Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «2022-2023 оқу жылына» Әдістемелік нұсқау хаттың жобасы

  • «Шынықсақ шымыр боламыз!»

  • «Жөргектегі вундеркинд»

  • «Жөргектегі вундеркинд»

  • «Пішіндер мен түстер»

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Ақпаратты өлшеу. Ықтималдық әдіс

Ақпаратты өлшеу. Ықтималдық әдіс

By admin
28 мая, 2020
1383
0
Share:

Абаева Гүлнұр Кыдыралиевна

Ақтөбе қаласы, Сазды орта мектебі

Информатика пәнінің мұғалімі

 

 Күні:

Сынып:8

 

Мектеп:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбыАқпаратты өлшеу. Ықтималдық әдіс
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8 1.1.1- ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту

8.2.1.1 ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік және ықтималдық амалдарын қолдану

Сабақтың мақсаттарыБарлық  басым бөлігі: ақпаратты техникалық құралдар мен дербес компьютердің көмегімен беру, сақтау және ұсыну тәсілдерін  беру

Оқушылардың басым бөлігі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

Кейбір оқушылар: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Сабақмақсаты:ақпараттыңылғибірөлшембірлігінбасқағааударудыжүзегеасырааладыжәнеақпараттарсанынанықтауүшінесепшығараалады
Бағалаукритерийлері·         Кило-, мега-, гига-, террапрефикстардыпайдалана біледі;

·         Ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады;

·         Алфавиттік және ықтималдық амалдарын қолдана алады;

Тілдікмақсаттар

 

Оқушылырорындайалады:

өздерінің практикалықжұмыснәтижелерінауызшажинақтайалады

Пәндік лексика және терминология

Бит, Байт, ақпараттарөлшембірліктері

Тілдесуүшінпайдалылебіздердіңлегі/жазылым:

Ақпараттардысақтаудыңжалпықағидасы …. болыпсаналады

·         біздіңзерттеуімізкөрсетті/көрсетеді, яғни …

·         Бізтүсіндік, оның…

·         Осылайшабізанықтадық, оның …

·         Қорытындылайкеле, бізтүсіндік, оның …

Құндылықтардыдарыту

 

«Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету .

Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.

Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы

5 минут

Бірлескен ортаны құру, сабақ тақырыбын және мақсатын анықтау. Мұғалім сабақ тақырыбын анықтау үшін сұрақтарға жауап беруді ұсынады:

  1. Компьютерде ақпарат қалай берілген?
  2. Ақпараттардың қандай түрлері компьютерде берілуі мүмкін?
  3. Компьютерде ақпаратпен қандай іс-жосықтар жүзеге асып жатады?

Ынталандыру « Ақпарат көлемі бұл қанша?»

Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлерін талқылау.        (С)Сұрақты талқылайды, сабақ мақсаты мен жетісті критерийлерін талқылайды.

Блокнот бағдарламасын қолданып ақпарат көлемін анықтау тапсырмасын беру.

(Д)Оқушылар зерттеу жасап, қорытынды шығарады.

Қайталау:

Сұрақтар қою:

Сізге қандай ақпарат өлшемдері таныс?

Ақпарат өлшемдерін өсу ретімен орналастырыңыз (толтыру үшін пирамида суреті қолданыңыз).

(С)Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

 

Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

 

1 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

3 минут

16 минут

 

Жаңа материалды мазмұндау (сыныппен жұмыс): мұғалім сабақ презентациясына және №1 материалдар файлына сүйене отырып, оқушыларды өлшемдер бірлігімен таныстырады.

№ 1 материал

Біз – уақытты, ұзындықты, жылдамдық, массаны – тұрақты түрде осыларды өлшейміз де жатамыз.

Және әр көлем үшін өз өлшем бірлігі бар, ал көбінесе бірнешеу. Сендер әлден-ақ өлшенетін көп көлемді білесіңдер.  Мысалы, уақыт, ұзындық, масса, бұрыш.

 

Постермен жұмыс

1 топ Ақпаратық  жүйе

2 топ  ASCLL коды.

3 топ . Венн диаграммасы

Топтарға жаңа тақырып бойынша  Сен маған мен саған   ойыны арқылы ассосация әдісімен тақырыптың маңыздылығын қолдана отырып топ бойынша жұмыс жасату және  тапсырмалар тарату, тапсырма төңірегінде топпен жұмыс жүргізу

 

Компьютерлікақпараттықтасымалдаушыларкөлемі мегабайт жәнегигабайттарменөлшенеді.

Бүгінгі күннің өзінде 1-2 терабайт көлемінеиетасымалдаушы (мысалы, қатты диск) бар.

 

 

 

киби (kibi), меби (mebi), гиби (gibi), теби (tebi), пети (peti), эксби (exbi). Бірақ ақпараттар есебініңөлшембірлігініңескібелгілеріпайдаланылыпжатқанда, жаңа атаулардыңкеңіненқолданылабастауынауақытталапетіледі.

Тапсырма 1.Кему ретімен орналастыру ( 1 сәттілік критерийі  (БК 1)Дескрипторлар:

Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігін дұрыс анықтайды;

Ақпараттың ең үлкен өлшем бірлігін дұрыс анықтайды;

Ақпараттың өлшем бірліктерін кему ретімен дұрыс анықтай алады;             Тапсырманы дәптерге орындайды.

Формативті бағалау: бір-бірін бағалайды.

Тапсырма 2. Ақпаратты бір өлшем бірліктен екіншісіне аудару.(БК 3)Дескрипторлар:

Битті килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

Байтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

Мегабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

Гигабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;          (Ж)Жұптық жұмыс

Тапсырма 3. Ақпарат көлемін салыстыру.(БК 1)

Дескрипторлар:

Бит және байтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

Байтта және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

Мегабайтты және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

 

 

 

Сергіту сәті

Сұрақ парақшалары.

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

 

 

 

 

 

Ойын ойнайық.

Сабақтың соңы

2 минут

 

Сабақты бекіту сұрақтары:

•         Алынған хабарды қай кезде ақпарат деп есептеуге, қай кезде есептемеуге
болады?

•         Ақпараттың қандай қасиеттері бар?

•         Ақпараттың көлемін екілік түрде өлшеу бірліктерінің туындыларын атаңдар.

•         Кітапта 290 бет бар, бір бетте 39 жол, ал әр жолда 67 символ бар. Бұл кітаптысыйымдылығы 1,44 Мбайт дискіге сыйғызуға болама?

Сабақты қорытындылау және рефлексия.

Оқушыларға қойылатын сұрақтар:

Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз.

Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз.

Үй тапсырмасы.

Келесі сілтемедегі тапсырманы орындаңыз:

http://school497.ru/download/u/02/les7/zadan.html

Есепті шешу:

Компьютерде жазылған ақпарат көлемі 3,5 кб тең. Бұл мәтін қанша символдан тұрады? Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ саалынған суреттер  арқылы бағалау.

 

 

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

Сөйлеу-речи-speeches

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

 

 

 

 

Previous Article

Балабақшадағы сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен ақпараттық ...

Next Article

Металдар,бейметалдар және олардың қосылыстарының арасындағы генетикалық байланыс

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі.

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    «Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау» ҚМЖ

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қалай дұрыс тамақтану керек?

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Әдістемелік нұсқау хат 2020-2021 оқу жылы

    22 августа, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі. Авторлық бағдарлама

    26 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Қазақ тілі

    Өркенниеттің адасуы

  • Балабақша

    «Сабынды көпіршіктер»

  • Балабақша

    Ойыншықтар көрмесі

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика