Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Жеңіл атлетика арқылы денсаулық пен фитнес

Жеңіл атлетика арқылы денсаулық пен фитнес

By admin
28 мая, 2020
1304
0
Share:
Жәутіков Шынболат Мұратұлы

Ақтөбе қаласы, М.Арын атындағы Қарғалы қазақ орта мектебі

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі

Бөлім:

Жеңіл атлетика арқылы денсаулық пен фитнес

Мектеп: М.Арын атындағы ҚҚОМ

 

Күні:Мұғалімнің аты-жөні:

Жәутіков Шынболат Мұратұлы

Сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 
Сабақ тақырыбыҚауіпсіздік ережесі.  Төменгі сөре және сөрелік екпін
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.4.1 — денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу

 

Сабақ мақсаты:Оқушылардың барлығы

Жоғарғы және төменгі сөреден жүгіріп шығуды үйренеді

Оқушылардың көпшілігі

Спорттық жабдықтарды лақтыру  кезінде реттілікті сақтау қажеттілігі. Орында, қозғалыста әр түрлі снарядтарды лақтырулару және қабылдауды үйренеді

Оқушылардың кейбірі

Спорттық жабдықтарды лақтыру  кезінде реттілікті сақтау қажеттілігі. Орында, қозғалыста әр түрлі снарядтарды лақтырулару және қабылдауды үйренеді

Жетістік критерийлері Жоғарғы және төменгі сөреден жүгіріп шығуды жақсы меңерген

төменгі сөре  арқылы жүгіруді  арттырады

Жүгіру мәнерін жетілдіреді

Тілдік  мақсаттар

 

Оқушылар: өздерінің жеңіл атлетикадағы ерекше қимылдарын сипаттай, талқылай әрі көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту

 

Арнайы спорттық қозғалыс дағдылары мен қатысты қабілеттерді және негізгі қимыл қабілеттері мен қатысты қабілеттерді жетілдіру.
Пәнаралық байланыстарБиология , жас өспірімдер физиологиясы.
АКТ қолдану дағдылары Фото және бейне материалдарды оқушыларға қозғалыс өнімділіктерін өлшеу және нығайту үшін өзін-өзі бағалау, бағалау техникалары үшін қолдану.
Бастапқы білім

 

Оқушылар атлетика мен денсаулық тұжырымдамасы туралы білімдерді игерген, алдыңғы сыныптарда, сондай-ақ үйде және мектептен тыс алған дағдыларды меңгерген деп күтіледі.
Сабақ барысы.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

 

Уақытты жоспарлау:

жаттығулар. Оң,сол,кері бұрыл,бір орында аяқ алу.

Тапсырма бойынша жүру.

Қол белде аяқтың ұшымен, өкшемен іші-сыртымен жүру.

Жартылай, толық отырып жүру, қос аяқпен секіру

Жүгіру жаттығулары:

а)Жеңіл жүгіріспен, оң-сол жақ қапталмен, артпен жүгіру

ә)Қолды алдыға, артқа, жанға соза тізіне, өкшені, аяқтың сыртқы-ішкі жанына жеткізе жүгіру

Тапсырма бойынша жүру жаттығуы:

Мойын, қол, шынтақ, иық буынына арналған жаттығу.

Бұрыштама жүріс, иректеліп жүру,

Орында жасалатын жалпы дамыту жаттығулары.

Қ.ж н.т қол белде басты алға,артқа,оң-солға 4-санына жасау

Қол иықта 1-2 алдыға, 3-4 артқа айналдыру,  т.б  жаттығулар.

Қол кеуде тұсында 1-2 қол бүгулі артқа, 3-4 толық жаза оң-сол қапталға                      бұрыла,қолды жанға соза иіле 1-2 оңға 3-4 солға аяқ ұшына жеткізу.

Қол желкеде 1.оң шынтақты сол аяқтың тізесіне,2.б.қ. 3-4 екінші жаққа қайт-у.

Оң қол жоғарыда,сол қол белде 1-2 сол жаққа иіле,3-4 келесі жаққа.

1 қолды алға соза 2 жоғары көтере аяқ ұшына 3 жанға 4 б.қ.

1 қолды соза артқа шалқаю 2 иіле аяқ ұшына 3 қол алға жүрелей отыру  4 б.қ.   Белге орындалатын жаттығулар.  Тізеге орындалатын жаттығулар.

Б.қ н.т 1 оң аяқты бүге жанға отыру, 2 б.қ 3 сол жаққа, 4 б.қ.

Б.қ н.т 1 оң жаққа бұрыла тізеге отыру, 2 б.қ 3 сол жаққа, 4 б.қ.

Қол аяқ буындарына орындалатын жаттығулар.

Оң-сол,қос аяқпен секіру.

Даярлық жаттығу.

Төменгі, жоғарғы сөреде жүгіру ауқымын кеңейту

Жүгіру жолы немесе үлкен бос кеңістік.

 

Ысқырық, секунд өлшегіш, конустар

 

 

Сабақтың ортасы

 

Қауіпсіздік техникасы бойынша жалпы талаптар.

(ЖЖ, Тәж)Оқушылар спринт кезінде қолдардың әрекетін жақсарту үшін жұптарда жұмыс істейді. Бастапқыда оларға шағын, бірақ жылдам қадамдар жасап, қолдарын жылдам қимылдатып, 20 метр жүгіріп өту қажет. Содан кейін олар қолдарын кеңінен сермеп, ұзын, бірақ баяу қадамдар – аттаулар орындап 20 метр жүгіреді. Және соңында олар қолдым жылдам қозғалысы мен шынтақ 90 градусқа бүгулі болатын қолдар алға және артқа қимылдайтын үлкен/серіппелі қозғалыстар арасында 40 метр қашықтыққа жүгіріп, ортасын табуға тырысады.

(ЖЖ, Тәж, Ф) Оқушылар спринте жылдам сөреге жетумен жұмыс жасайды. Олап 60 метрден екі жүгіру жолағын сызады және жолдың ортасына конустар орналастырады. Бір-біріне қарама-қарсы тұрған оқушылармен жұптарда жұмыс істеп, олар кімнің жылдам жүгіріп жететіндігін көру үшін аралас жолдардағы орталық нүктеге қарай жүгіреді.

Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.

1.Төменгі сөреденшығутехникасынүйрету. «Сөреге» дегенбұйрықберілгендесөресызығынакеліпбір, біржарымқадамсанапалыпқолдысөресызығыныныңүстінеқойыпитеретінаяқтыалдығыұшфнақойыпитермейтінаяқтыңтізесіитеретінаяқтыңтабанының орта тұсындатұрады, бас пен иықбірдеңгейде, салмаққолғатүсіптұрады.

«Дайындал» дегенбұйрықтасәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» дегенбұйрықта бар екпіні мен аяқтыжылдамқолдыалғаартқасермеп 20 метргемаксимальдіқарқыналғаншажиі-жиібасыпжүгіреді.

«Сөреге» дегенбұйрықтасөрегетұру. «Дайындал» дегенбұйрықтакөтерілу. «Жүгір» дегенбұйрықтааяққолды тез тезқимылдатып 20 метргедейінаяқтыжиіжиібасыпмаксимальдіқарқыналғаншасөйтіпжүгіріп, қалғанынбарыншақарқынменжүгіріпкеліпмәресызығынкесіпөтуқажет. 100 метргежүгірту.

Жүру, жүгіру және секіру жаттығулары:қозғалыстағы жаттығулар топтамасы,жүру жаттығулар топтамасына көшу және орында тұрып орындалаты жаттығулар топтамасы

 

Тапсырма

1.Оқушыларды 3-4 лекке бөліп жүгіру жолдарға тұрғызу. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын бекітетін арнайы жаттығуларды бекіту.

2.  Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын бекітетін арнайы жаттығуларды жетілдіру.

1. Мәре жасау үйрету.

60м қашықтыққа жүгіру

2. 100м жүгіруді бекіту

Дескриптор             

Білім алушы

қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында сақтайды;

мақсатқа жетуде командалық жұмыста көшбасшылық танытады;

тапсырманы мұқият әрі дұрыс орындайды.

Ысқырық, секунд өлшегіш, конустар

Сілтеме:

 

Сабақтың соңыСабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі:

Оқушалардан бұл жаттығуда қандай тәуекел бар екенін және оны қалай азайтуға болатынын сұрау.

Оқушылар таңдаған тірек-қимыл дағдыларын бақылау.

 
Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Берілген тапсырмаларды, жаттығуларды барынша біркелкі орындау. Қабілеті жоғары оқушылар ойындардағы қозғалыс әрекеттерін қайталап, сынып алдында орындалуын өз бетінше көрсету, жетістіктер мен кемшіліктеріне назар аудару.Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу. Әр оқушыға жекелей тапсырмалар беру, тапсырмалардың орындалу дағдыларын тексеру.

 

Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.

Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді.

Дене қуатын үнемдеу шарттары.

Дұрыс тыныс алу.

Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.

 

 

Previous Article

Қалай дұрыс тамақтану керек?

Next Article

Жаңашылдық – заман талабы

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Сүт тағамдары. Есеп және мысалдар шығару

    30 апреля, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Сабақты бақылау парағы

    29 марта, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Металдар,бейметалдар және олардың қосылыстарының арасындағы генетикалық байланыс

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Судың қаупі

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қалай дұрыс тамақтану керек?

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Металдардың белсенділік қатары №1 практикалық жұмыс «Металдардың белсенділігін салыстыру»

    2 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Жалпы рубрика

    Қазіргі таңдағы қоғамдағы қазақстандық жастардың дүние танымдық және рухани байлықтары.

  • Балабақша

    Ойын арқылы балалардың тілін дамыту

  • БалабақшаБалабақша әдістемесіБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Перспективалық жоспары. 2018-2019 оқу жылының базалық оқу жоспары. 2019 жыл, Наурыз айы Өтпелі тақырып «Салттар мен фольклор»

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Июнь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика