Көңілді көліктер
Білім беру саласы:Коммуникация.
Бөлімі:Драма
Тақырыбы: «Көңілді көліктер»
Мақсаты:Балалардың сөйлеу,ойлау қаблеттерін дамыту,сөздік қорларын молайту.Көлік жайлы білімдерін қалыптастыру,аттарын,түрлерін ажырата білуге үйрету.
Әдіс-тәсілі:сұрақ-жауап,түсңндңру ,үйрету.
Көрнекілік:интерактивті тақтадан көлік түрлерін ,бағдаршамды көрсету.
Сөздік жұмыс:машина,ұшақ,пйыз,қайық
Билингвальды компанент:машина-машина-car.ұшақ-самолет-plahe,пойыз-поезд-traih, қайық-лодка-boat7
Іс-әрекет кезеңдер | Тәрбиешінің әс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивацилық
қозғаушы |
Ұйымдастыру Жылулық шеңбері
-Балалар бүгін ерекше күн.Біздің ашық оқу қызметіне қатысуға қонақтар келіп отыр. Олай боласа ,қонақтармен сәлемдесейік. Сәлем саған алтын күн Сәлем саған жер ана Сәлем саған көк аспан Сәлем саған достарым, Сәлеметсіздерме апайлар! Жақсы балалар енді орнымызға отырайық -Бір жылда неше мезгіл бар? -Балалар,қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінде неше ай бар? Қыс айларын атаңдар Қыста табиғатта қандай һзгерістер болады Ғажайып сәт:Балалар бұл ненің дауысы болды екен? -Дұрыс айтасыңдар. -Балалар көліктердің түрлері өте көп.Көліктер жерде,әуеде,суда жүреді екен. -Қане балалар экранға назар аударайықшы. -Сендер экраннан нені көрдіңдер -Мынау қандай көлік? -Балалар көліктер түрлі дыбыстар шығарады екен.Бізде айтып көрейік -Машинаның маторын қыздырғанда әр түрлі дыбыс шығарадыекен.Бізде бірге айтып көрейік -Машинаның маторын қыздырғанда….. -Ұшақ ұшқанда -Кеме жүзгенде -Машинаның алдынан шығып қалғанда қандай белгі береді? -Машина неге бип-бип деп белгі береді? -Адамдар машина жүретін жолда жүруге болама? Әңгіме:Адамдар көлікті алыс жерлерге қатынас жасау үшін пайдаланады,оның 4 түрі бар.Олар Әуеде үшатын көліктер. Суда жүзетін көліктер Жерде жүретін көліктер Темір жол көліктері Ал енді балалар осы көліктермен танысайық. Ертеде адамдар алыс жерлерге жануарлар арқылы және жегілген екі дөңгелегі бар арбамен қатынаған. Кейінірек адамдар жерде жүретін көліктерді,темір жол көліктерін,ұшатын көліктерді ойлап тапқан. -бАЛАЛАР СЕНДЕР СУДА ЖҮЗІП КӨРДІҢДЕРМА? -қайықпен ше? -Адамдар ертеде үлкен өзендерде бөренелер арқылы жүзіп өткен.Қайық кемелерді уақыт өте ойлап тапқан -Олай болса балалар шығармашылық алаңына барайық (Көңілді әуенмен балалар шығармашылық алаңына барады) -Қане балалар ойнымызды бастамас бұрын сергіту жаттығуын жасап бойымызды сергітіп алайық Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз Қанатымызды жаямыз Әуеде самғап ұшамыз Орнымызға қонамыз -ал енді балалар,енді оқу ұызметіміздіойынмен жалғастырайық. -Дидақтикалық ойын «Бағдаршам» Мақсаты:Бағдаршам түстерін ажырата білуге ,жолда жүру ережесін сақтауға тәрбиелеу. Ойын шарты:Бір бала бағдаршам болып тұрады.Ол қызыл түсті көтергендебір адым артқа,сары түсті көтергенде орындарында қозғалмай тұрады,жасыл түсті көтергенде бір адым алға жылжиды. 2.Дидактикалық ойын:»Машиналар» Мақсаты:Көліктердің дыбыстарын ажырата білуге үйрету. 3.Ұжымдық жұмыс:»Көлік құрастыру» Мақсаты:Геометриялық пішіндерден көлік құрастырып,түстерін пішіндерін ажырата білуге үйрету. Қимылды ойын:»Өз гаражыңды тап» Мақсаты:Түстерді ажырата білуге үрету. Жарайсыңдар балалар сендер бүгін оқу қызметінде жақсы жұмыс жасадыңдар Қортынды:Балалар көлік жайлы білді,аттарын,түрлерін ажырата білді
— |
Балалар жылулық шеңберінде тұрып қонақтармен сәлемдеседі
Жыл мезгілін атайды Сұрақтарға жауап береді,бейне тасаны тамашалайды
Ж-ж-ж Ұш-ш-ш Пу-пу
Бип-бип Адамдарды басып кетпеу үшін.
Болмайды
Тәрбиешінің көлікжайлы әңгімесін тыңдайды
Көліктің дыбысын ажыратып,олардың қызметі жайлы айтады
Геометриялық пішіндерден көлік құрастырады.
Рөлдердің түстеріне қарай гаражын тауып ойнайды |
Қортынды:Балалар көлік жайлы білді,аттарын,түрлерін ажырата білді