Ертегілер әлемінде
Тәрбиеші: Курбаниязова Нағима Муратовна
Мақсаты: Ертегінің мазмұнын ретімен айта білуге баулу.Баланың тіл байлығын арттыру.Ұқыптылыққа,тазалыққа тәрбиелеу.
Билингвалдық компонент: Бауырсақ-колобок-bob, ертегі-сказка-fairy tale, ата-дедушка-grandfather, әже-бабушка-grandmather, қасқыр-волк-wolf, қоян-заяц-hare, аю-медведь-bear, түлкі-лиса-a fox,сары-желтый,yellow.
Көрнекіліктер: Презентация — «Бауырсақ» ертегісі,Дидактикалық ойын:Ертегіні ретімен қой.
Іс-әрекет кезеңдері. | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық кезең | Шаттық шеңбер.
Армысын алтын күн Армысын жер ана Армысын достарым Сендерді көрсем қуанамын. Есіктен Дымбілмес (көңілсіз) кіріп келеді. -Салеметсиздер ма балалар! -Салеметсизбе Дымбілмес не себепті көңіл күйіңіз жоқ? -Балалалар мен ертегіні,санды,түстерді білмеймін маған үйрете аласындар ма? -Жарайды бәрінде саған балалармен үйретеміз. |
Балалар бірге қосылып жасайды.
Балалар таң қалып амандасады.
-Иә,көмектесеміз.
|
Ұйымдастырушылық ізденіс | Балалар сендер қандай ертегі білесіндер?
Кім «Жеті лақ» ертегісін біледі? Ал балалар «Жеті лақ» ертегісінде неше лақ бар? Жарайсындар балалар Тақтамен жұмыс. «Бауырсақ» ертегісінен презентация көрсету. Бауырсақ ертегісінде неше аң бар? Аңдардың қимылын кім көрсетіп бере алады? Ал бауырсақтың пішіні,түсі қандай? Бауырсақ-колобок-bob, ертегі-сказка-fairy tale, ата-дедушка-grandfather, әже-бабушка-grandmother, қасқыр-волк-wolf, қоян-заяц-haer, аю-медведь-bear, түлкі-лиса-a fox,сары-желтый-yellow. Ойын«аАқ қоян». Д/о : «Ертегіні ретімен қой» Сергіту сәті: Ормандағы аюдың Құлпынайы көп екен Теріп-теріп аламыз Қалтамызға саламыз. Қалтамызға сыймаса Аузымызға саламыз.
|
-Жеті лақ,бауырсақ,үш аю,маша мен аю.
Бір бала жеті лақ ертегісін қысқаша айтып береді. -Жеті лақ ертегісінде 7 лақ бар.
Балалар тақтаға назар аударады.
Бауырсақ ертегісінде 4 аң бар. Балалалар аңдардың қимылын көрсетеді. Бауырсақ дөңгелелек ,түсі қызғылт сары.
Балалар қайталайды.
Қимылмен жасайды.
Балалар тапсырмаларды орындайды.
Қимылмен жасайды Қимылмен жасайды |
Рефлексивті-түзету | -Балалар,біз қандай ертегіні білдік?
-Бауырсақтың пішіні қандай? -Түсі қандай? -Ата-әжелерден сұрамай қашуға бола ма? Балаларды мақтап, мадақтау. |
— «Бауырсақ»
-Дөнгелек. -Сары. -Болмайды. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды:Жыл бойы өткен ертегілерді ұғынады.
Түсінеді:Еретегілер кейіпкерлерін түсінеді.
Қолданады:Дидактикалық ойы, сандар,түстерді қолданады.