Менің Қазақстаным
ЦИКЛОГРАММА
9-13 желтоқсан 2019 жыл
Қызылорда облысы,Арал қаласы. КМҚК «Балдырған» балабақшасы Ортаңғы « Балапан» тобы
Тәрбиеші:Жүгінісова Мирана
Өтпелі тақырып: «Менің Қазақстаным»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | |
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
|
Балалармен және ата-аналармен сәлемдесу. Балалардың көңіл-күйлеріне назар аудару, тазалығын, денсаулығын қадағалау.Ата-аналарымен балалары жөнінде пікірлесу. | Таңертең балалармен сәлемдесу,қабылдау.Ата –аналарына балаларының денсаулығы жөнінде аяжанның кеңесін ұсыну,
балалардың тазалығын бақылау. |
Балалармен сәлемдесу.Балалардың көңіл-күйлеріне назар аудару,балалардың дене қызуын өлшеу.Үйде немен шұғылданғандары жөнінде балалардан сұрап, әңгімелесу. | Балалармен сәлемдесу.Ата-аналарға балаларының тазалығы және денсаулығы жөнінде пікіралысу.Аяжан
ның кеңесін ұсыну. |
Балалармен де, ата-аналармен сәлемдесіп,қабылдау.Ата-аналарға балаларын демалыс күндері серуендетуге кеңес беру.
Балабақшаға балаларын уақытылы әкелулерін ата-аналарға ескерту. |
||
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б.)
|
Дидактикалык ойын «Пішіндерді ата» Мақсаты:Балалардын ой-өрісін дамыту,пішіндерді
|
Үстел үсті ойын: «Түрлі-түсті поезд» Мақсаты:Балалардың саусақ бұлшық еттерін жаттықтыру.
|
«Затты ата» ойын Мақсаты: ақыл ойын тілін дамыту зейінді болуға тәрбиелеу
|
«Өз орнын тап» ойыны Мақсаты: түстерді тануға үйрету.
|
Үстел -үсті ойыны пазл: «Үйшік құрастыр» Мақсаты: логикалық ойлау қабілетін дамыту.
|
||
Таңертеңгі жаттығулар (5 мин.)
|
|
Таңертеңгілік балалармен бой сергіту жаттығуларын жасату, денелерін шынықтыру,жаттығуларды музыка ырғағымен орындап жасату. Мемлекеттік Гимнді тыңдату.
|
||||
Таңғы ас
|
Балалардың таңғы ас ішулерін ұйымдастыру, ас ішу мәдениетіне баулу, ұқыптылық пен әдептілікке баулу. | |||||
Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық
|
Дене шынықтыру оқу қызметі құралдарын, кеглилерді, гимнастикалық скамейкаларды,себет пен көкөністерді дайындау.
|
Үстел үсті ойыны .Қажетіне қарай топтастыр
Мақсаты.балаларды ойлау қабілетін арттыру.Тіл байлығын дамыту.Жеке баламен жұмыс жүргізу
|
Дене шынықтыру оқу қызметі құралдарын, жаттығу құралдарын дайындау.
Математика негіздерінен үлестірмелі құралдарын дайындау.
|
Мазмұнды суретпен жұмыс
Мақсаты.Балаларға жол белгілерінің суреттерін көрсетіп,атауларын айтқызу |
Дидактикалық ойын:
Қай мезгіл? Мақсаты.Жыл мезгілдерін бір-бірінен ажырата білуге үйрету
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері
|
|
Тақырыбы: Е.Елубаевтің «Мемлекеттік ту» өлеңі Мақсаты: ту туралы үзіндіні жатқа айтуға,сөйлеу мәнерінің тәсілдерін сақтауға,дыбыстарды анық айтуға үйрету Дидактикалық ойын:«Рәміздерде не бейнеленген»
Мақсаты: Балаларға рәміздер жөнінде түсінік қалыптастыру,қызығушылықтарын ояту. Әдіс-тәсіл:ойын технологиясы
Көрнекілігі:рәміздер суреті Күтілетін нәтиже: Түсінеді: қойылған сұрақты тыңдап ,дұрыс жауап беруге Қайталайды: рәміздерді сипаттау Қолданады: сөйлеу мәнерінің тәсілдерін сақтауды
Негізгі қимылдар
.1. Орындық аяқтары арасымен еңбектеу 2. Тура бағытта 5 м арақашықтықта заттар арасымен еңбектеу Қимылды ойын: «Пирамидаға өрмелейік»
Мақсаты:Жылдамдық ептіліктерін дамыту. Көрнекілігі: орындықтар,заттар. Күтілетін нәтиже: Түсінеді:еңбектеу түрлерін Қайталайды:тәрбиешінің көрсеткен жаттығуларын Қолданады:түрлі бағытта еңбектеуді.
|
1. Музыка
Әуез жетекшісінің жоспары бойынша өткізіледі.
2.Сурет салу Тақырыбы: «Мен армандаған қала» Мақсаты: Сызықтар ,нүктелер арқылы үйлерді әшекейлеуге үйрету. Ойлауы бойынша күн,бұлт т.б бейнелерімен сюжетті сурет салуын жетілдіру Дидактикалық ойын: «Жасырынған суретті тап Мақсаты: байқампаздығын жетілдіру. Әдіс-тәсілі: ойын тех-сы. Күтілетін нәтиже: Түсінеді: Қаланың суретін салу тәсілдерін Қолданады:қағаз бетіне бейнені дұрыс орналастыруды Қайталайды:суретті тиянақты салуды 3.Математика негіздері Тақырыбы: «Теледидар» Мақсаты: Геометриялық пішіндер туралы білімдерін нақтылау.Пішіндерді бір-бірінен ажыратып атай білуге үйрету. Дидактикалық ойын: «Астананың ғажайып ғимараттары» (Қиындыдан құрастыру)
Мақсаты:Балалардың геометриялық пішіндерді дәл табу қасиеттерін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Түсінеді: пішіндерді дұрыс атауды. Қолданады: пішін түрлерін ажыратады Қайталайды: бірдей заттарды салыстыруды
|
1.Жаратылыстану
Тақырыбы: «Алтын балық қайда тұрады?» Мақсаты: балықтың екі-үш түрін тану және ажырата білуге үйрету.Оларға тән белгілерді көру және оларды бір -бірімен салыстыру қабілеттерін дамыту.Балықты күтуге деген құштарлықтарын ояту. Дидактикалық ойын: «Океанариумдағы балықтар
Мақсаты:Балықтар туралы түсінік қалыптастыру.
Көрнекілігі: балықтар суреттері Күтілетін нәтиже: Түсінеді: балықтар туралы Қайталайды: балықтар атауын Қолданады: Ерекшеліктерін атауды 2. Дене шынықтыру Негізгі қимылдар 1.Тура бағытта 5 м арақашықтықта заттар арасымен еңбектеу 2.Биіктігі 15 см заттан тереңдікке секіру Қимылды ойын:«Ең биік жұлдызды ұста» Мақсаты: Балалардың секіру дағдысын қалыптастыру.
Әдіс тәсілі:ойын технологиясы Көрнекілігі: доп,әртүрлі заттар Күтілетін нәтиже: Түсінеді:еңбектеу тәсілдерін Қайталайды:көкірек тұсынан лақтыруды Қолданады:секіруді
|
Әуез жетекшісінің жоспары бойынша өткізіледі.
2.Көркем әдебиет. Тақырыбы: «Тәуелсіз Қазақстан» өлеңіОразақын Асқар Мақсаты: Өлеңді оқи отырып, сөздердің мағынасын түсіндіру, өлең арқылы туған елге,жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру.Отанды, елді қорғауға тәрбиелеу Дидактикалық ойын:«Бұл қай жер?» Мақсаты:Балалардың танымын,байқампаздығын дамыту.
Күтілетін нәтиже: Түсінеді:туған ел туралы Қайталайды:тақпақ сөздерін Қолданады: туған өлке туралы мақалдарды. |
Қоршаған ортамен таныстыру Тақырыбы: «Менің елім – Қазақстан!» Мақсаты: өздері тұратын қала мен ауыл тарихы, Қазақстан Республикасының астанасы, мемлекеттік рәміздер туралы білімдерін жетілдіру. Дидактикалық ойын: «Рәміздерді сипатта»
Мақсаты:Балаларды рәміздерді дұрыс сипаттап беруге үйрету. Көрнекілігі: рәміздер,суреттер. Күтілетін нәтиже: Түсінеді:рәміздердің маңызын Қайталайды:жаңа сөздерді. Қолданады: өз туған өлкесі туралы мағлұматты.
2.Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) 1. Биіктігі 15 см заттан тереңдікке секіру 2.Көлденең нысанаға лақтыру Қимылды ойын: «Астанаға тез жет Мақсаты:Шапшаңдыққа баулу.
Әдіс тәсілі:ойын технологиясы Көрнекілігі: доп,түрлі заттар Күтілетін нәтиже: Түсінеді:қапшық арасымен жүруді. Қайталайды:допты екі қолымен көкірек тұсынан кері лақтыруды Қолданады:шеңберге секіруді
|
Серуенге дайындық |
Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру. | |||||||||
Серуен | 1-серуен
Бақылау: Ауа райын бақылап, ауа райының өзгерістеріне назар аудару. Мақсаты: Ауа райындағы өзгерістері бақылауға үйрету. Суық, жылы сөздерін қолдана білуге дағдыландыру Еңбек: Ортаңғы топ балалардың еңбегін бақылау Мақсаты: үлкендердің еңбегін бағалау, еңбек ете білуге деген сезімін ояту. Қимылды ойын: «Құстар ұяларында отыр» Мақсаты: Тәрбиешінің сигналы бойынша, шапшаңдыққа тәрбиелеу 1. 2-серуен Мақсаты: Балалардың назарын қар ұшқындарына аудару,қардың қасиеті туралы түсіндіру. Қимылды ойындар: «Күн мен қар» Мақсаты:Шапшаңдыққа тәрбиелеу. Еңбек: Аула сыпырушы ағайдың еңбегіне көмектесу 3-серуен: Бақылау: Торғайларды бақылау. Мақсаты: Мезгілге байланысты түстерінің өзгеруін қадағалау. Еңбек:жем шашатын жерді дайындау. Мақсаты: Құстарға қамқор болу. Балалардың өз бетімен ойнауы. 4-серуен: Бақылау:Ауа-райын бақылау. Мақсаты: Ауа-райын бақылай отырып, қыс мезгілінің өзіне тән ерекшеліктерін көрсете сипаттау. Қимылдық ойын: «Тышқан мен мысық» Мақсаты: Балаларды тату ойнауға үйрету.Тез жүгіруге , ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу . Мақсаты: Аула сыпырушыға көмектесу.Тазалыққа, кішіпейілдікке үйрету.Үлкендердің еңбегін қадірлей білуге тәрбиелеу. 5-серуен: Мақсаты: Бұлттың түзілуі және олардың түрлерін:шарпы, будақ,қабатты бұлииарды ажырату. Қимылдық ойын: «Тышқан мен мысық» Ойын барысы: Балаларды байқағыштыққа тәрбиелеу. Мақсаты:Балаларды қоршаған әлемге қамқорлықпен қарауға, табиғат әсемдігін сезіне білуге тәрбелеу. Өзіндік іс-әрекет: Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері.
|
|||||||||
Серуеннен
оралу |
Балаларды серуеннен оралту, өз шкафтарына киімдерін ұқыпты қоюларын талап ету, жуыну шараларын ұйымдастыру, қадағалау.
|
|||||||||
Түскі ас | Балалардың түскі ас ішулерін ұйымдастыру, ас ішу мәдениетіне баулу,ұқыптылыққа тәрбиелеу,
кезекшілерді көмек берулеріне үйрету. |
|||||||||
Түскі ұйқы | Балалардың жатын киімдерін киюлеріне көмектесіп,түскі ұйқыларын ұйымдастыру.
Бөлмеде тыныштық сақтап демалуларына жағымды жағдай жасау. |
|||||||||
Музыка баяу қою | «Бауырсақ»ертегісін айту. | «Бесік жырын « айтып беру | «Ойыншықтар »өлеңін оқу | Баяу музыка қою | ||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары
|
1.Баяу үнмен ұйқыдан балаларды ояту.
Балалларға төсекте шалқасынан жатып аяқ-қол сермеу «Қайықта» жаттығуларын жасату, ұйқыларын ашу. Балалардың жуыну шараларын ұйымдастыру, қадағалау. 2. Балаларды біртіндеп ұйқыдан ояту. Балаларға нүктелі массаждар жасау,ұйқыларын ашып бойларын сергіту. Балалардың жуыну шараларын ұйымдастыру, қадағалау. 3. Балаларды баяу дауыспен ұйқыдан ояту. Балалардың ауыз қуыстарын тұзды сумен шаюларын ұйымдастыру. Балалардың жуыну шараларын ұйымдастыру, қадағалау. 4. Балаларды біртіндеп ояту. Балаларды майтабандылықтан сақтау үшін кедір-бұдырлы кілемшелер үстімен жүргізу. 5. Баяу үнмен ұйқыдан балаларды ояту. Төсекте шалқаларынан жатып велосипед тебу жаттығуларын орындату. Балалардың жуыну шараларын ұйымдастыру, қадағалау. |
|||||||||
Бесін ас |
Балаларға бесін ас ішулерін ұйымдастыру, астарын асықпай, ұқыпты ішулеріне баулу, ас ішу мәдениетіне тәрбиелеу.
|
|||||||||
Ойындар, дербес әрекет |
Дидактикалық ойындар
«Қорапшаны толтыр»
Мақсаты: балаларды шапшаңдыққа үйрету
|
Дидактикалық ойын:
«Пішіндерді топтастыр»
Мақсаты: Ойлау қабілетін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту
|
Дидактикалық ойындар:
«Отбасы»
Мақсаты: Отбасы мүшелерін ажыратып, оларды дұрыс атай білуге машықтандыру |
Ертегілер елінде:
«Қызыл телпек»
Мақсаты:Балалардың қызығушылығын ояту.Кейіпкерлердің іс-қимылын сала білуге үйрету. |
Вариативтік компанент:
«Резеңке,оның сапасы мен қасиеттерін зерттеу» Мақсаты: резеңкеден жасалған заттарды танып,олардың сапасы (беттік құрылымын, қалыңдығын,түсін) мен құрылымын (қаттылығын,иілгіштігін,жылу өткізгіштігін,балқуын) анықтау
|
|||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс
|
Жеке баламен жұмыс:
Ерасыл, Нұрбек Асылжан,Досымжанға қала суретін салдыру |
Жеке баламен жұмыс:
Нұрайым,Азиза, Ерзат,Сұлтанхан мақал-мәтелдер айтқызу
|
Жеке баламен жұмыс:
Назлы,,Айару Нұриман,Дәулет мазмұнды суреттерді әңгімелеу
|
Жеке баламен жұмыс:
Назым,Нұрасыл,Ақнұр,Нұртілек |
Жеке баламен жұмыс:
Айшабибі,Батыржан,Нұрсұлтан.Ақерке еркін тақырыпта сурет салғызу
|
|||||
Серуенге дайындық |
Таза ауада серуенге шығару.
Серуенге ұқыпты киіндіріп шығару.
|
||||||
Серуен
|
1.Қимылды ойындар:
«Шар жарылды», «Әткеншек тебу» Мақсаты:Балалардың ойынға белсенділігін арттыру,ойын шартын түсініп ойнауға баулу. «Аңшы мен торғайлар» Мақсаты:балалардың Ойын ережесін түсініпойнауға,епті қимылдауға баулу «Тышқан мен мысық» «Қуаласпақ» Мақсаты:балалардың ойынға деген белсенділігі мен қызығушылығын арттыру. «Тышқан мен мысық» 4. Қимылды ойын: «Торғайлар мен автомобиль» Мақсаты: Ойын ережесін түсініп ойнауға машықтандыру. 5. Қимылды ойын: Балалардың өз қалаулары бойынша еркін ойындар ұйымдастырып ойнату.Дене қозғалысы мен еркін қимылда белсенділікке тәрбиелеу.
|
||||||
Балалардың үйге қайтуы
|
|
Кешкілік балаларды ата-аналарына табыстап, үйлеріне қайтару.
Бүгінгі күнгі балаларының көңіл-күйлері туралы ата-аналарына айту.
Балаларының тазалықтары жөнінде ата-аналарына кеңес беру
|
Балабақшадан балаларды біртіндеп ата-аналарына табыстап, үйлеріне қайтару.
Ата-аналарға үйде балаларымен белсенді,қозғалыс ойындар ойнауға кеңес беру. |
Кешкілік балаларды ата-аналарына табыстап, үйлеріне қайтару.
Ата-аналарға үйде балаларына киімдерін ұқыпты жинай білу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етулеріне кеңес беру.
Аурушаңдық, бала денсаулығы жөнінде аяжанның кеңесін ұсыну. |
Балабақшадан балаларды ата-аналарына табыстап, үйлеріне қайтару.
Балаларының бақшада не үйренгендері жөнінде ата-аналармен пікіралысу,үйге берілген тақпақтарды жаттатуға,анық айтуға ықпал жасауларын өтіну. |
Кешкілік балаларды ата-аналарына табыстап, үйлеріне қайтару.
Алдағы екі күн демалыста жуынып таза келулерін және балабақшаның күн тәртібіне сәйкес уақытылы әкелулерін ұсыну. |