Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

  • Рза Қунақова “Жемістер жыры”

  • Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

By admin
11 августа, 2020
357
0
Share:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:АуданМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8Қатысқан оқушылар саны:Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбыТөртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты8.1.3.11 параллелограмның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Сабақтың мақсатыПараллелограмның және ромбтың аудандарын есептер шығаруда қолданады
Бағалау критерийлері:– Параллелограммның және ромбтың аудандарынының формулаларын қолданып, есептер шығарады;

– Параллелограмм мен ромбтың айырмашылығын түсінеді;

– Параллелограмм мен ромбтың ұқсастығын айта алады;

Тілдік мақсаттарОқушылар: Оқушылар қажетті терминдерді қолданып тұжырымдар жасайды, ережелерді қорытады.
Пәнге тән лексика мен терминология:

– шама, өлшем бірлігі;

– ауданы, ұзындығы, ені;

– периметр, жарты периметр;

– тең шамалас, тең құрамдас,тең фигуралар;

– төртбұрыш ауданы;

– параллелограмм ауданы;

– квадрат ауданы;

– тіктөртбұрыш ауданы;

– ромб ауданы;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-тең құрамды фигуралар деп …

-тең шамалы фигуралар деп …

-бірдей бөліктерден құрылған …

-аудандары тең жазық фигуралар … -үшбұрыш/квадрат/тіктөртбұрыш/параллелограмм

/ромб/трапецияның ауданын анықтау үшін … қажет

– үшбұрыш ауданын есептеу үшін … қажет

– …формуланы қолдану үшін ….. қажет.

– егер квадраттың қабырғасын k есе қысқартса, онда ауданы … .

Құндылықтарға баулу  (Жаһандық азаматтықтың негізгі элементтеріМатематикалық тілде сөйлеу, топта жұмыс жасау, талдау және салыстыра білу дағдыларын қалыптастыру.

*Ж.А білу және түсіну: тұрақты даму, әлеуметтік әділеттілік және теңдік

*Ж.А құндылықтары: әлемдегі және қоршаған ортадағы жағдайларды жақсартуға белсенді қатысуға шешім қабылдау

*Ж.А.дағдылары: өзінің айналасындағыларға ашық, әділ қарым –қатынас және олардың құқықтарын құрметтеу

Пәнаралық байланыс·                    Информатика, сызу
Негізгі дағдыларАКТ қолдану дағдылары:

Интерактивті тақта мүмкіндіктерін қолдану, интернет ресурстар

Ойлау дағдылары:  Практикалық жұмыс орындай отыра ойлау қабілеттерін дамыту.

Алдыңғы білімОқушылар келесі ұғымдарды және қасиеттерді біледі:

Төртбұрыш, тіктөртбұрыш, ромб және параллелограмм ұғымы

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған іс-шараларДереккөздер
Басы 10 минутҰйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Керекті құрал жабдықтарын әзірлету.Оқушыларды фигуралар бойынша топқа бөлу.Топтарға ат беру:

1-топ: «Тіктөртбұрыш»

2-топ. «Квадрат»

3-топ: «Параллелограмм»

4-топ: «Ромб»

Үй тапсырмасын тексеру. № 226 ,№56

«Ой қозғау» сұрақтары:

1.фигура атауы,анықтамасы,элементтері;

2.фигуралардың қасиеттері;

3.ауданын есептеу формуласы

4.практикалық жұмыс (қолындағы фигуралардың ауданын есептейді

 

 

 

 

 

Фигуралар, постер

 

 

 

Сабақ ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ соңы

4 минут

Білім бекіту:

Жұппен жұмыс

1. Параллелограммның табаны a=15см, h=12см, S-?

Жеке орындап, жұппен салыстырады, талдайды, кері байланыс береді.

 

2. Параллеограмм қабырғалары 14см және 10см, ал бір бұрышы 150°-қа тең. Параллелограмның ауданын табыңыз.

Жұппен талқылап шығарады, есепке оқушылар өздігінен дескриптор құрастырады, бағалайды. Есептің деңгейін анықтайды.

Дескриптор:

– сызбаны салады

– параллелограмм ауданының формуласын қолданады

– дұрыс есептейді

 

Деңгейлік тапсырмалар

А деңгейі

 

1. Ромбтың диагональдары 3,2см және 14см-ге тең. Ромбтың ауданын табыңыз.

Дескриптор:

– сызбаны салады

– ромб ауданының формуласын қолданады

– дұрыс есептейді

 

2. Параллелограммның табаны a=12см, биіктігі h=8см, параллелограмм ауданын табыңыз.

Дескриптор:

– сызбаны салады

– параллелограмм ауданының формуласын қолданады

– дұрыс есептейді

 

В деңгейі

1. Ромбтың ауданы 22 см2, ал биіктігі –  5,5 см болса, қабырғасын табыңыз.

Дескриптор:

– сызбаны салады

– ромб ауданының формуласын қолданады

– қабырғаны табу формуласын қорытып шығарады

– дұрыс есептейді

 

2. Параллеограмм қабырғалары 12см және 8см, ал бір бұрышы 150°-қа тең. Параллелограмның ауданын табыңыз.

Дескриптор:

– сызбаны салады

– сүйір бұрышын анықтайды

– параллелограмм ауданының формуласын қолданады

– дұрыс есептейді

 

С деңгейі

1. Ромб диагональдары 2: 3 қатынасындай, ал олардың қосындысы 25 см. ромб ауданын табыңыз.

Дескриптор:

– сызбаны салады

– теңдеу құрастырады

– диагональ ұзындықтарын табады

– ромб ауданының формуласын қолданады

– дұрыс есептейді

 

Зерек, дарынды оқушылар қажет жағдайда қосымша тапсырмалар орындайды:

Қосымша есеп

1. Ромбтың ауданы 18 см2, ал биіктігі 4,5 см болса, қабырғасын табыңыз.

2. Ромб диагональдарының бірі екіншісінен 1,5 есе үлкен, ал оның ауданы 27см2. Ромбының диагональдарын табыңдар.

3.Параллелограмм бұрыштарының біреуі 30°, ал оның қабырғаларының біреуі 10 см, периметрі 56 см-ге тең. Параллелограмм ауданын табыңдар.

 

Сергіту сәті: «Жаттықтырғыш»

Қорытындылау:

Тест

1)      Қарама-қарсы қабырғалары қос-қостан параллель болатын төртбұрыш …………….деп аталады

А) трапеция

В) квадрат

С) параллелограмм

Д) тік төртбұрыш

2) Егер параллелограмның диагональдары тең болса, онда ол параллелограмм ………….болады

А) тіктөртбұрыш

В) трапеция

С) ромб

3) Ромбтың бір бұрышы 135о. . Іргелес бұрыштың градустық шамасын табыңдар.

А) 135о

В) 45о

С) 55о

4) Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш …………….деп аталады.

А) трапеция

В) ромб

С) квадрат

Д) параллелограмм

5. Егер төртбұрыштың диагональдары қиылысып, қиылысу нүктесінде тең екіге бөлінсе, онда ол төртбұрыш …………..деп аталады.

А) квадрат

В) ромб

С) параллелограмм

6) Ромбтың бір бұрышы 125о.. Іргелес бұрыштың градустық шамасын табыңдар.

А) 135о

В) 45о

С) 55о

Жауабы: 1) С; 2) А; 3)В; 4) С; 5) С; 6)С.

 

Рефлексия:

Оқушылар «Бағдаршам» арқылы стикерді қолданып бүгінгі сабақтан алған әсерлерін білдіреді

 

 

 

ШыныбековГеометрия 8сынып

 

Әбілқасымова, Геометрия 8сынып

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

Previous Article

Д.Исабековтің “Әпке”драмасы.Бауыр ұғымы қмж

Next Article

ПЕДАГОГТАРҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕС «БАЛАЛАР ҰЖЫМЫНДА ОЙЫНДЫ ДҰРЫС ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Ашық сабақтар

    «Жемістер жыры» Рза Қунақова

    11 августа, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Эйнштейннің салыстырмалылық теориясы

    28 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    “Дараның білім еліне саяхат”

    19 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Ұйымдастырылған оқу қызметі «Қоянқұлақ»

    15 июня, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Ертегі айта білеміз бе?

    12 июля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Мен және менің Анам»

    10 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Менің Қазақстаным

  • Балабақша

    Кіші топ жасындағы баланы өз бетінше әрекет етуге тәрбиелеу»

  • Балабақша

    Ертегі: «Нан қайдан шығады?» (Көркем әдебиет. Хрестоматия)

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа
  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар
  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»
  • Вариатив көңілді бояулар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика