Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

  • Рза Қунақова “Жемістер жыры”

  • Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар

Uncategorized
Home›Uncategorized›жемістер жыры

жемістер жыры

By admin
11 августа, 2020
302
0
Share:

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Білім беру саласы:  «Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі:Көркем әдебиет.

Тақырыбы:«Жемістер жыры».

Мақсаты:Коммуникативтік дағдыларын дамыту.Жемістерді(алма,өрік,қара өрік,шие) атау барысында балалардың сөздік қорын жетілдіру.Жемістер туралы түсініктерін дамыту. Жеміс пен көкөністің айырмашылығын білу.

Әдіс-тәсілдер:көрсету, сұрақ-жауап, ойын, түсіндіру

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:Топты ұйымдастырылған оқу іс әрекетіне дайындау.

Қажетті көрнекі құралдар:жемістердің суреттері,муляж,хрестоматия.

Билингвальді  компонент: жемістер –фрукты

 

 

Іс-әрекет кезеңдері

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

 

Себепті қызығушылығын ояту кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Шаттық» шеңбері

Балалар, бүгінгі күнді күн шуақ

Әнімен бастағым келіп тұр.

Олай болса,бәріміз шеңбер бойымен

Айналып тұрамыз.

«Күз жомарт» әнін орындайық.

Тоңазып атырап,

Көп жеміс піседі.

Сарғайып жапырақ ,

Саудырап түседі.

«Күз жомарт», дейміз біз,

Жемісін жейміз біз.

 

 

Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімен амандасты,         өлең жолдарын айтады.

 

 

 

Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі

 

 

– Кіріспе әңгіме:

Балалар,біздің осы орындаған

Өлең шумағында не туралы,не жайлы айтылған? Күздің бізге берер қандай сыйы бар?

Қандай жемістерді білесіңдер?

Ал енді,балалар,мына өлең шумағын тыңдайық.

Алма:

Нарттай қызыл алма бар,

Мәз болады алғандар.

Жазда әдемі киінем,

Тілді балдай үйірем.

 

 

 

Күз,күз мезгілі.

Алма

Шие

Өрік

 

Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі

 

 

Өрік:

Көктемде ерте гүлдеймін,

Кешігуді білмеймін.

Піспей тұрған кезімде,

«Менен аулақ жүр» деймін.

Уылжыған өрікпін,

Мен бау баққа көрікпін.

Қара өрік:

Қара өрік деген атым бар,

Менен де дәм татыңдар.

Дәрі орнына жүруге,

Кейде менің хақым бар.

Алыңдар баққа ектіріп,

Сақтаңдар ұзақ кептіріп.

Шаймен ішкен сусындар

«Па, шіркін –ай!» -деп тұрып ..

Оқылған өлең шумақтарын сұрақ жауап арқылы әңгімелеу,талқылау.

Сергіту сәті:

Алма,алма,көп алма,

Қызыл ,жасыл,көк алма.

Теріп,теріп алайық,

Қалтамызға салайық.

Дидактикалық ойын: «Дәмін ажырат»

Мақсаты: Балаларды тапқырлыққа, аңғарымпаздыққа тәрбиелеу.

 

Балалар қолдарымен жемістерді ұстап,көлемін ,түсін анықтайды.

Оларды қарап ,бір бірімен салыстырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сергіту сәтін қимылмен қайталады.

 

Балалар ойынға белсене қатысты.

 

Іс-әрекеттің бағалау кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагог балаларданбүгінгісабақтаналғанәсерлерін,көңілкүйлерін ,не үйренгендерінсұрайды.

 

Балалар тәрбиеші қойған сұрақтарға толық жауап берді.

Тәрбиешінің мадақтауларына ризашылық білдірді.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Жемістер мен көкөністерді ажырата білді.

Қандай түсініктерді игерді:Жемістер туралы түсініктерді игерді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:Үлкендердің еңбегін бағалай білуді.Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыруды..

 

Previous Article

“Қыс көңілді тамаша!”

Next Article

Кактус гүлі

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Uncategorized

    Студенттермен тәрбие жұмыстарының бағыттары

    6 октября, 2020
    By admin
  • Uncategorized

    Әйелдкр жаздық костюмін модельдеу және дайындау.

    4 июня, 2020
    By Aizhik21
  • Uncategorized

    Біз ұстаздарда қашықтан оқытылуға көштік

    1 мая, 2020
    By admin
  • Uncategorized

    «Ел ертеңін ойлаған Елбасы»

    3 марта, 2020
    By admin
  • Uncategorized

    Абай-дана,Абай -дара қазақта

    3 июля, 2020
    By 87089296309
  • Uncategorized

    Жаңашыл ұстаз – заман талабы.

    24 апреля, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Баланың балабақша өміріне бейімделуі

  • Балабақша

    «Все профессии важны».

  • Балабақша

    Жанды және жансыз табиғат

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа
  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар
  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»
  • Вариатив көңілді бояулар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика