. Мақсаты:Бояумен сурет салуға қызығушылық-тарын арттыру. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерін дамыту. Жолақ «жолдарға» бояуды біркелкі жаға білуге дағдыландыру, қағаз бетінде кеңістікті бағдарлауға үйрету. Әдемілікке тәрбиелеу. Әдіс-тәсілі: 1.Балаларды ұйымдастыру. 2.Сұрақ қою? Досың кім? 3.Әжеге бару үшін жол салайық. 4.Үлгі көрсету,түсіндіру. 5.Сергіту сәті. 6.Жеке көмек. 7.Қорытындылау. |
1.Сиқырлы саусақтар. Тақырыбы: Күн нұрын шашты. Мақсаты:Балаларға дәстүрлі емес сурет салуды үйрету. Балаларға күннің шуақтарын саусақпен салудың әдісін кқрсету.Бояу түстерін дұрыс таңдауға дағдыландыру.
Әдіс-тәсілі: 1.Жұмбақ жасыру. Ақ сандығым ашылды, 2.Саусақпен сурет салу тәсілдерін көрсету,түсіндіру. 3.Саусақпен сурет салу. 4.Сергіту сәті. 5.Қорытынды.
2.Дене шынықтыру. Педагогтың жоспары бойынша |
Серуен:
|
10.45-12.10 |
Ауа-райын бақылау. Мақсаты:Ауа райының нөсерлі,салқын,желді екендігін анықтау. Еңбек:Ауланы тазалау. Мақсаты:Еңбекке,тазалыққа тәрбиелеу. Ойын:»Көпір ойыны».
|
Балалар қол ұстасып серуендеуге барады. Ағаштарды бақылау. Мақсаты:Ағаштардың жапырақтарының қандай түске оранғанын бақылау Еңбек:Аула тазалаушы ағаға көмектесу. Мақсаты:Үлкендердің еңбегін бағалау. Ойын:»Бұл қай мезгіл болады?». Мақсаты:Жыл мезгілін ажырата білу. |
Балалар сап түзеп серуенге шығады. Құстарды бақылау. Мақсаты:Құстардың жылы жаққа ұшуын бақылау. Еңбек:Аула тазалаушы ағаға көмектесу . Мақсаты:Еңбек сүйгішке тәрбиелеу. Ойын:»Кім жылдам?» Мақсаты:Ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу. |
Балаларды киіндіріп серуенге шығару. Серуен кезінде ағаштарға бақылау жасау. Мақсаты:Ағаштардың жәй күйлерін бақылау. Еңбек:Ағаш сынықтарын тазалау. Мақсаты:Еңбекке, тазалыққа,тәрбиелеу. Ойын:»Ұшты,ұшты». Мақсаты:Балаларды жылдам қимылдауға үйрету. |
Балаларды киіндіріп серуенге шығару. Серуен кезінде машинаға бақылау жасау. Мақсаты:Көліктердің түрлерін айту. Еңбек:Аула сыпырушы ағаға ойын алаңын қоқыстан тазартуға көмектесу. Ойын:»Көжектер». Мақсаты:Балаларды шапшаң болуға үйрету. |
Серуеннен оралу |
12.10-12.20 |
Серуеннен қайту. Киімдерін бүктеп жинастыру. Қолдарын сабындап жуу.
|
Қолдарын сабындап жуу.\ Үстел басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу |
Серуеннен қайту. Гигиеналық шараларды орындау |
Серуеннен оралу. Гигиеналық шара:»Сабын».Түскі асқа дайындық. |
Серуеннен оралу. Гигиеналық шара: «Қолымызды жуамыз».
Түскі асқа дайындық. |
Түскі ас |
12.20-13.00 |
Асты жерге түсірмей жеуге үйрету |
Тамақты төкпей жеуге үйрету |
Асты кезегімен ішуге үйрету |
Астан кейін «Рахмет» сөзін айта білу |
Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету. |
Тәтті ұйқы. |
13.00-15.10 |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Бесік жырын айту |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Ертегі айтып беру. |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Ән айту. |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Музыка тыңдату. |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. «Әлди, әлди бөпешім» |
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.10-15.40 |
«Мысықтар ұйқыдан оянуда» Шалқадан жатып, қолдарын жанына қояды. Бірінші оң қолдарын одан кейін сол қолдарын жоғары көтеріп созылады.! |
«Мысықтар ұйқыдан оянуда» Шалқадан жатып, қолдарын жанына қояды. Бірінші оң қолдарын одан кейін сол қолдарын жоғары көтеріп созылады. |
«Мысықтар ұйқыдан оянуда» Шалқадан жатып, қолдарын жанына қояды. Бірінші оң қолдарын одан кейін сол қолдарын жоғары көтеріп созылады. |
«Мысықтар ұйқыдан оянуда» Шалқадан жатып, қолдарын жанына қояды. Бірінші оң қолдарын одан кейін сол қолдарын жоғары көтеріп созылады. |
«Мысықтар ұйқыдан оянуда» Шалқадан жатып, қолдарын жанына қояды. Бірінші оң қолдарын одан кейін сол қолдарын жоғары көтеріп созылады. |
Бесін ас |
15.40-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу Астарңыз дәмді болсын! |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
Астарңыз дәмді болсын! |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу |
Тамақтанумәдениетін сақтау. Астарңыз дәмді болсын! |
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс |
16.00-16.30 |
Үстел ойындары: «Түрлі-түсті пирамидалар» Мақсаты: балаларды бөлшектерді құрастыруға үйрету.
|
Сюжетті-рөлдік ойындар: «Жүргізуші» Мақсаты: Балалардың көңіл-күйлерін көтеріп, қиялын дамыту.
|
Ойын жаттығуы «Жұбын тап» Мақсаты: Геометриялық пішіндерді атай білуге үйрету, үй құрастыруға дағдыландыру.
|
Тіл жаттығулары: «Шегіртке» Шегіртке болып(ш) дыбысын айтып көр. Мақсаты: Тілдерін дамыту |
Үстел үсті театры: «Бауырсақ» Мақсаты: тапқырлыққа тәрбиелеу,ертегінің соңын өз қиялдары бойынша аяқтау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту |
Серуенге дайындық |
16.30-16.50 |
Серуенге алып шығатын нәрселерді дайындау: күрек, шелек, тырма, ойыншықтар. Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру. |
“Қабылдау бөлмесінде ұқыпты киіну“ Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру. |
“Киінуге көмектесеміз“
Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру. |
“Біртіндеп киіндіру “
Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру. |
“Жолдасына түймелеуге көмектес“ Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру. |
Серуен |
16.50-18.00 |
балалардың еркін ойындары Мақсаты: Ұқыптылыққа,жина-қылыққа тәрбиелеу. |
Серуенге шығу.Күзгі жапырақтарды бақылау.Мақсаты: Балаларды күз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру. |
Өз еріктері бойынша ойын әрекеті. |
Серуенге шығу.Серуен кезіндегі күндізгі іс-әрекетін қайталау,толықтыру. |
Серуенге шығу.
Жапырақтардың сарғаюын бақылату. |
Балалардың үйге қайтуы |
18.00 |
Ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру. . |
Ата-аналарға балабақшаға төлейтін төлем ақысын уақытылы керектігін ескерту |
Балалардың денсаулығы жайлы әнгімелесу
|
Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу |
Ата-аналарға балалардың жеке бас гигиенасына назар аудару керектігін ескерту. Сәтті демалыс күндерін тілеп,балаларды шығарып салу. |