Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

  • Рза Қунақова “Жемістер жыры”

  • Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›«Мақтақыз бен мысық».(қазақ халық ертегісі)

«Мақтақыз бен мысық».(қазақ халық ертегісі)

By admin
12 августа, 2020
314
0
Share:

Технологиялық карта.

Күні: 15.03.2019 ж

Тәрбиеші: Махамбетова.А.К.

Білім беру саласы: Коммуникация

Бөлімі: Драма

Тақырыбы: «Мақтақыз бен мысық».(қазақ халық ертегісі)

Мақсаты: етегініоқуғабалалардыңзейініңаударып,ертегігедегенқызығушылығынарттыру.оныңмазмұнынтүсіндіріп,өзойыменжеткізебілугеүйрету.ертегікейіпкерлерінрөлдергебөліпсахналау,балалардыкішіпейілдікке ,мейірімділіккетәрбиелеу.

Көрнекіліктер,қажеттіқұралдар: Мақтақыз ,мысық,сиыр,тал,су,дүкенші,тауық ,жұмыртқа,қыздар,тышқанныңсуреті,слайд,ертегікейіпкенрлерініңбетпердесі.

Трилингвалдыкомпонент:мысық-кошка-, қыз-девочка, мейіз-изюм

Оқуіс-әрекетініңкезеңдері.Тәрбтешінің іс-әрекеті.Балалардыңіс-әрекеті
Мотвациялыққозғаушылық.Шаттықшеңбері.

Күн,менсенісүйемін,

Күн,менсенненөтінемн.

Бершімаған ,алтынКүн,

Бейбітшілік ,мейірімділік.

Денсаулық пен жақсылық.

Балаларшаттықшеңберінетұрады .бір-бірінежылылебіздерінбілдіреді.
Ұйымдастырушылықізденістілік.Кіріспеәңгіме,

Тәрбиеші: балаларғажұмбақжасырады.

Тонынкиіптұрған,

Жалапбетінжуған.

Ол не?

«Мақтақыз бен мысық»ертегісімен таныстыру,ертегіні оқып беріп,мазмұнын ашу,түсіндіру.

Сөздікжұмыс:

Қатық-сүттіұйытыпдайындалатынтағам.

Ін-жердің астынан қазып жасалатын баспана,тышқанның үйі деген мағынаны білдіреді.

Трилингвалды компонент:

мысық-кошка,

қыз-девочка,

мейір-изюм,

Сұрақ-жауап.

Ертегіқалайаталады?

Мақтақыз не тауыпалады?

-Мысық не істеді?

-Мақтақызмүйізді не істейді.

-Мақтақызмысықтықалайжазалады?

Мысыққатықіздепқайда барды?

Мысыққұйрығынқалайкайтарыпалды ?

Сергітусәті.

Бізкішкентайбаламыз,

Өсіп-өніптоламыз.

Күнгеқарайталпынып,

Көккеқолдысозамыз .

Қанатқағыпұшамыз,

Қарлығаштайсамғаймыз.

 

Балалардыңжауаптары.

 

Жауабы-мысық.

 

 

 

 

 

 

Қатықсүттенжасалады.

 

Тышқанныңіні-тышқанныңүйі.

Қайталайды.

мысық-кошка,

қыз-девочка,

мейір-изюм,

 

Мақта қыз мейіз тауып алады.мысығын шақырады.

-Мысығыкелмеді.

-Мақтақызмейіздіөзіжепқойды.

-Мысыққатықтытөкті.

 

 

Мақта қыз мысықтың құйрығын кесіп алды.

 

 

Балаларқимылменорындайды.

 

 

 

 

Рефлекциялықтүзетушілік.ЕртегіжелісібойыншаМақтақыз бен мысықтыңәрекетінәңгімелету.Балаларәңгімелейді.

Күтілетіннәтеже:Орындайды: ертегініңмазмұныңтүсінеотырып,рөлгебөліпойнайды.

Түсінеді: бір-бірінеқамқорболуды,достарынакөмектесіп,қолындағысынбөліпбіргежеукеректігінтүсінеді.

Қолданады: әрбіркейіпкердіңрөлінойнапотырып,қимыларқылыкөрсетеалады.

 

 

Previous Article

Балабақша – білім мен тәрбиенің алтын діңгегі

Next Article

Нравственное воспитание

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту және оның қалыптасуын тексеру құралы шығармашылық сипаттағы тапсырмалар түрлері

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Зат есім

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Жай бөлшектер мен аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндеу

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ө дыбысы және әрпі

    5 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Салт дәстүр және ауыз әдебиеті

    19 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Қазақстан тарихы

    ШЫҒЫС ДЕРЕККӨЗДЕРІНДЕ «ҚАЗАҚ» СӨЗІ НЕ ДЕЙДІ?

  • Балабақша

    Ғажайып қыс

  • Балабақша

    Маңғыстауды мекендейтін жәндіктер

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа
  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар
  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»
  • Вариатив көңілді бояулар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика