Эссе «Наурыз мерекесі»
Пән:Сауат ашу | |||
Күні:
Бөлімше тақырыбы /дағдылар: |
|||
Оқу мақсаттары
(ОМ) ұзақ мерзімді жоспардан |
|||
Жетістік критерийі:
(1. Блум таксономиясын (2. қолдану; 2. сандық мәліметтерді қолдану; 3. оқушыларға қолдау көрсетудің әртүрлі тәсілдері) |
|||
Тілдік мақсаттар
|
|||
Құндылықтар
|
|||
Ресурстар
|
|||
Сабақтың жоспарлау кезеңдері | Оқыту әдістері | ||
Сабақтың басы
7 мин
|
1.Психологиялық ахуал орнату: Шаттық шеңбері.
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренейікші, қандай тамаша, қандай қуаныш! (Ұ) Алфавиттік жұмбақ шешу: Есікте бар, тұтқада жоқ, Етікте бар, пимада жоқ. Ол не? -Дұрыс айтасыңдар. Ендеше бүгінгі сабағымызда Ее дыбысы мен әрпі тақырыбын ары қарай жалғастырып, білім толықтырамыз. (МК), (Ұ) «Доп лақтыру» ойыны: Өткенді пысықтау. -Ее дыбысының ерекшелігі қандай? -Дыбыс пен әріптің айырмашылығы неде? -Ее дыбысы қандай сөздерде жазылады? -Е дыбысы бар мысал айт т.б. |
||
Сабақтың ортасы
26 мин |
(Ж) «Ойлан, тап» ойыны
-Бір оқушы мақалды түсінікті етіп мәнерлеп оқу, ал екінші оқушы тыңдау, мағынасын түсіндіру -Мақалдың мазмұнын бір-біріңе түсіндіріп көр. Дескриптор: 1.Мәтінді түсінікті, мәнерлеп оқиды 2.Мәтінді мұқият тыңдайды 3.Мақалдың мағынасын түсіндіреді,түсіне алады -Неге ер қанаты- ат делінген? -Жылқы қандай жануар?
Сергіту сәті: Қарлығаш боп ұшайық, Қане, қанат жазайық. Қарлығаш боп ұшайық, Ұшып, ұшып алайық.
(ҚБ) «Сызбаны сөйлет» Оқулықпен жұмыс. Бөлім «Оқылым» Бөлімше 2.1 «Оқу түрлерін қолдану» Оқу мақсаты: 1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу. Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Бағалау критерийі: Білім алушы · Сөздерді сызбалармен сәйкестендіреді. · Сызбамен берілген сөйлемдерді оқиды.
Тапсырма Суретке мұқият қараңыз. Сурет бойынша сызбаға сәйкес сөйлемдер құрастырыңыз, оқыңыз. Динозаврлар қазіргі кезде неге жоқ? Жұпта талқылаңыз. Дескриптор: Білім алушы — сурет бойынша сызбаға сәйкес сөйлемдер құрастырады; — сызбамен берілген сөйлемдерді оқиды. — динозаврлардың жойылып кету себебін іздестіріп көреді;
(Т) «Кім тапқыр?» ойыны. —Берілген жауаптарға қандай сұрақтар қоюға болады? -Ерлан -Екіде -Елгезек -Е дыбысы бар бір сөзді тауып, оны буынға бөліңдер, е дыбысының сөздегі орнын анықтаңдар. Дескриптор: 1.Берілген үш жауапқа үш сұрақты табады. 2.Е дыбысы бар сөзді табады, оны буынға бөледі, е дыбысының сөздегі орнын анықтайды.
Сергіту сәті: «Капитан» (Т) «Жас қаламгерлер» шығармашылық жұмысы. Постер жасау. —Сюжетті сурет бойынша ертегі құрастырыңдар. Ертегінің атын қойыңдар. Ертегіні ерте, ерте сөзімен бастаңдар. Ее дыбысы бар сөздердің астын сызыңдар. Дескриптор: 1.Сурет мазмұнын түсінеді. 2.Ертегі құрастырады. 3.Ертегіге ат қояды. 4.Ее дыбысы бар сөздердің астын сызады.
Сергіту сәті: «Мимикалық ойын» (Ө) Дәптермен жұмыс. Жазу кезіндегі ҚТ сақтау. 1. Дәптерде әріптер мен сөздерді қатесіз әрі көркем етіп жазу. Сызбаға Ее дыбысы мен әрпі бар сөздерді жазу. -Ее дыбысының әрпін жазуды қайталайық.(ауада, тақтада жазу) -Дәптердегі әріпті, сөздерді көркем етіп жазайық. -Ее дыбысы мен әрпі бар сөздерді тауып көріңдер, оны сызбаға жазыңдар. Сергіту сәті: Жаза, жаза саусағым, Әлсіреді, шаршады. Оңға, солға бұрайық, Сосын қайта жазайық.
2. Сөйлемдерді бас әріптен бастап жазу. Сөйлем соңына нүктесін қою. -Сөйлем қандай әріптен бастап жазылады? -Сөйлем соңына не қойылады? Дескриптор: 1.Әріпті, сөздерді көркем жазады 2. Ее дыбысы мен әрпі бар сөздерді тауып, сызбаға жазады 3.Сөйлемдерді бас әріптен бастап жазады. 4. Сөйлемнің тыныс белгісін қояды. 5.Жазу кезінде ҚТ көңіл бөледі. |
||
Сабақтың соңы 2 мин |
«Еркін микрофон» — Бүгін сабақтан не біліп, неге үйрендіңдер? — Сендер үшін не түсініксіз болды? Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
||
Өткізген сабақ бойынша мұғалімнің рефлексиясы | |||
1) ОМ жеткен және жетпеген оқушылар саны
2) Егер жетпесе, себебі не? 3) Жоспардан қандай ауытқулар болды, неге? |
|||
Жалпы баға
ОМ жету үшін қандай әдіс – тәсілдер тиімді болды? Сабақтың жақсы өтуіне не әсер етуі мүмкін еді? Келесі сабақта неге көңіл қою керек (сыныптың, оқушылардың жетістіктері мен кемшіліктері)? |