Дауыссыз н мен ң Кішкене бағбан Нәтиже сабақ Мен не үйрендім?
Түркістан облысы
Арыс қаласы
И.Журба атындағы жалпы білім беретін мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Мауленова Заурекуль Абдикадировна
Сабақтың тақырыбы:
Дауыссыз н мен ң Кішкене бағбан Нәтиже сабақ Мен не үйрендім? |
Мұғалімнің аты-жөні: Мауленова Заурекуль
Күні: 25.10.2019 |
||||||
СЫНЫП: 2 «В»
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.1.1 — тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
2.2.3.1 — мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.5.1 — жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру 2.4.1.3* — дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | ||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | ||||||
Сабақтың жоспары | |||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||
Басталуы
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу. Дыбыстың түрлері арқылы топқа бөліну. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б |
1-топ: Қатаң 2-топ: Үяң 3-топ: Үнді «Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам. |
|||||
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 66. Мәтінді тыңда. Кішкене бағбан. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Мәтін не туралы? Садық пен Қалелге мінездеме беріп көр. Мәтін саған ұнады ма? Күзде табиғатта қандай өзгерістер болған? 67. Мақалды жатқа жаз. 68,69,70-Топтық жұмыс. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
Ортасы
10 минут
|
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім. 1. Өлеңді оқы және оның не туралы екенін анықта. 2. Көп н.ктенің орнына н, ң әріптерінің тиістісін қойып, көшіріп жаз. 3. Дүрыс тасымалдамайтын сөздерді тап. 4. Өлеңді мәнерлеп оқып, жатқа жаз. 5. Суретке қара, аттарын жаз. 6. Диалогтерді алғыс сөздермен толықтырып жаз. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
|||||
Сергіту сәті
2 минут |
Сергіту сәті Аңдардың жүрісі | Іс-қимыл | |||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
Н мен ң дыбыстарын өзара салыстыр Кең-кен Сең-сен Тоң-тон |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
|||||
Бағалау
5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау «Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? |
Бағалау Рефлексиялық шеңбер
|
|||||
Үйге тапсырма:7, 69-бетте. | |||||||
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгіноқушылар не білді? Сыныптағыахуал қандайболды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||
Қорытындыбағамдау
Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды жетілдіругекөмектесетін не білдім? |
|||||||