Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Менің құқықтарым мен міндеттерім

Менің құқықтарым мен міндеттерім

By admin
19 мая, 2020
1415
0
Share:

 

Түркістан облысы

Арыс қаласы

И.Журба атындағы жалпы білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Байқожаева Нұрлыгүл Дауытбековна

 

Мектеп:Арыс қаласы  И.Журба атындағы жалпы орта мектебі.

Сабақ  тақырыбы: Менің құқықтарым мен міндеттерім
Күні:05.04.2020Мұғалімнің есімі:Байқожаева Нұрлыгүл Дауытбековна

 

Сынып 4Қатысқандар саныҚатыспағандар саны

 

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

 

4.1.5.1 – Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы туралы қорытындылар жасау;

4.1.5.2 – Қазақстан Республикасының азаматы ретінде жеке тұлғаның демократиялық құқықтары, бостандықтары, міндеттерінен мысалдар келтіру.

4.3.4.1 Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:қарым-қатынастың түрлі формаларын қарастырады: пікірмен оқу, қайта жазу, сұрақтарға жауап беру, рөлдік ойындар ойнайды.

Көптеген оқушылар: өздерінің жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықта берілген ақпараттарды қолданады.

Кейбіроқушылар:оқу кезінде тарихтан алынған материалдарды пайдалана отырып жобалар жасайды

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

 

қарым-қатынастың түрлі формаларын қарастырады: пікірмен оқу, қайта жазу, сұрақтарға жауап беру, рөлдік ойындар ойнайды.

өздерінің жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықта берілген ақпараттарды қолданады.

оқу кезінде тарихтан алынған материалдарды пайдалана отырып жобалар жасайды

Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар:

«Конституция» сөзін естігенде көз алдарыңа нені елестетесіңдер?

Қазақстан Республикасының азаматы болу деген нені білдіреді?

ҚР азаматтарының сендер білетін құқықтары мен міндеттерін атаңдар.

Барлық адамның заң мен сот алдында теңдігі туралы айтылатын ҚР Конституциясының 14-бабын қалай түсінесіңдер?

ҚР азаматтары мемлекет ісін басқаруға қатысуға берілген құқықтарын қалай іске асырады?

Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарМатематика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.
АКТ қолдану дағдыларыИнтернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім3-тоқсанда алған білімдерін қолданады.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған  жаттығуларРесурстар
БасталуыСергіту жаттығуы

«Кездесу» ойыны

Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.

Жаңа топ құру

Топтарға бөлу.

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

1-топ «Сары кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»

3-топ «Қызыл  кәмпиттер»

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

(Ұ) Сабақ «Жасырылған затты тап» ойынымен басталады.. Бір оқушы тақтаға шығып қорапта тұрған затты (теңге, тиын) сипаттайды. Басқа оқушылар оның не екендігін табулары қажет. Оқушылардан бұл заттардың тағы не үшін қажет екендіктері сұралады.

(Ө, Ұ) Блиц-сауалнама.

– Қазақстанда өмір сүретін адамдарды қалай атайды?

– Нұр-Сұлтан қаласына неліктен ерекше көңіл бөлеміз?

– Мемлекеттік рəміздердің қандай түрлерін білесіңдер?

– Еліміздің Ата Заңы қалай аталады?

– Конституция күнін қашан атап өтеміз?

– Неге дəл осы күні?

– «Адамның құқығы» тіркесінің мағынасын қалай түсінесіңдер?

– «Азаматтың міндеттері» дегеніміз не?

Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ, қалай ойлайсыңдар?

Оқушылардың жауаптары

 

 

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

Ортасы«Эстафета» ойыны.

Қазақстан азаматы ретінде қандай құқықтарға иесіңдер, кезекпен атап шығыңдар. Сабақ барысында білген құқықтарды тізімге енгізіңдер. Сөйлемдеріңді «Менің…» сөзінен бастап, «… құқығым бар» сөзімен аяқтаңдар.

Динамикалық үзіліс. «Дұрыс-дұрыс емес».

Егер айтылған пікірі дұрыс болса, шапалақ ұрыңдар, дұрыс емес болса, бастарыңды шайқаңдар.

1.         Құқық əр адамға өмірге келген сəтінен бастап тиесілі болады.

2.         Адамның құқығы əрқашан жəне барлық жерде сақталуы керек.

3.         Құқықты тек қана үлкен адамдар сақтау қажет.

4.         Құқық – өмірдің өзі.

5.         Əр адам құқықты сақтау жəне сақтамауды өздері таңдайды.

6.         Біз өзгелердің құқықтарын сақтауымыз керек жəне өзіміздің құқығымыз үшін күресуіміз керек.

Дескрипторы:

қарым-қатынастың түрлі формаларын қарастырады: пікірмен оқу, қайта жазу, сұрақтарға жауап беру, рөлдік ойындар ойнайды.

өздерінің жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықта берілген ақпараттарды қолданады.

оқу кезінде тарихтан алынған материалдарды пайдалана отырып жобалар жасайды

(Ұ)(Қ)«Сауалнама» құрастыр.

Оқушылар сауалнама сұрақтарын құрастырады.Бір –бірінен сауалнама алады.

(Г)Кері байланыс. «Шеңбердегі доп»

Оқушылар дөңгелене отырып, бір-біріне доп лақтырады. Доп қолына тиген бала сабақ жайлы бір сөз айтады

 

Тапсырма

ны орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

Белсенді оқу тапсырмалары.

Аяқталуы

 

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

(Т) «Фишбоун» әдісі

Оқушылар берілген жоспар бойынша фишбоун кестесін толтырады (таңдау бойынша)

 

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Оқушылар «Кемпірқосақ» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтады.

Тапсыр

маны орындаған  оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

Түрлі түсті

суреттері бар

жур

налдар,

флипчарт, желім.

Оқушылар «Кемпір

қосақ» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс

ты ауызша айтады.

Қосымша ақпарат
Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? 

 

Бағалау — Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? 
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.

 

Previous Article

Соғыс өрті

Next Article

0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Тәрбие  – отбасынан

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қазақ хандығы қалай құрылды?

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Сабақты бақылау парағы

    29 марта, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.Толық ондықтар.100 саны

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Перспектива

    9 августа, 2022
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Магнит не үшін керек? Біз не білдік?

    2 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Бастауыш сынып

    Абай қалдырған із – мәңгілік мұра!

  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Берекелі,Алтын күз!

  • Бастауыш сынып

    Диктанттар жинағы.

 

Жаңа жарияланымдар

  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика