Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Отан отбасынан басталады

Отан отбасынан басталады

By admin
22 июня, 2020
709
0
Share:
САБАҚ:Мектеп: №3 Ақкөл орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Дорж Март
Сынып: 6Қатысқан оқушылар саны:  25 
СабақтыңтақырыбыБөлім: Ұлттық және отбасылық құндылықтар

Отан отбасынан басталады

Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазады;

Көпшілік оқушылар:Қосымша ақпараттар қолданып, қажетті ақпаратты іріктейді, жазба жұмысында жанрлық ерекшеліктерді ескереді;

Кейбір оқушылар:жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырады;

Жетістік критерийлеріБілім алушы

·        құттықтау, мінездемені жанрлық, стильдік ерекшелігіне сай құрастырып жазады;

Тілдік мақсаттар Оқушылар: құрметті, қымбатты, аяулы, ардақты, ана, әке, ата, апа, құттықтаймын, тілеймін, денсаулық, қуаныш, өмір, сабырлы, байсалды,  бақыт, т.б.

Пән лексикасы және терминология: құттықтау, мінездеме, екпін

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:асыл ана, асқар таудай әке, бақытты бол, қадір тұт, қол ұшыңды бер, ақылмен шешеді, ақылына көркі сай, жылы шырайлы, әр күнің қуанышқа толы болсын, (сөздер мен сөз тіркестерін қажетті жеріне саралап  пайдаланып мінездеме, құттықтау жаза алады)

Осыған дейін меңгерілген білімӨткен тақырыппен сабақтастыру (Оқушылар бүгінгі күнге дейін «Ұлттық және отбасылық  құндылықтар» бөлімімен және мінездеме және құттықтау жазумен таныс, жаза алады)
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)
Сабақтың басы

 

 

 

Білу:

Түсіну:

10минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологиялық ахуал

«Отбасылық қор»тиын салғышы үлестіріліп, қалай бағаланатындары түсіндіріледі.

 

Жекежұмыс (Қажетті ақпараттармен толыға түсу үшін)

Тапсырма: «Отан отбасынан басталады» тақырыбында бейнебаян көрсетіледі.

Ø Сенің отбасың қандай?

Ø Отбасының негізін қалаушылар кімдер деп ойлайсыңдар?

Ø Отбасылық құндылық дегенді қалай түсінесіңдер?

Ø Отбасында сені қалай еркелетеді?

 

Тапсырма:Кім жылдам?(Жұмбақ жасыру) Жасырылған жұмбақтың шешуін табыңдар.

 

Маған да, саған да,
Жақын туыс – бес адам.
Үш әріптен тұратын
Оңға оқы, солға оқы.
Өзгермейді еш одан
Бәрі де өз жұратың,
Айтады, қане, кім атын? (апа, ата, ана, іні, аға)

Айтары мол ғұлама,
Көп жасаған бұл адам.
Әкесі ол әкеңнің
Білер оны сұраған. Ол кім? ( Атаң)

Бала, бала, бала деп,
Түнде шошып оянған;
Түн ұйқысын төрт бөліп,
Түнде бесік таянған. (ана)

Атаңның баласы
Кей кезде таласып,
Қаласың әжеге
Білгенің асады кәдеге?
Ол кім? (Әкең)

 

Сабақтың ортасы Қолдану:

Талдау:

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

Тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңдар.

Ыбырай Алтынсарин

Бақша ағаштары

Жаздың әдемі бір күнінде, таңертең бір төре өзінің баласымен бақшаға барып, екеуі де егілген ағаштары мен гүл жапырақтарын көріп жүрді.

–         Мынау ағаш неліктен тіп-тік, ана біреуі неге қисық біткен? – деп сұрады баласы.

–         Оның себебі, балам, анау ағашты бағу-қағумен өсірген, қисық бұтақтары болса өсіп. Мынау ағаш бағусыз, өз шығу қалыбымен өскен, – деді атасы.

–         Олай болса, бағу-қағуда көп мағына бар екен ғой, –  деді баласы.

–         Бағу-қағуда көп мағына барында шек жоқ, шырағым; мұнан сен де өзіңе әбірет алсаң болады; сен жас ағашсың саған да күтім керек; мен сенің қате істеріңді түзеп, пайдалы іске үйретсем, сен менің айтқанымды ұғып, орнына келтірсең, жақсы түзу кісі болып өсерсің, бағусыз бетіңмен кетсең, сен де мынау қисық біткен ағаштай қисық өсерсің, – деді.

 

Тапсырма. Мінездеме жазыңдар.

Қолдың оң жағындағы оқушылар әңгімедегі кейіпкерлердің бірін таңдап, мінездеме беріңіздер. Мінездемеге сай мәтіннен дәлел келтіріңіздер. Ал қолдың сол жағындағы оқушылар қолының оң жағындағы оқушыға жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме  жазыңыз.

КейіпкерМінездемеМәтіннен дәлел
   
   

Дескриптор:

–         мәтін мазмұнындағы екі кейіпкерді таңдайды;

–         таңдаған екі кейіпкерге мінездеме береді;

–         мінездемеге мәтіннен дәлел тауып жазады;

 

Отан – отбасынанбасталады. Отбасышағынмемлекет. Мемлекеткеқойылатынталапотбасында да болу шарт. Ы. Алтынсарин «Бақшаағаштары» әңгімесіндебақшадағыекіағаш, біреуі – қисық, біреуі – түзуөседі. Осы ағашсияқтықисықөскен тал – қараусызөскен бала, түзу тал ата – анасынтыңдағанадамгершілігі мол, саналыазаматболыпөседі. Сондықтанбойыңызғажақсықасиеттердарыған, адал, шыншыл, білімдіұрпақболыпөсулеріңетілектеспін.

Жұппен жұмыс.

Тапсырма:Жағдаятты мұқият оқып, отбасы мүшесінің біріне арнап құттықтау жазыңыз. Құттықтаудың стильдік ерекшелігін, құрылымын еске түсіріңіз. (Әр партаға бір-бірден қолдан жасалған ашық хат таратылады.  Екі оқушы жұптаса отырып жазады құттықтау жазады.)

Әке, ана, бауырларыңыз – сіздің отбасыңыздағы ең құрметті жандар. Олардың үйде орындары да ерекше. Бір қызығы, бүгін сіздің үйде бірнеше адамның туған күні қатар келіп тұр. Сіз біреуіне қолдан сыйлық жасасаңыз, біреуіне арнап құттықтау жазамын деп шештіңіз. Ендешеіскесәт.

Дескриптор:

–         құттықтаудың жанрлық және стильдік ерекшелігіне сай құрылымын сақтап жазады;

–         жағдаят негізінде құттықтау жазады;

Сабақтың соңы

Жинақтау:

5 минут

 

Үй тапсырма:

Бағалау:

 

 

Кері байланыс:

5 минут

Отбасы – табиғат сыйлаған кереметтердің бірі. Жеке адамның бойындағы ар-ұятын, ақыл-ойын, адамгершілігін, мәдениетін тәрбиелеуде отбасы – алғашқы қадам. Отбасы – өте қажетті, басқадай ешнәрсемен өзгертуге болмайтын баспалдақ.

 

 

«Отбасылық қорға» жиналған қор саналып, оқушылардың білімі бағаланады.

 

Алтынай Жорабаеваның «Перзент парызы» әні орындалады. «Менің кішкентай Отаным»жарасымды отбасын бейнелейтін күннің әрбір сәулесіне өз отбасына, Отанына ізгі тілектерін  жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма.  Әңгімедегі кейіпкерлердің бірін таңдап, мінездеме беріңіздер. Мінездемеге сай мәтіннен дәлел келтіріңіздер.

КейіпкерМінездемеМәтіннен дәлел
   

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

  • мәтін мазмұнындағы екі кейіпкерді таңдайды;
  • таңдаған екі кейіпкерге мінездеме береді;
  • мінездемеге мәтіннен дәлел тауып жазады;

 

Тапсырма.  Әңгімедегі кейіпкерлердің бірін таңдап, мінездеме беріңіздер. Мінездемеге сай мәтіннен дәлел келтіріңіздер.

КейіпкерМінездемеМәтіннен дәлел
   

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

  • мәтін мазмұнындағы екі кейіпкерді таңдайды;
  • таңдаған екі кейіпкерге мінездеме береді;
  • мінездемеге мәтіннен дәлел тауып жазады;

 

Previous Article

Қазақ хандығының саяси-әлеуметтік құрылымы

Next Article

Система инклюзивного школьного образования

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    “Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы” Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы ...

    1 июля, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    ИМП 2020-2021

    22 августа, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Аумақтық жаһандану

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Баланың танымдық қабілеті

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Көз – оптикалық жүйе,көздің көру кемшіліктері және оларды түзету әдістері

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Спортшылар-біздің мақтанышымыз

    16 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Орыс тілі

    Урок – игра «Крестики – нолики»

  • Бастауыш сынып

    Урок Познание мира 1 класс Тема: “Город и село”

  • Ашық сабақтар

    Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру Тақырыбы: «Cыйқырлы математика елі»

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика