Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Сабақ жоспары
Home›Сабақ жоспары›Дара тұлға – Бауыржан Момышұлы

Дара тұлға – Бауыржан Момышұлы

By admin
2 июля, 2020
2255
0
Share:
Сабақтың тақырыбы:

Дара тұлға – Бауыржан Момышұлы

Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Мусабекова

 

СЫНЫП: 7

 

Қатысқан оқушылар саны:  

 

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары7.05. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.
Сабақ нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы орындай алады: Мәтін мазмұнын түсінеді. Жазба жұмыс жасайды. Мәтін бойынша сұрақ құрастырады.

Оқушылардың басым бөлігі: Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Өз ойын еркін жеткізеді. Тапсырмаларды шартымен орындайды. Рөлдік қойылым жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі: Проблемалық сұрақ құрастырады. Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау   критерийі1.Мәтін бойынша негізгі тірек сөздерді анықтау

2. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

Ойлау дағдыларыБілу.Түсіну. Қолдану. Жинақтау
Тілдік құзіреттілікДара тұлға – Бауыржан Момышұлы
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, бүктеме, АКТ, презентация, слайд, аудио тыңдалым.
Әдіс-тәсілдерШаттық шеңбері, топқа бөлу, «Ашық микрофон», «Бүктеме», «Кейс – стади», «Кинометафора», «Болжау», «Сәйкестендіру» әдістері. Рефлексия. Кері байланыс «SWOT» талдау.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі, тарих, әдебиет
Бастапқы білімОқушылар Бауыржан Момышұлының кім болғандығы және өмірі, нақыл сөздері туралы бастапқы білімдері бар. Өткен сыныптарда алған білімдері, сыныптан тыс жұмыстарынан меңгергендері бар.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы

6 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру.   «Күлтеше» бағалау парағы

Топтарға бөлу.

І топ «Әдебиетшілер»

ІІ топ «Тілшілер»

ІІІ топ «Зерттеушілер»

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Отан туралы отты өлеңдер» поэзия минуты

 

Өткен материалды пысықтау

«Ашық микрофон» әдісі арқылы (Әлия, Мәншүк, Талғат Бигелдинов)

 

 

«Күлтеше» үш топ

Жаңа білім

10 минут

 

 

Білу және түсіну

1. «Болжау» әдісі арқылы «Соғыстан қайтқан солдаттар» әнін тыңдау. Тақырыпты ашу.

2. Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

3. Мәтін негізінде топтық тапсырмалар орындайды.

 

Оқулық,

мәтіндер.

Слайд, прзенетация, аудио тыңдалым.

Ортасы

15 минут

 

 

 

 

 

 

Қолдану, жинақтау

І топ «Бүктеме» әдісімен мәтіндегі тірек сөздерді, ақпаратты қолданып бүктеме жасайды, қорғайды.

Критерийлері:

1.Мәтінді түсіну,тірек сөздерді табу;

2.Негізгі ақпаратты анықтау,

Дескрипторлар:

ü  Мәтінде көтерілген көтерілген мәселені анықтайды.

ü  Негізгі тірек сөздерді табады.

ü  Қанатты сөздерін ұсынады.

ü  Қорытынды жасайды.

ІІ топ «Кейс – стади» әдісі арқылы 3-тапсырмадағы қанатты сөздерден қойылым көрсетеді. Жағдаяттан шығу.

 

 

Критерийлері:

1.Тіл шеберлігін сақтау

2.Қанатты сөздерді орнымен қолдану

3.Жағдаяттан шығу

Дескрипторлар:

ü  Қанатты сөздердің мәнін ашады.

ü  Орынды қолдана алады.

ü  Рөлдік қойылым көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

ІІІ топ «Сәйкестігін тап» әдісі арқылы 4-тапсырманы орындайды. Ортақ кейіпкерді табады.

Критерийлері:

1.Жазушылардың шығармаларын сәйкестендіру

2.Жазушылар өмірінен мәлімет беру

3.Негізгі идеясын анықтау

Дескрипторлар:

ü  Авторлар мен еңбектерін сәйкестендіреді.

ü  Жазушылар туралы мәлімет береді.

ü  Шығармаларымен қысқаша таныстырады.

ü  Ортақ кейіпкерді анықтайды.

 

Мәтіндегі етістіктерге талдау

 

Оқулық, қабырғаға ілінген суреттер, түрлі-түсті маркерлер

 

 

Тыңдалым – Айтылым

«Кинометафора» әдісі арқылы Бауыржан Момышұлы туралы бейнежазба.

Ортақ тапсырма, ой бөлісу

Әдеби тіл нормалары

Шылау сөздер

Оқшау сөздер

Етістіктің шақтары

 
Аяқталуы

Сабақты бекіту Бағалау

6 минут

«Гүл күлтешесі» арқылы бағалау 
Кері байланыс

3 минут

БББ кестесі

БілемінБілдімБілгім келеді
 

 

 

 

  

 

 

Кері байланыс кемесі

 

Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

·         Оқушылар проблемалық сұрақтар құрастырады.

·         Дескрипторлар ұсынамын. Нақты тапсырма беремін. Қабілеті төмен оқушыларға күтілетін нәтижеге жету үшін   сараланған тапсырмалар беремін, бағыт-бағдар ұсынамын, үнемі қолдау көрсетіп отырамын.

·         Топтық бағалау, смайлик, мақтау, мадақтау сөздер, қалыптастырушы бағалау, бағалау критерийлері мен дескрипторларды қолданамын, тиімді кері байланыс беріп отырамын.Қауіпсіздік ережелері әрдайым сақталады, дұрыс отыру, назар аудару, ережелер сақталады. Сабақта интербелсенді тақтаны қолдану арқылы оқушылардың АКТ дағдылары дамиды.
Рефлексия

Сабақ оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Previous Article

Мен — педагогпын!

Next Article

«Адамның шығу тегі»

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Сабақ жоспары

    Халықаралақ қатынастар жүйесіндегі Қазақстан

    19 мая, 2020
    By admin
  • Сабақ жоспары

    Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз

    12 мая, 2020
    By admin
  • Сабақ жоспары

    Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі

    19 июня, 2020
    By admin
  • Сабақ жоспары

    Менің отбасым және достарым

    12 августа, 2020
    By admin
  • Сабақ жоспары

    Перспективалық жоспар мен циклограммаға түсініктеме

    24 июня, 2020
    By admin
  • Сабақ жоспары

    «Мысық» (әңгіме құрастыру)

    22 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Ашық сабақ. Математика. Ертегі еліне саяхат.

  • Балабақша

    Денсаулық зор байлық

  • Балабақша

    Латын әліпбиіне көшу

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Июнь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика