Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

Uncategorized
Home›Uncategorized›жемістер жыры

жемістер жыры

By admin
11 августа, 2020
2880
0
Share:

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Білім беру саласы:  «Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі:Көркем әдебиет.

Тақырыбы:«Жемістер жыры».

Мақсаты:Коммуникативтік дағдыларын дамыту.Жемістерді(алма,өрік,қара өрік,шие) атау барысында балалардың сөздік қорын жетілдіру.Жемістер туралы түсініктерін дамыту. Жеміс пен көкөністің айырмашылығын білу.

Әдіс-тәсілдер:көрсету, сұрақ-жауап, ойын, түсіндіру

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:Топты ұйымдастырылған оқу іс әрекетіне дайындау.

Қажетті көрнекі құралдар:жемістердің суреттері,муляж,хрестоматия.

Билингвальді  компонент: жемістер —фрукты

 

 

Іс-әрекет кезеңдері

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

 

Себепті қызығушылығын ояту кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Шаттық» шеңбері

Балалар, бүгінгі күнді күн шуақ

Әнімен бастағым келіп тұр.

Олай болса,бәріміз шеңбер бойымен

Айналып тұрамыз.

«Күз жомарт» әнін орындайық.

Тоңазып атырап,

Көп жеміс піседі.

Сарғайып жапырақ ,

Саудырап түседі.

«Күз жомарт», дейміз біз,

Жемісін жейміз біз.

 

 

Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімен амандасты,         өлең жолдарын айтады.

 

 

 

Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі

 

 

— Кіріспе әңгіме:

Балалар,біздің осы орындаған

Өлең шумағында не туралы,не жайлы айтылған? Күздің бізге берер қандай сыйы бар?

Қандай жемістерді білесіңдер?

Ал енді,балалар,мына өлең шумағын тыңдайық.

Алма:

Нарттай қызыл алма бар,

Мәз болады алғандар.

Жазда әдемі киінем,

Тілді балдай үйірем.

 

 

 

Күз,күз мезгілі.

Алма

Шие

Өрік

 

Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі

 

 

Өрік:

Көктемде ерте гүлдеймін,

Кешігуді білмеймін.

Піспей тұрған кезімде,

«Менен аулақ жүр» деймін.

Уылжыған өрікпін,

Мен бау баққа көрікпін.

Қара өрік:

Қара өрік деген атым бар,

Менен де дәм татыңдар.

Дәрі орнына жүруге,

Кейде менің хақым бар.

Алыңдар баққа ектіріп,

Сақтаңдар ұзақ кептіріп.

Шаймен ішкен сусындар

«Па, шіркін –ай!» -деп тұрып ..

Оқылған өлең шумақтарын сұрақ жауап арқылы әңгімелеу,талқылау.

Сергіту сәті:

Алма,алма,көп алма,

Қызыл ,жасыл,көк алма.

Теріп,теріп алайық,

Қалтамызға салайық.

Дидактикалық ойын: «Дәмін ажырат»

Мақсаты: Балаларды тапқырлыққа, аңғарымпаздыққа тәрбиелеу.

 

Балалар қолдарымен жемістерді ұстап,көлемін ,түсін анықтайды.

Оларды қарап ,бір бірімен салыстырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сергіту сәтін қимылмен қайталады.

 

Балалар ойынға белсене қатысты.

 

Іс-әрекеттің бағалау кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагог балаларданбүгінгісабақтаналғанәсерлерін,көңілкүйлерін ,не үйренгендерінсұрайды.

 

Балалар тәрбиеші қойған сұрақтарға толық жауап берді.

Тәрбиешінің мадақтауларына ризашылық білдірді.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Жемістер мен көкөністерді ажырата білді.

Қандай түсініктерді игерді:Жемістер туралы түсініктерді игерді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:Үлкендердің еңбегін бағалай білуді.Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыруды..

 

Previous Article

«Қыс көңілді тамаша!»

Next Article

Кактус гүлі

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Uncategorized

    Еліміздің тірегі рухани жаңғыру

    5 июля, 2020
    By admin
  • Uncategorized

    Шақан шері романы

    19 мая, 2020
    By admin
  • Uncategorized

    Жұрнақ және жалғау

    25 августа, 2020
    By Juka82
  • Uncategorized

    Қалаулар шегі

    10 мая, 2020
    By admin
  • Uncategorized

    Мамандықтар туралы ойым

    13 августа, 2020
    By anar_zhekebaeva@mail.ru
  • Uncategorized

    weather

    21 апреля, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаПсихология

    Достармен бірге

  • Балабақша

    Түрлі – түсі шарлар

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІТехнологиялық карта

    Технологиялық карта: «Түлкі мен тырна»

 

Жаңа жарияланымдар

  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика