Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›«Екпін». Қауіпсіздік ережелері

«Екпін». Қауіпсіздік ережелері

By admin
28 мая, 2020
926
0
Share:
Наренов Есет Асаубекулы

Ақтөбе қаласы, №70 ЖББОМ

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі

 

Бөлім:

Жеңіл атлетика арқылы денсаулық пен фитнес

Мектеп:

 

Күні:Мұғалімнің аты-жөні:

 

Сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 
Сабақ тақырыбы:                             «Екпін». Қауіпсіздік ережелері.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.4.1 — денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу

 

Сабақ мақсаты:Оқушылардың барлығы

Жоғарғы және төменгі сөреден жүгіріп шығуды үйренеді

Оқушылардың көпшілігі

Спорттық жабдықтарды лақтыру  кезінде реттілікті сақтау қажеттілігі. Орында, қозғалыста әр түрлі снарядтарды лақтырулару және қабылдауды үйренеді

Оқушылардың кейбірі

Спорттық жабдықтарды лақтыру  кезінде реттілікті сақтау қажеттілігі. Орында, қозғалыста әр түрлі снарядтарды лақтырулару және қабылдауды үйренеді

Жетістік критерийлері Жоғарғы және төменгі сөреден жүгіріп шығуды жақсы меңерген

төменгі сөре  арқылы жүгіруді  арттырады

Жүгіру мәнерін жетілдіреді

Тілдік  мақсаттар

 

Оқушылар: өздерінің жеңіл атлетикадағы ерекше қимылдарын сипаттай, талқылай әрі көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту

 

Арнайы спорттық қозғалыс дағдылары мен қатысты қабілеттерді және негізгі қимыл қабілеттері мен қатысты қабілеттерді жетілдіру.
Пәнаралық байланыстарБиология , жас өспірімдер физиологиясы.
АКТ қолдану дағдылары Фото және бейне материалдарды оқушыларға қозғалыс өнімділіктерін өлшеу және нығайту үшін өзін-өзі бағалау, бағалау техникалары үшін қолдану.
Бастапқы білім

 

Оқушылар атлетика мен денсаулық тұжырымдамасы туралы білімдерді игерген, алдыңғы сыныптарда, сондай-ақ үйде және мектептен тыс алған дағдыларды меңгерген деп күтіледі.
Сабақ барысы.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

 

Уақытты жоспарлау:

жаттығулар. Оң,сол,кері бұрыл,бір орында аяқ алу.

Тапсырма бойынша жүру.

Қол белде аяқтың ұшымен, өкшемен іші-сыртымен жүру.

Жартылай, толық отырып жүру, қос аяқпен секіру

Жүгіру жаттығулары:

а)Жеңіл жүгіріспен, оң-сол жақ қапталмен, артпен жүгіру

ә)Қолды алдыға, артқа, жанға соза тізіне, өкшені, аяқтың сыртқы-ішкі жанына жеткізе жүгіру

Тапсырма бойынша жүру жаттығуы:

Мойын, қол, шынтақ, иық буынына арналған жаттығу.

Бұрыштама жүріс, иректеліп жүру,

Орында жасалатын жалпы дамыту жаттығулары.

Қ.ж н.т қол белде басты алға,артқа,оң-солға 4-санына жасау

Қол иықта 1-2 алдыға, 3-4 артқа айналдыру,  т.б  жаттығулар.

Қол кеуде тұсында 1-2 қол бүгулі артқа, 3-4 толық жаза оң-сол қапталға                      бұрыла,қолды жанға соза иіле 1-2 оңға 3-4 солға аяқ ұшына жеткізу.

Қол желкеде 1.оң шынтақты сол аяқтың тізесіне,2.б.қ. 3-4 екінші жаққа қайт-у.

Оң қол жоғарыда,сол қол белде 1-2 сол жаққа иіле,3-4 келесі жаққа.

1 қолды алға соза 2 жоғары көтере аяқ ұшына 3 жанға 4 б.қ.

1 қолды соза артқа шалқаю 2 иіле аяқ ұшына 3 қол алға жүрелей отыру  4 б.қ.   Белге орындалатын жаттығулар.  Тізеге орындалатын жаттығулар.

Б.қ н.т 1 оң аяқты бүге жанға отыру, 2 б.қ 3 сол жаққа, 4 б.қ.

Б.қ н.т 1 оң жаққа бұрыла тізеге отыру, 2 б.қ 3 сол жаққа, 4 б.қ.

Қол аяқ буындарына орындалатын жаттығулар.

Оң-сол,қос аяқпен секіру.

Даярлық жаттығу.

Төменгі, жоғарғы сөреде жүгіру ауқымын кеңейту

Жүгіру жолы немесе үлкен бос кеңістік.

 

Ысқырық, секунд өлшегіш, конустар

 

 

Сабақтың ортасы

 

Қауіпсіздік техникасы бойынша жалпы талаптар.

(ЖЖ, Тәж)Оқушылар спринт кезінде қолдардың әрекетін жақсарту үшін жұптарда жұмыс істейді. Бастапқыда оларға шағын, бірақ жылдам қадамдар жасап, қолдарын жылдам қимылдатып, 20 метр жүгіріп өту қажет. Содан кейін олар қолдарын кеңінен сермеп, ұзын, бірақ баяу қадамдар – аттаулар орындап 20 метр жүгіреді. Және соңында олар қолдым жылдам қозғалысы мен шынтақ 90 градусқа бүгулі болатын қолдар алға және артқа қимылдайтын үлкен/серіппелі қозғалыстар арасында 40 метр қашықтыққа жүгіріп, ортасын табуға тырысады.

(ЖЖ, Тәж, Ф) Оқушылар спринте жылдам сөреге жетумен жұмыс жасайды. Олап 60 метрден екі жүгіру жолағын сызады және жолдың ортасына конустар орналастырады. Бір-біріне қарама-қарсы тұрған оқушылармен жұптарда жұмыс істеп, олар кімнің жылдам жүгіріп жететіндігін көру үшін аралас жолдардағы орталық нүктеге қарай жүгіреді.

Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.

1.Төменгі сөреденшығутехникасынүйрету. «Сөреге» дегенбұйрықберілгендесөресызығынакеліпбір, біржарымқадамсанапалыпқолдысөресызығыныныңүстінеқойыпитеретінаяқтыалдығыұшфнақойыпитермейтінаяқтыңтізесіитеретінаяқтыңтабанының орта тұсындатұрады, бас пен иықбірдеңгейде, салмаққолғатүсіптұрады.

«Дайындал» дегенбұйрықтасәлкөтеріліпалғақараптұрады. «Жүгір» дегенбұйрықта бар екпіні мен аяқтыжылдамқолдыалғаартқасермеп 20 метргемаксимальдіқарқыналғаншажиі-жиібасыпжүгіреді.

«Сөреге» дегенбұйрықтасөрегетұру. «Дайындал» дегенбұйрықтакөтерілу. «Жүгір» дегенбұйрықтааяққолды тез тезқимылдатып 20 метргедейінаяқтыжиіжиібасыпмаксимальдіқарқыналғаншасөйтіпжүгіріп, қалғанынбарыншақарқынменжүгіріпкеліпмәресызығынкесіпөтуқажет. 100 метргежүгірту.

Жүру, жүгіру және секіру жаттығулары:қозғалыстағы жаттығулар топтамасы,жүру жаттығулар топтамасына көшу және орында тұрып орындалаты жаттығулар топтамасы

 

Тапсырма

1.Оқушыларды 3-4 лекке бөліп жүгіру жолдарға тұрғызу. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын бекітетін арнайы жаттығуларды бекіту.

2.  Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын бекітетін арнайы жаттығуларды жетілдіру.

1. Мәре жасау үйрету.

60м қашықтыққа жүгіру

2. 100м жүгіруді бекіту

Дескриптор             

Білім алушы

қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында сақтайды;

мақсатқа жетуде командалық жұмыста көшбасшылық танытады;

тапсырманы мұқият әрі дұрыс орындайды.

Ысқырық, секунд өлшегіш, конустар

Сілтеме:

 

Сабақтың соңыСабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі:

Оқушалардан бұл жаттығуда қандай тәуекел бар екенін және оны қалай азайтуға болатынын сұрау.

Оқушылар таңдаған тірек-қимыл дағдыларын бақылау.

 
Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Берілген тапсырмаларды, жаттығуларды барынша біркелкі орындау. Қабілеті жоғары оқушылар ойындардағы қозғалыс әрекеттерін қайталап, сынып алдында орындалуын өз бетінше көрсету, жетістіктер мен кемшіліктеріне назар аудару.Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу. Әр оқушыға жекелей тапсырмалар беру, тапсырмалардың орындалу дағдыларын тексеру.

 

Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.

Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді.

Дене қуатын үнемдеу шарттары.

Дұрыс тыныс алу.

Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.

 

Previous Article

Қалай дұрыс тамақтану керек?

Next Article

Тәрбие  – отбасынан

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Ойынды құрастыру барысында қандай компоненттер  қолданылады?

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    ЖЫЛДЫҚ ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАРЫ

    9 августа, 2022
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Түстерді танып білу

    9 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ш дыбысы және әрпі

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Страна математики

    14 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Саяси мәдениет және ұрпақтар сабақтастығы

    20 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Аттестаттау материалдарыАттестация материалдарыКвалтестОнлайн тест мұғалімдерге аттестацияПробные тесты для учителейТест для аттестацииТесты для учителей

    Русский язык и литература в классах с нерусским языком обучения Задания с выбором одного правильного ответа

  • Балабақша

    «Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің жаңартылған оқу бағдарламасын, оқыту практикасын өзгерістер енгізу және оларды басқару»

  • Балабақша

    «Күз» әңгіме құрастыру

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика