Дұрыс тамақтана біл
Пәні:дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Дені саудың- жаны сау» Сынып: 2 «Ә» |
Мектеп: №35 ОМ
Мұғалімнің аты-жөні: Берікбаева Г.Б
Қатысқандар: Қатыспағандар:
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Дұрыс тамақтана біл |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау. |
|
Сабақ мақсаты |
-Пайдалы тағам түрлерін анықтау. —Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады. Ағзаға қажетті қоректі заттарды анықтау. -Өзі тұратын жерде ағзаға пайдалы қандай өнімнің өсетіні туралы мәлімет жинау. |
|
Бағалау критерийлері |
-Пайдалы тағамдарды біледі. -Пайдалы, зиянды тағамдардың айырмашылығын анықтайды. -Жемістер мен көкөністерде қандай дәрумендер барын анықтайды. |
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Дәрумендер-витамин-vitamin Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Жасуша-өз бетінше тіршілік ете алатын ұсақ бөлшек. Талқылау сұрақтары: — Пайдалы және зиянды тағамдарға нелер жатады? — Дұрыс тамақтану дегеніміз не? |
|
Ойлау дағдыларын дамыту |
Білу, түсіну, қолдану |
|
Құндылықтарды дарыту |
топта жұмыс жасауда ынтымақтастықта болу |
|
Пәнаралық байланыс |
көркем еңбек ( пайдалы тағамдарды бояйды) |
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Пайдалы тағамдарды біледі |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған іс -әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 мин
2 мин |
Ширату жаттығуы. Нұсқау: Балалар шеңбер бойымен тұрып, бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлап, өз жүрекшелерін көршісіне сыйлайды. -Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше, қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілей отырып, жүрекшелерді сыйлайық. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі-көңіл ажары! Күліп өмір сүрейік! ҰЖ «Сурет көрмесі» әдісі (Өткен сабақты қайталау) Тақтаға суреттер ілініп қойылады,суреттен өздеріңе таныс тағамдарды таңдайды. -Тағам адам үшін қаншалықты қажет деп ойлайсыңдар? деген ортақ сұрақ қойылады. Сабақ мақсатын хабарлау . Бүгін біздер пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажырата білуді үйренеміз. Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі Нұсқау: Әр топқа сурет беріледі, оқушылар мозайка құрастыру арқылы топтарға бөлінеді 1-топ: «жемістер» 2-топ: «көкөністер» 3-топ: «шырындар» 4-топ: «тағамдар» |
жүрекшелер тарату
Жеміс-жидек суреттері
|
Сабақтың ортасы 7 мин
2 мин
3-мин
4 мин
2 мин
6 мин
6 мин
3 мин
1 мин |
ҰЖ. «Көзбен көру айғағы» тәсілі (жаңа тұжырым қалыптастыру, сыни ойлау дағдысын қалыптастыру, топта жұмыс жасауда ынтымақтастықта болу) Бақылау: (Оқушылар суреттерге қарап, талқылайды)
Зерттеуді жоспарлау: 1.Пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылығы қандай? 2.Біз қандай тағамдарды ішуіміз керек? Дереккөз жинау: Оқушылар дереккөздерден керекті мәліметтерді жинақтайды. Нәтиже: Оқушылар пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылығын түсінеді, мысал келтіреді. ҚБ: Пайдалы және зиянды тағамдарды жақсы ажыратып тұрсың.
«Дұрыс тамақтана біл» кітаптағы керекті мәліметтерді оқы. Оқулықта 50-бет.
ҚБ.Тапсырма. «Кім жылдам» ойыны Пайдалы тағам Зиянды тағам
-Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратып ыдысқа салады Дескриптор: -пайдалы тағамдарды ажыратады. -зиянды тағамдарды ажыратады. Топаралық бағалау. Тапсырма бойынша сараланады.
ЖЖ. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі (ойлау дағдысын қалыптастыру мақсатында, оқушыларда ынтымақтастық құндылығын дарыту) Нұсқау: Сөздердегі бос орынды толтырып, оларға не жататынын анықтау. 1-топ. А дәрумені көздің көруін жақсартады. 2-топ. В дәрумені ағзаны нығайтып, күш-қуат береді. 3-топ. Д дәрумені сүйектерді қатайтады. 4-топ. С дәрумені иммунитетті көтеріп, ауруға қарсы тұрады. Дескриптор: -Ағзаға қажетті өнімдерді анықтайды. Ынталандыру: Ағзаға қажетті қоректік заттарды жақсы білесің.
Сергіту сәті: Қызыл өрік
(ЖЖ) ҚБ. Дәптермен жұмыс. Тапсырма: Пайдалы тағамдарды зиянды тағамдардан ажыратып, пайдалы тағамдарды қызыл түспен, пайдасыз тағамдарды көк түспен қоршап сыз.
Дескриптор: -пайдалы тағамдарды ажыратып, қоршап сызады. -пайдасыз тағамдарды ажыратып, қоршап сызады. Графикалық бағалау: «Бас бармақ»
(ТЖ) Қарқын бойынша саралау тапсырмасы: (шығармашылық дағдасын қалыптастыру) Тапсырма: —Сенің ас мәзіріңде тағамның қай түрі көп, қай түрі аз болу керек? -Пайдасыз тағамдарды есіңе түсіріп ата. -Сен тұратын жерде ағзаға пайдалы қандай өнімнің түрі өсіріледі? -Пайдалы тағамдарды есіңе түсір
Дескриптор -ас мәзірінде тағамның қай түрі көп болу керектігін біледі. -жеміс- жидектердің денсаулыққа пайдасы мол екенін біледі. -ет, сүт өнімдерінің құрамында адам ағзасына қажетті дәрумендердің мол екенін біледі. -майлы және тәтті тағамдарды мөлшерінен асырмай жеуді түсінеді.. Ынталандыру: Жарайсың! Барлығын жетік меңгеріпсің!
ҰЖ. Кері байланыс. «Сұрақ-жауап» әдісі (жаңа сабақты бекіту мақсатында) -Барлық тағамдар нелерден тұрады? -Ағзаға қажетті қоректік заттарды ата. -Дәруменге бай тағамдарды ата.
Үй тапсырмасы: Пайдалы және зиянды тағамдар туралы сурет салу
|
суреттер
карточкалар
тоқыма жіп
|
Сабақтың соңы 1 мин |
Рефлексия Балалар «Білім ағашына» өз ойларыни жазып жабыстырады |
стикерлер |
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау –түрлі түсті жемістер арқылы
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
Қарқын бойынша саралау жүргізіледі. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетекші сұрақтар қойдым. Қолдауды қажет етпейтін оқушыларға Бағыт- бағдар беремін. |
Топаралық бағалау .Тапсырма бойынша сараланады.
Ынталандыру :Ағзаға қажетті қоректік заттарды жақсы білесің.
Ынталандыру: Жарайсың! Барлығын жетік меңгеріпсің Графикалық бағалау «Бас бармақ» |
Оқу құралдарын мұқият пайдалану, көршісіне зиян келтірмеу. |
Рефлексия Оқушылар пайдалы және зиянды тағамдар туралы мәлімет алады, оларды ажырата біледі. Өздерінің ағзасындағы қажетті қоректі заттарды анықтай алды. |
Оқу мақсатына негізделіп жасалды. «Сурет көрмесі» арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжауға көмектесемін. Бүгін оқушылар пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратуды үйренді.Ағзаға қажетті қоректік заттар туралы мәлімет жинады. Топтық, ұжымдық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы оқушылардың белсенділігін қадағалаймын. Тапсырмаларға дескриптор құрылды. Уақытты тиімді пайдаландым.Қарқын бойынша саралау жүргізілді. |
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Ұжымдық жұмыс 2. Жеке жұмыс Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды 1. Топтық жұмыстарды көбірек қолдану 2. Оқушылардың сабаққа қарқынды қатысуы Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. Кейбір оқушылар өз өлкесіндегі ағзаға пайдалы тағамдардың өсірілуі туралы анықтауда қиналды. 2. Сабақ барысында ашық сұрақтар көбірек қолдануым қажет. |