Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

  • Рза Қунақова “Жемістер жыры”

  • Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар

Баяндамалар
Home›Баяндамалар›Педагогтың қарым-қатынас мәселелері

Педагогтың қарым-қатынас мәселелері

By admin
11 августа, 2020
195
0
Share:

Ақтөбе қаласы, «Ғ.Ақтаев атындағы №6 орта мектебі » КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Алдабергенова Анар Жәнібекқызы

Педагогтың балалармен қарым – қатынас мәселелері
Балалармен педагогикалық, өзара әрекетте ұсақ – түйек жоқ – барлығы да: көзқарас, көз жанарының қозғалысы, дене қимылы т.б. жұмыс істейді.Өйткені біз жай қарым – қатынас емес, кәсіптік ісерлікпен қарым-қатынас жасаймыз.
Көпшілік алдында сөйлеушіде байқалатын ең негізгі сезім түсініктері мынадай:
1.Әңгімені қалай бастауды білмеушілік.
2.Толық ұғынықты, әрі түсінікті айтып бере алмаймын – ау деген қобалжу.
3.Қарым – қатынас мақсатындағы еленбейтін өзгерістер.
4.Бұрын пайдаланылған қарым – қатынас амалдарын өзгерту қажеттігі жайлы түйсік.
5.Қарым – қатынас жүйесінде бір нәрсені өзгерту қажет деген түсінік, бірақ не екені – онша айқын еместік.
6.Жұрт алдында сөйлеуге дағдыланбағандық.
7.Бұрын табиғи болып келген дене қимылының, қозғалыстың, жалпы мінез – құлқының, ерсілеу сияқты болып сезілуі.
8.Қарым – қатынастың өзгерген формадағы, мәнерлі атқару компоненттерін қажет етуі.
9.Өзіңді дұрыс түсінуі үшін жоспарланған информацияны неғұрлым сол қалпында жеткізуге талпынушылық.
10.Тыңдаушыны қызықтыруға тырысу.
11.Информацияны сұрыптауға, мазмұндауға және беру формасы жайында өзіне едәуір талап қоюдың пайда болуы.
В.А.Сухомлинскийдің айтқанындай, тәрбиеші өнері ең алдымен сөйлеу өнерімен, адам жүрегін баурап алу өнерімен көрінеді десе, А.С.Макаренко, «Балаларға іскерлікпен, табанды түрде айтылған жақсы сөздің – орасан зор маңызы болатынына мен кәміл сенемін, біздің ұйымдық формалармызда әліде көптеген қателіктердің болуы, біз көп жағдайда балалармен дұрыстап сөйлесе білмейтіндігімізден.Сіздің сөзіңізден, сіздің ерік жігеріңіздің, сіздің мәдениетіңіздің, сіздің жеке басыңыздың лебі есіп тұратындай етіп сөйлей білу қажет. Осыған үйрену қажет». Балалармен қарым – қатынас жасау – бұл толассыз творчество. Бір сабақтың өзінде балалармен дұрыс қарым – қатынасты ұйымдастыруда шешуге тура келетін қаншама педагогикалық айла – әрекеттер, қарама – қайшылықтар, қақтығыстар, проблемалар туындайды. Осының барлығы қасқағым сәтте ойластырылуы тиіс.Міне сондықтанда педагогикалық, қарым – қатынас – әрине, творчество.
Балалармен әңгімелескенде әрекет ету жүйесін стандартсыз құруды үйрен – оның жеке басының жай – күйін, жалпы психологиялық жағдайын, ең ақырында, өзінің жеке педагогикалық дербестілік ерекшелігіңді ескеру қажет.
Педагог пен оқушының қарым-қатынасын жақсартуға өзін-өзі тану, тұлғалық дамуын қалыптастыру, ойдың икемділігін, ойлаудың дәлдігі, ұтқырлығын мен жылдамдығын жаттықтыру, өзінің және өзгенің даралығын дамытуға арналған психологиялық жаттығуларды қолдануға болады. Вирджиния Сатирдің «Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасы» психологиялық жаттығуы, «Мәдениаралық өзара әрекет» тренингі, Ситуативті-коммуникативті ойындар т.б. тренингтерді жүйелеп, қолдану тиімді.
Ойын адамның қабілетін, мінез-құлқын, топтармен қарым-қатынасын жасау жолдарын, адамгершілік құндылықтарын анықтап, байқауда тиімді әдіс-тәсілдер болып табылады. Түзету жұмыстарының көпшілігі ойын арқылы жүргізіледі. Ойын барысында тұлғаарлық қатынасты құру арқылы балалардың жалпы қарым-қатынас мәдениетін көтеруге мүмкіндік туады. Топта балалардың бір-біріне сенім артып, қарым-қатынастағы маңыздылығын жеке түсінуге көмек көрсетіледі және серіктестік қатынас кезінде өзінің өте маңызды екенін, оның әсерін түсінеді.

Previous Article

Кактус гүлі

Next Article

Достық бірлікте

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Баяндамалар

    «Арт-терапия-өнермен емдеу, шығармашылық терапиясы»

    22 мая, 2020
    By admin
  • Баяндамалар

    Абай тағылымын сабақта пайдаланайық

    28 мая, 2020
    By admin
  • Баяндамалар

    Қ. Абай педагогикасы -тәрбиелеу ілімінің тұнығы

    13 марта, 2020
    By admin
  • Баяндамалар

    “Мектептегі инклюзивті білім беру жүйесі”.

    14 июня, 2020
    By admin
  • Баяндамалар

    Бастауыш сынып оқушыларын сауатты көркем жазуға қалыптастырып дағдыландыру.

    21 апреля, 2020
    By admin
  • Баяндамалар

        Критериалды бағалау технологиясы

    22 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Мысық, әтеш және түлкі

  • Балабақша

    Мәдени мұралар арқылы бала бойына рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру

  • Ашық сабақтар

    Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа
  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар
  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»
  • Вариатив көңілді бояулар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика