Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›4-бөлім Төрт-түлік

4-бөлім Төрт-түлік

By admin
28 мая, 2020
1111
0
Share:
Султангалиева Самал Мергенбайқызы

Ақтөбе қаласы, Алға ауданы

Тікқайың негізгі мектебі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Пәні: Қазақ тіліМектеп
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Султангалиева С.М.
Сынып: 5Қатысқандар               Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы 4-бөлім Төрт-түлік
Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыТ/А5. Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату:

Тыңдаушыны қызықтыра білу үшін антоним, омоним, синоним сөздерді тиімді пайдалану;

Сабақтың мақсаттары
  • 5.2.1.1. мәтіндегі негізгі және қосымша  ақпаратты анықтау;
  • 5.4.3.1.омоним мен көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану
Жетістік критерийі-омоним, синоним, антоним  сөздерді тиімді пайдалана алады;

-лексикалық,грамматикалық тұлғаларды сөздік қорында орынды қолданып айта алады;

-тақырыпқа қатысты өз көзқарасын білдіреді;

Тілдік мақсаттарОқушылар: сабақ барысында төрт-түлік жануарларға шолу жасай отырып, түсініктеме береді, бір-бірімен диалогқа түсе отырып, сөйлеу мәдениетін дамытады.

Пән лексикасы және терминология: үндеу хатта сендіре жаза алады.

Осыған дейін меңгерілген білімЖануарлардың мінез-құлықтары
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)Дереккөздер
 

Сабақтың басы

5минут

1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.

2.Үй тапсырмасы.Өткен тақырыпқа шолу. Тест әдісі арқылы үй жұмысын тексеру

3. Топқа бөлу марекерлерді таңдау арқылы жүзеге асады.

Жаңа тақырыпты болжау. «Себет» әдісі арқылы

Қызығушылықты ояту:

Болжау әдісі:

Төмендегі суреттерден не ұқтыңыздар?

Сонымен бүгінгі өтетін жаңа тақырып қандай деп ойлайсыздар?

          

 

      

  

Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелер түсіндіріледі

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

10мин

 

7 мин

 

 

10мин

 

2 мин

 

Мағынаны тану:

Тыңдалым/айтылым

ЖЖ Оқушыларға видео көрсетіледі,сол арқылы жаңа сабақ тақырыбымен танысады.

 

М әтінмен танысу. 59-60 бет

Тілдік бағдар 61-бет көп мағыналы және омоним сөздер

9-тапсырма

Халық ұғымында әр малдың иесі,пірі бар. Осыларға байланысты  атаулар мен сөздерді кестеге салып толтыр.

7-тапсырма

Оқылым мәтінінен омоним сөздерді табу.

Сабақты бекіту «Иә», «Жоқ» кестесін толтыру

 

Төрт түлік атаулары

soyle.kz›article/view?id=20

 

 

 

 

 

 

 

 

  Сабақтың соңы

5 минут

 

 

 

Рефлексия

-Білемін

-Қолданамын

-Өздігімнен орындай аламын

 
 

 

   Үй тапсырмасы

   

 

62-бет . Ереже оқу

 
Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?  Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушыладың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

                                                                                                                 

        

Previous Article

Г.Х.Андерсеннің дана ертегілері

Next Article

«Мен, мен, едім, мен едім» өлеңі

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру

    9 августа, 2022
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ойынды құрастыру барысында қандай компоненттер  қолданылады?

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Перспектива

    9 августа, 2022
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Баланың танымдық қабілеті

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ –ЗАМАН ТАЛАБЫ

    25 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қазақстандағы жануарлар әлемі

    26 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Құстардың қысқы тіршілігі

  • Балабақша

    Аққала

  • Информатика

    Графикалық редакторлардың түрлері

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика