Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Сөз құрамы. Түбір және қосымша

Сөз құрамы. Түбір және қосымша

By admin
2 июня, 2020
503
0
Share:

 

Сабақтың тақырыбы:  Сөз құрамы. Түбір және қосымшаМұғалімнің аты-жөні: Атабаева Т.О.

Күні:   24. 01.2020ж

 
СЫНЫП:  2«Ж»

 

Қатысқан оқушылар  саны:  23Қатыспаған  оқушылар саны: 0 
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.4.2.1   Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

2.1.2.1  Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2.1.4.1   Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.3.2.1   Үлгі бойынша қарапайым хабарландыру, хабарлама және ас әзірлеу рецептісін жазу

90-91
Сабақ  мақсаты:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Түбір мен қосымшаны ажыратады. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Мәтіннің мазмұнын болжайды.Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

 
Бағалау  критерийі·         Түбір мен қосымшаны ажырата біледі

·         Тақырып бойынша мазмұнын болжайды

·         Мәтінді қайта құрастырып жазады және мәтіннің түрін ажыратады

 
Құндылықтарға баулуӨзіндік білім алу дағдыларын жетілдіру және спортқа деген қызығушылықтарын арттыру 
РесурстарОқулық, шаңғының суреті,  кесте, тақтайшалар, маркер, топтық тапсырмалар, стикер, үнтаспа. 
Пәнаралық байланыс Дүниетану, әдебиеттік оқу 
Алдыңғы білімСөз және оның мағынасын және антоним,синоним, омонимді біледі және ажырата алады.

 

 
Сабақтың жоспары 
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :

Ұйымдастыру кезеңі

 
Басталуы

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Өсеміз біз күліп ойнап,

Он саусақтың саласындай,

Өсеміз біз күліп ойнап,

Бір адамның баласындай.

 

Оқушылардың зейінін шоғырландыру

Антоним дегеніміз не?

·         Синоним дегеніміз не?

·         Омоним дегеніміз не?

·         Сөздің мағынасы нешеу

·         Дені саудың мағынасын қалай түсінесің?

ҚБ:  Мұғалім тарапынан  бағалау жүргізіледі.

 

 

 

 

 

 

.

 

Үлестірмелі қағаздар

 
 

Сабақтың басы

 

    Ой қозғау

–          Балалар, бәріміз терезеге қарайықшы, қазір жылдың қай мезгілі?

Жұмбақ жасыру

Қыста жер бетін жабады,

Ал көктемде су болып ағады.   Қар

Дәптермен жұмыс.

«Қар» сөзін көркем етіп жазамыз.

 

Оқушыларға сабақ мақсаты таныстырылады.

Білу және түсіну

 Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

32- жаттығу.   Кестедегі сөздерді оқы.

СөздерТүбірҚосымша
ШаңғышыШаңғы–          шы
АпталықАпта–          лық
КүніКүн–          і
ПалуандарПалуан–          дар

«Жариялау әдісі»

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп , топ ұстанымын жеткізеді)

–          Түбір сөздің мағынасы бар ма?

–          Қосымшада ше?

Дескриптор

·         Сөздерді оқиды

·         Кестеге қарап түбір мен қосымшаның өзгешелігін табады

·         Түбір мен қосымшаны ажыратады

ҚБ. Өзара бағалау жүргізіледі. Топ бір-бірлерін берілген критерийлер арқылы бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

 

 

Кесте

 

Әр топқа арналған шаңғышылар суреті

 
ОртасыҚолдану

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

  33- жаттығу.  Тақырыбы бойыцнша мәтіннің не туралы екенін болжа. Мәтінді үнтаспадан тыңдау. Сұрақтарға жауап беру.

·         Мәтінде не туралы айтылған?

·         Мәтінді ары қарай жалғастырып көр.

·         Тәукенің бұдан кейінгі әрекеті қандай болады деп ойлайсың?

Мәтіндегі қарамен берілген сөздерді түбір мен қосымшаға ажырат.

Тақтамен жұмыс.

 

түрлі-түсті маркерлер

Карточка, маркер

 
 

Сергіту сәті

Қимылмен көрсетеді:  Далаға шығамыз, шаңғы тебеміз, коньки тебеміз, қар лақтырысып ойнаймыз.  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

Сабақты бекіту

 

 34- жаттығу.  Өлеңді көшіріп жазып, қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады.

 Ребустың шешуін табу  35- жаттығу

 Дескриптор

·         Ребустың шешуін табады

·         Шешуіндегі сөзбен әңгіме құрайды

·         Сұрақтарға жауап береді

ҚБ. Өзін-өзі бағалау. Тапсырма орындау барысында не қиын болды? Не оңай  болды?

«Сақина салмақ ойыны» Балалар біз қазір сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның  ерекшелігі кімнің   қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?

37- жаттығу. Хабарландыруды оқы

1)      Хабарландыру кімге арналған?

2)      Хабарландыруда не туралы жазылған?

3)      Қойылымның уақыты, орны нақты көрсетілген ба?

4)      Хабарландыруды жазған кім?

 

 

 

 
Кері байланыс«Күннің шығуы», «Күннің жартылай шығуы», «Бұлт»  Оқушылар стикер арқылы бағалайдыСтикер 
 

Үйге тапсырма: Барлығы:  37- жаттығу.  Кейбіреуі:

 

 
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Рефлексия Сабақ / оқу

Мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

 

 
 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

 

 

 

 

Тексерді:  ——————————————–

Previous Article

Я дыбысы мен әрпі

Next Article

Ауа толы айнала

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Мои достижения

    5 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қазақ хандығы қалай құрылды?

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    О о дыбысы мен әрпі

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Дауыссыз н мен ң Кішкене бағбан Нәтиже сабақ Мен не үйрендім?

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Оқушылардың сауаттылық деңгейін арттыруда бірлескен оқу ортасын қалыптастыру

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Судың қаупі

    2 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Тәрбиешілерге арналған психологиялық тренинг «Мен кереметпін»

  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Көңілді дәрумендер

  • Химия

    Хмимя пәнінен оқушыларға арналған көмекші құрал (анықтамалық)

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика