ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (4-8қыркүйек 2017 ж.) «Күншуақ»ересек тобы
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (4-8қыркүйек 2017 ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып «Балабақшам»
Тақырыпша «Менің балабақшам»
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||
|
||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
8:30-8:50
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар.
|
Құрылыс ойындары «Қуыршақтарға үй құрастырамыз». |
Фотосуреттер қарастыру «Менің балабақшам». Фотосуретте бейнеленген балабақшадағы достары туралы айту. |
Саусақ ойыны «Әжемнің ертегілері». Өз балабақшасы туралы әңгімелеп беру . |
Үстел үсті ойыны – пазл: «Үйшік құрастыр» Балалармен балабақша туралы әңгімелесу. |
||||||
Таңертеңгі гимнастика. |
8:50 –9:00 |
|||||||||
Жаттығулар кешені
|
||||||||||
Таңғы ас |
9:00 – 9:30 |
Астарың дәмді болсын! |
||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. |
9:30 9:55 |
1.Сурет салу. Тақырыбы:Бала бақшадағы тәтті тоқаштар. Мақсаты:Заттарды бояулармен бейнелеу. Ұқыптылыққа тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар:әртүрлі тоқаштардың суреті. Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз, су, сүлгі,ақ қағаз. Сөздік жұмысы:тоқаш. Шаттық шеңбері. Тоқаштар және оның түрерімен таныстыру. Сипаттап әңгімелеу. Үлгі бойынша сурет салу. Сергіту сәті. «Біздің көрме»ойыны. Қорытынды жасау.
|
1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы:Менің балабақшам. Мақсаты:балаларға балабақшаға байланысты сөздердің атауларын атауға үйрету. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Балаларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.
|
1.Қ.М.Ұ.Қ. Тақырыбы:Білімдерін тиянақтау. Мақсаты:Баланың қарапайым математика лық түсініктерден алған білімін тиянақтау, геометриялық пішіндерді танып,ажырата білуін жетілдіру,қарапайым сан мен санау түсініктерін қалыптастыру,топ бөлмесіндегі бұрыш тарды санауға үйрету. Сандарды тура,кері санауға үйрету, логикалық ойын арқылы баланың қиялын,ой-өрісін,есте сақтау қабілетін дамыту. Шаттық шеңбері. Геометриялық пішіндер және оның түрерімен таныстырып естеріне түсіру. Сипаттап әңгімелеу.Бөлме бұрыштарын санату. 0 ден 5ке дейінгі сандарды тура және кері санау. Сергіту сәті. «Кім жылдам?»ойыны. Қорытынды жасау. |
1.Сауат ашу. Тақырыбы:Балабақша.Мақсаты:сурет бойынша әңгіме құрастыру арқылы сұрақтарға жауапберуге үйрету; сурет бойынша ойын тиянақты жеткізе білуге баулу.Балаларды өз ойын жүйелі түрдеайта білуге үйрету арқылы зейінін дамыту.
|
1.Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Менің сүйікті балабақшам. Мақсаты:Балабақ шаға деген қызығушылығын, сүйіспеншілік сезім дерін арттыру.Ой-өрістерін,сөздік қор ларын молайту.Ба лабақша қызметкер лерінің атқаратын қызметін таныту. Шығармашылық қабілеттерін дамыту. Шаттық шеңбері. Балабақша туралы балалар өз білетіндерін айтып әңгімелейді. Суретке қарап әңгімелеу. Сұрақ-жауап. —Балаларбалабақшадегеніміз не? -Балабақшамыздыңатықалайаталады? —Балабақшадабіз не істейміз? —Ал балабақшаныбізекіншіүйіміздепайтааламыз ба? Сергіту сәті. Дид.ойын: «Менің сүйікті балабақшам» Шарты: Балабақша суретін жапсырма лап құрастыру керек.Магнитті тақтаға кезек жапсырып, құрастырады. Қорытынды жасау. |
||||
|
10:05-10:30 |
2. Жаратылыстану. Тақырыбы:Бала бақшамыз қандай құрылыс материал дарынан салынған? Мақсаты:Балабақша ның(үйлердің) неден салатынын түсіндіру. Табиғаттағы заттарды білуге жетілдіру. Құрылыс материалдарын атап,оларды ажыратуды үйрету. Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Құрылыс материалдарының суреттері. Шаттық шеңбері. Балабақша туралы түсінік беру. Сурет бойынша әңгіме. Құрылыс материал дарымен таныс тыру.Оларды атау. Сергіту сәті.Дид.ойын: «Не қайда орналасқан?» Қорытынды жасау.
|
2.Аппликация. Тақырыбы: Балабақша бау-бақшасында піскен алмалар. Мақсаты:Бізді қоршаған орта немесе біздің балабақшамыздың бау-бақшасында күзде пісетін жемістер туралы білімдерін кеңейту, балаларды дәстүрден тыс жырту тәсілімен таныстыру; желіммен жұмыс істеген кезде абай болуға үйрету. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Шығармашылық ойын дамыту. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.
|
2.Көркем әдебиет. Тақырыбы:Біздің балабақшада. Мақсаты:Балабақша туралы,балабақшада ғы сыйластық туралы түсініктерін кеңейту; Ұжымдық қарым-қатынас дағдыларын дамыту;Құрмет пен сүйіспеншілік сезімдеріне, өзара сыйластыққа тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар:хрестоматия, суреттер. Шаттық шеңбері. Балабақша туралы түсінік беру. Кіріспе әңгіме. Сурет бойынша әңгімеқұрастыру. Сұрақ-жауап. Дид.ойын: «Не жоқ?» Сергіту сәті. Тақпақ жаттау. Қорытынды жасау. |
2.Ойна да ойла (вариативтік) Тақырыбы: «Ұқсас затты тап» Мақсаты:Үшбұрыш, тіктөртбұрыш, дөңгелекке ұқсас заттарды тауып, атын атай бiлуге үйрету. Баланыңтүстердi, пiшiндiажыратудағы ой-қиялындамыту. |
2.Құрастыру. Тақырыбы:Менің балабақшам. Мақсаты:Құрылыс материалдарынан өз балабақшасын құрастыру, ойлануға , өздігінен шығармашылықпен әрекет етуге баулу, құрастыру дағдыларын қалыптастыру,сүйіспеншілік сезімдерге тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Үйлердің суреттері. Шаттық шеңбері. Балабақша туралы түсінік беру.Сурет бойынша әңгіме. Құрылыс материал дарымен таныс тыру.Жұмысты бастау.Сергіту сәті.Дид.ойын: «Неден жасалған?» Қорытынды жасау. |
||||
|
10:40-11:05 |
3.Ағылшын тілі. |
3.Ертегі әлемі (вариативтік)Тақырыбы: «Ертегілер бізде қонақта» Мақсаты:Балаларды сурет бойынша өздеріне таныс ертегілердің мазмұнын қысқаша баяндай білуге үйретуді жалғастыру.Сөздік қорларын сөйлеу барысында қолдана білулерін белсендіру. Балалардың айтылған ойды тыңдауға және сұраққа жауап беру білігін дамытуды жалғастыру.
|
3.Орыс тілі.
|
3.Дене шынықтыру. |
3.Қоршаған ортамен танысу. Тақырыбы: Балабақша. Мақсаты:Балаларға балабақша туралы түсінік беру.Есте сақтау қабілеттері мен сөздік қорларын дамыту.Балаларды ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу. Шаттық шеңбері. Балабақша туралы жалпы түсінік беру.Сұрақ-жауап.— Балалар балабақша дегеніміз не? — Қане, олар кімдер және не істейді екен? Сурет бойынша әңгіме құрату. «Кімгене қажет?»дидактикалық ойыны. Сергіту сәті орындалады. Қорытынды жасау. |
||||
|
11:15-11:40 |
4.Музыка. |
4.Дене шынықтыру. |
4.Мүсіндеу. Тақырыбы:Ермексаздан балабақшадағы тәтті тоқашты мүсіндеу. Мақсаты:Балалардың шығармашылық ойын дамыту,саусақ буындарын ермексазбен жұмыс жасау арқылы жаттықтыру. Адамгершілікке,ұқыпты лыққа, нанды қастерлеуге, еңбекқорлыққа тәрбиелеу, есте сақтау қабілетін дамыту. Қолданылатын көрнекіліктер , қажетті құрал-жабдықтар: Ермексаз ,тақтайшалар , сулықтар , тоқаштар бейнеленген сурет, Шаттық шеңбері. Тоқаштар және оның түрерімен таныстыру. Сипаттап әңгімелеу. Дайын үлгіге қарап мүсіндеу.Мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін үйрету. Жұмысты бастау. Сергіту сәті. «Біздің көрме»ойыны. Қорытынды жасау.
|
4.Музыка. |
4.Сиқырлы қылқалам. (вариативтік) Тақырыбы:Сиқырлы қылқалам. Мақсаты:Балалар ды қарындаш, қылқалам, қағазды маңызымен таныстыру. Сурет салуға ынта-ықыласын, қызығушылығын тудыру. Қылқаламды дұрыс ұстап, пайдалана білуге, яғни қылқаламды бояуға батыру, қағаз бетіне сүйкей жағу тәсілдерін үйрету. Сызықтар мен сүйкей жағу ұғымдарын түсіндіру. |
||||
«Табиғат аясында» |
11:40-11:50 |
Киіну: серуенге шығу.
|
||||||||
Серуенге шығу. |
11:50-12:30 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Аулаға ұшып келетін құстарды бақылау. Мақсаты: құстарды тануға,дене бөліктерін атауға үйрету;құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу Ересектің көмегімен қарапайым еңбек тапсырмалары (мысалы, гүлдерді суару) Мақсаты :қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету. 1. Қимылды ойындар «Мені қуып жет», «Күннің көзі мен жаңбыр» (2-3рет қайталау); Мақсаты:Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. |
||||||||
«Ас — адамның арқауы» Түскі ас. |
12.30-13.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
«Тәттіұйқы» Ұйқығадайындық, ұйықтау. |
13:00-15:20 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. |
15:20 – 15:45 |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су, |
||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. |
15:45 – 16:10 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. |
16:10-16:40
|
Үстел үсті театры «Менің балабақшам» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.
|
Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршақты тамақтандыр»; Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.
|
Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»; Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.
|
Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б.
|
||||
Серуенге дайындық |
16.40-16.50 |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
16.50-18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б. |
||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. |
18.00 |
Ата-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». |
Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». |
Жобаны таныстыру. «Менің балабақшам» тақырыбына көрме ұйымдастыру. |
||||