Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Я дыбысы мен әрпі

Я дыбысы мен әрпі

By admin
2 июня, 2020
2691
0
Share:

Сыныбы: 0 «А»

Өткізген мектепалды даярлық топ мұғалімі: Амангелдиева Ғ.Ұ

Қараой ауылы 2019-2020 оқу жылы

Білім беру саласы:            «Қатынас»

ҰОҚ:                                   Сауат ашу негіздері.

Тақырыбы:                        Я дыбысы мен әрпі.

Бөлім –                                1. Тыңдалым және айтылым.

Бөлімше –              1.1 Сөздердің дыбыстық формаларын   ажырату.

 

Оқу мақсаты:        0.1.1.3 Сөзді буынға бөлу,сөздегі буын санын және орналасу ретін анықтау.

ҰОҚ мақсаты:    Сөзді буынға бөледі, сөздегі буын санын және   орналасу ретін анықтайды.

Қолданылытын әдіс-тәсілдер:     сұрақ-жауап, әңгімелесу, ойындар,   құрастыру

Ресурстар:     қима қағаздар, кубиктер, доп, суреттер, ойыншықтар, асықтар.

 

ҰОҚ кезеңіПедагог әрекетіБала әрекеті
Мотивациялық-

Қозғаушылық

2 мин

Психологиялық  ақуал.

Шаттық шеңбері.

Балалар бүгінгі сабағымызды жақсы өлең жолдарымен бастайық

Аспанға қарап ай көрдім!

Жерге қарап гүл көрдім!

Жан –жағыма бұрылып,

Егеменді ел көрдім!

Балалар өлең жолдарын іс –әрекет арқылы көрсетеді.
 

Ұйымдастыру

шылық- ізденістік

5 мин

 

-Балалар, бүгінгі сабақта сендер 3 топқа бөлінесіндер.

-Сабаққа белсенді қатысқан топқа алма беріледі.Сабақ соңында көп алма жинаған топ жеңіске жетеді.

Cөздік жұмыс.

Алма- яблоко- apple

 

1- топ: Таңғы ас

2- топ: Түскі ас

3- топ: Кешкі ас

 

 

Бағалау.

 

Негізгі бөлім

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алдыңғы оқу.

«Ыстық доп» ойыны.

Мақсаты: сұрақ-жауап арқылы өткен тақырыптады еске түсіру.

-Дыбыс дегеніміз не?

-Дыбыстар нешеге бөлінеді?

-һ дыбысы қандай дыбыс?

— һ дыбысы бар қандай сөздер бар?

 

 

 

Жаңа сабақ.

—         Балалар, бізге сендер сияқты Аян мен Саят деген балалар хат жазыпты. Олар сендерден мына жұмбақтың жауабын шешуге көмек сұрапты. Көмектесеміз бе?

Жұмбақ:

Аяқта бар,

Баста жоқ.

Таяқта бар,

Таста жоқ.

 

-Я әрпін таныстыру.

—         Я = Й+А

Қосарлы дауысты дыбыс.

 

Баспа түрімен

Тақтаға жазбаша түрімен.

Оқулықта берілген я әрпін бастыру.

Топтық тапсырмалар:

 

1-топ:

1-тапсырма:

Жерден өніп шығатын тағамдарды жасыл түспен қорша.

Малдан алынатын тағамдарды қызыл түспен қорша. Сөздерді буынға бөліп көрсет.

 

2-топ:

2- тапсырма:

Дыбыстық талдау жаса.

Сия, ұя,таяқ

 

3-топ:

3-тапсырма:

Пісірмей жейтін тағамдар қайсысы? Белгіле.

 

Сергіту сәті

Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбдырды.

Ойлы – қырлы жерлермен,

Ытқып-ытқып секірді.

 

1-топ. Таңғы ас тобы

«Адасқан әріптер»  ойыны

 Мақсаты: әріптерден сөз құрау және баланың қолының ұсақ маторикасын дамытуға арналған тапсырмалар.

Шарты: Қағазға жапсырылған ойыншықтар, асықтар мен әріптерді жіпті  пайдалана отырып сөз құрау.

2- топ: Түскі ас тобы

«Әріптерден сөз құрау»

Мақсаты: дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырату және  әріптерден сөз құрау.

3-топ:  Ойлан, тап!

Шарты: пайдалы және зиянды тағамдарды ажырату.

 

 

 

 

-Дыбысты естиміз, айтамыз

— Екіге дауысты,дауыссыз.

— Дауыссыз дыбыс.

— жиһаз, айдаһар, гауһар, қаһар, қаһарман,шаһар, жиһан т.б

 

 

 

 

 

 

 

 

—         Я әрпі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықтағы я әрпін жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

-ал-ма, қи-яр, сә-біз

 

 

—          құрт, май , нан

 

 

 

 

 

 

   

 

  

 

    

 

 

 

—         қарбыз, орамжапырақ, қызанақ

 

 

Балалар өлеңді қимыл қозғалыс арқылы көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—         Қияр, пияз,бояу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—         Алма, өрік, анар, арша

 

 

Пайдалы тағамдар — сүт өнімдері, жеміс-жидектер, дәнді дақылдар,көкөністер.

Зиянды тағамдар — қуырылған картоп, газдалған сусындар, сағыз,тәттілер, балмұздақ.

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

3 мин

-Балалар, бүгін біз қандай әріппен таныстық?

— я қандай әріп?

-сөздің қай жерінде кездеседі?

 

Бағалау.

Жинаған алмаларыңды себетке санап саламыз, қай топта көп алма сол топ жеңіске жетті.

       — я әрпі

 

 

—         Қосарлы дауысты дыбыс.

—         Ортасында , басында.

 

 

 

 

Previous Article

Бастауыш сыныптарда топтық жұмыстың тиімділігі

Next Article

Сөз құрамы. Түбір және қосымша

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Мен жақсы көретін үй жануарлары мен  олардың төлдері

    22 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қазақтың ұлттық тағамдары

    9 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қыз өссе, елдің көркі

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ақпаратты өлшеу. Ықтималдық әдіс

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Г.Х.Андерсеннің дана ертегілері

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ө дыбысы және әрпі

    5 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Балабақшада ойын технологияларын қолдану

  • Бастауыш сынып

    Адамның дене мүшелері

  • ЖАҢАЛЫҚТАР

    Мектеп оқушылары 6-шы сәуірден бастап сабақты қалай оқиды?

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Май 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Апр    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика