Сабақтың ортасы
8-13 мин
13-18 мин
18-37 мин
|
4. Жаңа тақырыпты бекіту:
Сыныппен жұмыс.
Мақсаты: Берілген координаталары арқылы нүктені координаталық жазықтықта салу дағдысын тексеру
Мазмұны: Оқушылар нүктелердің орнын координаталары бойынша жазықтықта анықтау ережесін қолданып тапсырманы орындайды.
Мұғалімнің әрекеті: нұсқау береді, кері байланыс жасайды
Оқушының әрекеті: тапсырманы орындайды, нәтижесі бойынша өзін-өзі бағалайды
Бағалау:дайын жауап бойынша, өздерін-өздері бағалайды
№1. Мына нүктелерді координата жазықтығына орналастырыңыз, нәтижесінде координата жүйесін ұсынған француз философы және математигінің атын оқи аласыңдар?
А(4; 5), Р(- 6; 1), Е(- 5; 3), Д(1; 5), Р(5; 3), Н(- 4; 5), К(3; 5), Е(- 2; 5), Т(6; 1), Е(2; 5)
Бұл кісі кім, ол туралы қандай мағлұмат білесіңдер.
Жеке жұмыс.
Мақсаты: Тақырып бойынша оқушы білімдерін пысықтау
Мазмұны: Оқушылар деңгейін өздері таңдайды, тапсырмаларды орындайды, нәтижесі бойынша өзін-өзі тексереді және бағалайды
Мұғалімнің әрекеті: нұсқау береді, кері байланыс жасайды
Оқушының әрекеті: тапсырма деңгейін таңдайды, тапсырманы орындайды, нәтижесі бойынша өз-өзін бағалайды
Бағалау: критерий бойынша өз-өзін бағалайды
1- ші деңгей тапсырмасы.
№2. а) Координаталық жазықтықта А(- 3;- 1), В(2; 4), С(6;- 2) нүктелелерін белгілеу арқылы АВС үшбұрышын салыңыз.
ә) Координаталық жазықтықта А(- 2;- 2), В(- 2; 1), С(4; 1), Д(4;-2) нүктелелерін белгілеу арқылы АВСД төртбұрышын салыңыз және осы осы төртбұрыштың периметрін табыңыз.
2 — ші деңгей тапсырмасы.
№3 есеп
Берілген А(- 3;- 2), В(- 3; 2), С(1; 2) нүктелелерін координаталық жазықтықта белгілеңіз.
а) АВСД квадрат болатындай Д(х; у) нүктесінің координатасын табыңыз.
ә) АВСД квадраттың ауданын табыңыз.
3 — ші деңгей тапсырмасы.
№4
Шегіртке А(1;- 1) солға(батысқа) 3 бірлікке секірді. Әрбір секіргені алдыңғысынан 1бірлік ұзын. Солтүстікке, шығысқа, оңтүстікке осылайша 4 рет секірген соң қандай нүктеде болды?
Жұптық жұмыс.
«Графикалық диктант»
Мақсаты: Нүктелердің орнын координаталары бойынша жазықтықта анықтау және координаталары бойынша нүктені салу дағдысын тексеру.
Мазмұны: Бір жұп берілген координаталары арқылы нүктені координаталық жазықтықта салып, оларды қосу арқылы сурет салады, екінші жұп керісінше сурет бойынша нүктелердің координаталарын табады, соңынан жұптар бір-бірін тексереді.
Мұғалімнің әрекеті: нұсқау береді, кері байланыс жасайды
Оқушының әрекеті: жұпта тапсырманы орындайды, нәтижесі бойынша бір-бірін бағалайды
Бағалау: критерий бойынша бір-бірін бағалайды
Дескриптор:
— координаталық жазықтықта берілген нүктелерді координаталары бойынша салады;
— координаталық жазықтықта берілген нүктелердің координаталын табады;
№4 Координаталық жазықтықта берілген (5; 0), (-5; 12), (-7, 8), (-9; 3), (-5; -6), (-2; -3), (2; -4), (6; -3), (8; -1), (9, 2), (12, 3), (11, 3), (10; 4), (9; 4), (5; 2), (3; 4), (3; 7,5), (0; 9), (-3; 9,5), (10, 3) нүктелердің координаталарын қолданып суретті модельдеңіз. Бірлік кесінді – 1 торкөз.
№5.
Координаталық жазықтықта берілген (-8; 7), (-7; 8), (-5;7), (-4; 8), (-2; 9), (0; 9), (2; 8), (5; 6), (9; 4), (10; 3), (8; 3), (6; 2), (6; 0), (5; -3), (4; -5), (2; -7), (0; -8), (0; -11), (-1; -12), (-2; -10), (-3; -9), (-5; -8), (-4; -7), (-3; -5), (-4; -3), (-6; -2), (-8; -3), (-9; -5), (-8; -7), (-6; -8), (-4; -7), (-1; -7), (1; -4), (1; -1), (0; 1), (-1; 2), (-6; 6), (-8; 7) нүктелердің координаталарын қолданып суретті модельдеңіз. Бірлік кесінді – 1 торкөз.
№6. Координаталық жазықтықта берілген (4; 9), (5; 8), (5; 7), (3; 3), (2;3), (2;1), (0;-1), (5; 1), (9; 0), (11;-2), (11;-4), (4;-8), (2;-7), (1; -9), (0; -10), (-4;-10), (-4;-8), (-3;-4), (-4;-5), (-5;-5), (-5;-4), (-4;-3), (-8;-4), (-10; -4), (-10;0),(-9;-1), (-7; 2), (-8; 4), (-4; 11), (-2; 11), (0; 9), (1; 5), (-1; 0), (1; 2), (3; 2), (3; 3), (7; 5), (8; 5), (9; 4) нүктелердің координаталарын қолданып суретті модельдеңіз. Бірлік кесінді – 1 торкөз. |
Қосымша 2.
https://www.you
tube.com/watch
?v=fbJEG_klEvg
Қосымша 3.
Bilimland.kz
Математика -6
Т.А.Алдамұратова,
Т.С.Байшоланов, «Атамұра» 2011
Қосымша 4 |
Сабақтың соңы
37-38 мин
38-40мин
|
5. Сабақты қорытындылау
— Бүгін қандай жаңа білім игердіңіздер?
— Қандай ұғымдармен таныстыңыздар?
— Қандай ережелерді қолдандыңыздар?
1. Үй тапсырмасы.
Координаталық жазықтықта берілген (7; 8), (-8; -7), (-9; -9), (-10; -9), (-9; -8), (-6; -4), (-8; -3), (-8; -1), (-7; 0), (-6; -1), (-6; 4), (-4; 6), (-3; 5), (-3; 4), (-2; 5), (-1; 8), (1; 10), (2; 10), (3; 8), (6; 10), (8; 10), (9; 9), (9; 7), (7; 4), (9; 3), (9; 2), (7; 0), (4; -1), (3; -2), (4; -2), (5;-3), (3; -5), (-2;-5), (-1;-6), (-2;-7), (-4;-7), (-5; -5) нүктелердің координаталарын қолданып суретті модельдеңіз. Бірлік кесінді – 1 торкөз.
Емен жапырағы.
2. Рефлексия жүргізу. Өзін-өзі бағалау анализі.
Менің сабақтағы жетістігім…..________________
Бүгінгі сабақтан өзіңе не ала алдың?____________
Бүгінгі сабақта нені істей алмадыңдар? Неге?
Болашақта нені ескеру керек?_______
Мұғалім тарапынан сабақта белсенділігі төмен және тақырыпты жеткілікті меңгермеген оқушыларға білімдеріндегі олқылықтарды түзеу бағытында кері байланыс беріледі. |
Қосымша 5.
|