Мамандықтың бәрі жақсы
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып,болашақ мамандыққа байланысты ұғымын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру,еңбекке деген қызығушылықтарын ояту,үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу.Көлік,мамандық туралы білімдерін тиянақтау.Сурет бойынша әңгіме құрастыруға,мақал-мәтел айтып,жұмбақ шешу арқылы толық сөйлеуге баулып,сөздік қорларын дамыту.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,ойын,слайд
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта,ойынға қажет құралдар
Мотивациялық-қозғаушылық
-Сәлеметсіздер ме,балалар.
Қош келдіңіздер!
Шаттық шеңбері:
Арайлап таң атты,
Алтын шуақ таратты
Жайнай берсін қаламыз,
Жасай берсін даламыз.
Ата-анамыз аман болсын,
Балабақшамыз гүлдей берсін.
-Бір бірімізге жылы лебізімізді білдіріп,Қайырлы таң тілейік.
-Қайырлы таң,достар.
-Балалар, сіздерді балабақшаға күнде таңертең ата-аналарың әкеледі.
-Ал,өздері қайда кетеді?
-Олар жұмыста не істейді?
-Дұрыс, еңбек етеді.
-Мен де жұмыс жасаймын,қалай ойлайсыңдар мен қайда жұмыс жасаймын.
-Кім болып жасаймын, мамандығымды қалай атайды.
-Ал,сіздердің ата-аналарың кім болып жұмыс жасайтынын білесіздер ме?
(Әр баладан сұрау)
-Көрдіңіздер ме,барлығымыздың ата аналарымыз еңбек етеді.Әр адамның өз мамандығы бар екен.
Ал сіздер білесіздер ме, мамандық деген не екенін?
-Бұл жұмыс,қызмет. Бұл үлкен адамдардың қызмет ететін кәсібі,мамандық иесі болу үшін не істеу керек,қалай ойлайсыңдар.
Жұмыс жасау үшін не керек.
Сендер өскенде кім болғыларың келед?
-Бүгін сендермен саяхтатқа шығуды ұсынамын.
Саяхатқа барлығымыз автобуспен шығамыз.
Автобус біздерді балабақша алдында күтіп тұр.
-Автобус айдайтын адамдардың мамандығын қалай атайды?
-қазір мен сендердің ішіңізден бір баланы жүргізуші қылып таңдаймын, қанекей кім болады.
Автобусқа өз орындарымызға жайғасайық.
Автобус айдайтын адам бұл – жүргізуші,ал қалған адамдар кімдер болады.
Автобуста қалай отыру керек.-Жүргізушінің арнайы куәлігі болады.
-Ендеше ,жүрейік,жүргізуші Али мырза!
(Аялдамаға тоқтау)
-Мінекей бірінші аялдамаға да келіп қалдық,қанекей автобустан түсейік, біз қайда келдік?
-Неге асхана деп ойлайсыңдар.
-Иә,бұл асхана. Бұл тағамдарды дайыдайтын ас үй бөлмесі. Бұл тағамдарды пісіретін дайындайтын адамдарды аспазшы дейміз.
Айтыңыздаршы аспазшылар жұмыста не істейді.
-асты қалай дайындайды
-Аспазшылар тамақ пісіруі үшін қандай құралдар пайдаланады.
-Қараңыздаршы өз жұмыстарына қаншама құралдар пайдаланады екен.
Сендердің аналарың тамақ пісіріп бере ме. Қандай тамақтар пісіреді.
-Дәмді ме?
-Бүгін біздер аспазшыға компот пен сорпа жасауға көмектесейік.
Сорпа пісіру үшін аспазшы қандай азық –түлік түрлерін пайдаланады.
(балалардың жауабы)
-Иә,осының барлығын біз сөзбен не деп айтамыз?
-Жарайсыңдар! Ал,копмотты қайнату үшін қандай азық түліктер пайдаланады.
Ендеше,бүгін сорпа мен компот дайындаймыз.
Қараңыздаршы мында қазан мен шыны ыдыстар тұр.Алдында азық түліктер жатыр, компотқа арналған азық-түліктерді өз ыдысына ,сорпаға арналған азық түліктерді өз ыдыстарына орналастырамыз.
Компотқа қандай азық-түліктерді орналастырдық?
Сорпаға ше?
Жарайсыңдар! Қандай көкөкніс сорпасы әдемі шыққан.
-Балалар,әрі қарай жолға шықпас бұрын бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәті:
Жел соғады гу-гу
Жаңбыр жауды тырс-тырс
Жаңбыр басылды,
Күн ашылды
-Балалар,бұл келесі аялдамаға да келдік.
-Біз қайда келдік?
Шаштараз екенін қайдан білдіңдер?
-Дұрыс айтасыздар,бұл құралдар кімнің құралдары екен?
-Бұл жерде не жұмыс атқарады?
-Иә,адамдарды әдемі қылады. Шаштаразшының құралдарын еске түсірейікші.
Қанекей барлығың үстелдің үстіндегі тапсырманы орындайық.
Бұл тарақ. Мына тарақтарға қараңыздаршы,бір нәрсе жетіспейтін сияқты?
-Не жетіспейді деп ойлайсыңдар?
-Ендеше тістерін толықтыру үшін не саламыз.
Иә, дұрыс айтасыңдар.Сызықты көлденеңінен бе әлде тігінен саламыз ба?
-Қане жұмысқа кірісейік.
-Жарайсыңдар балалар!
-Саяхатымызды жалғастырайық, автобусқа жайғасайық.
-Келесі аялдамаға да жеттік.
Біз қайда келдік?
-Дұрыс айтасыздар,Ауруханаға келдік
Аурухана екенін қайдан білдіңдер?
-Өте жақсы
Сендер қандай дәрігерлерді білесіздер?
Дәрігерлер қандай қызмет жасайды?
-Айтыңдаршы дәрігерлер өз жұмыстарына қандай құралдарды пайдаланады?
Осы құрал жабдықтардың барлығы қайда тұрады?
-Ал, мен сендерді ойын ойнауға шақырамын.
Мына үстелдің үстіндегі қобдишаның ішінде көп және әр түрлі құралдар бар екен,ал сендер дәрігерге керекті құралдардың атын атап көрсетіңіздер.
-Ойынды жақсы ойнап дұрыс атадыңыздар. Жарайсыңдар!
Балалар ,бүгінгі саяхат сіздерге ұнады ма?
Келесіде міндетті түрде басқа жерлерге де саяхатқа шығатын боламыз.
Қанекей, барлығымыз қайта автобусқа мініп, балабақшамызға қайтайық
Орнымызға жайғасамыз
-Мінекей , балабақшамызға деа келіп қалдық.
Балалар біз саяхаттып жүргенде балабақшада болмаған кезде, бір суретші сурет салып кетіпті, бірақ суретте бір нәрсені шатастырып салған,-байқадыңыздар ма?
Аспазшы,шаштаразшы,дәрігер. Бірақ бір нәрсені дұрыс емес нелер жетіспейді екен?
Балалар дұрыс емес жерлерін табады..
Жарайсыңдар,балалар!
-Балалар болашақта кім болғыларың келеді. Сол мамандықты таңдап әңгімелеп беріңіздерші
Жұмыстарды кімдер жасайды?
-Иә,дұрыс біз олардың еңбегін бағалап,құрмет тұтуымыз керек.
Ендеше еңбек туралы мақал-мәтелдерді кім біледі?
Жарайсыңдар!
Бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатысуға тырыстыңыздар,Сіздерге көп рақмет.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Мамандық иелерінің атауларын,атқаратын қызметін
Игереді: Жұмбақтарды шешіп, өлеңдерді жатқа айтып,мақал-мәтелді айтуды.
Меңгереді: Сурет бойынша әңгіме құрастыр,сөздік қорларын молайтуды,ойын анық,нақты жеткізеді.