Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

  • Рза Қунақова “Жемістер жыры”

  • Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Ас мәзірі

Ас мәзірі

By admin
12 августа, 2020
284
0
Share:
Сабақтың тақырыбыАс мәзірі

54-сабақ

Мектеп: №26 орта мектебі
Мұғалімнің аты жөні:Нурмуханова Гулжанат
Сынып:4
Күні: 
ДағдыОқылым және жазылым, айтылым
Оқыту мақсаттырыО. 4.3.4.1 мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру.

О.4.3.1.1 мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

А.4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті(4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу.

4.2.5.1 шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді(менің түсінігім бойынша,.. оның пікірінше,.. оның айтуынша,..,кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра отырып бағалау

Ж.4.4.1.1  Келер шақ формасында сөйлем құру.

Тілдік міндеттерДаяшы, аспаз, күріш, шырын,  қарақұмық, асбұршақ.

 

Алдыңғы білімКондитерлік зауытта
                                                                    Сабақтың барысы
С.кезең.і 

Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері

уақытыҚар.қатОқыту ресурстары
КіріспеОқушылaрдың caбaққa дaйындығын текcеру. Көтерiңкi көңiл күй oрнaту үшiн «Сәлемдесу», «Күлкілі сурет» әдістерін қолдану арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

 Бөлімді естеріне түсіру мақсатында

-Балалар, біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз?

-Қандай мамандықтар түрін өттік? деген сұрақтар қойылады, тақтаға суреттер ілінеді,әр топтан екі оқушы шығып таныстырады. Қосымша

-Бұл қандай мамандық иесі?

-Олар не істейді?

-Қайда жұмыс істейді деген сұрақтарға жауап береді.

 

«Бас бармақ» әдісі арқылы кері байланыс беріледі

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын болжау.

 

1. Суреттен нені көріп тұрсыңдар?

2.Қандай тағам түрлерін білесіңдер?

3. Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?

4. Тағы не үйренеміз?

Сұрақтарға белсенді жауап берген балаларға мадақтау ретінде қағаздан қиылған жұлдызша беріледі.

 Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!

 (Ұ) Сөздік жұмыс:даяшы, аспаз, күріш, шырын,  қарақұмық, асбұршақ.

1. Осы сөздердің мағыналарын түсіндіру.

2. Дұрыс айтуға дағдыландыру:

3. Жаңа сөздерден сөз тіркестерін құрастыру:

4. Сөйлемдер құрастыру

5. Жана сөздерді сөздік дәптерге жазу.

Оқылым тапсырмасы:

«Оқы» айдарымен ұсынылған тапсырма түсініктемесі:

Бұл тапсырма оқушылардың оқылым дағдысын қалыптастыруға арналған.Мұғалім оқушыларды мәтінге назар аударуын және рольге бөліп оқу керектігін түсіндіреді. Сонымен бірге берілген мәтіннің мазмұнын толық түсіне отырып, тірек сөздерге назар аудару қажеттілігін ескертеді. Диалог мазмұнымен танысқаннан кейін, мына сұрақтарға жауап береді:

1.      Өркен мен Ару қайда отыр?

2.      Олар қандай тағам алғылары келді?

3.      Даяшы қандай қателік жіберген?

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғ-Сынып                           3 -мин                                     3-мин                                          5-мин                                  5-минСуреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

Оқулық

 

 

 

 

Сөздік

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 Кері байланыс

Тапсырманы орындауда не қиын болды?

   
«Есте сақта» айдарымен ұсынылған тапсырмада сөйлемдерді оқып, мағыналық өзгешелігі мен ұқсастығын табады.

«Жаттық» тапсырмасын орындауда оқушыларға  мәтін  беріледі. Мәтіндегі сөздерге тиісті қосымшаны жалғап, өзгертіп жазады. Бұл оқушылардың сауатты жазуына, келер іс-әрекетті қолданыстық тұрғыда сауатты қолдана білуге ықпал етеді.

1-топқа: Сен байқауға (қатысу). Жұлдыз қазақша би (билеу).

2-топқа: Қанат ертең Алматыға (бару). Мен анамды (құттықтау).

 

Кері байланыс «Үш шапалақ» арқылы жүргізіледі.

6-минМұғалім-сыныпОқулық

 

 

 

тақта

«Сұрақ қой» айдарымен ұсынылған тапсырма «Қар кесегі» әдісі арқылы жасалады. Әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезек алмасады.

Менің атым-Асқар. Ал мынау- біздің сүйікті мейрамхана. Мейрамхана «Жұлдыз» деп аталады. Біз осы мейрамханада тамақтанғанды  ұнатамыз. Себебі мейрамхананың тағамдары өте дәмді. Маған мейрамхананың әзірлеген салаттары ұнайды. Дастархан мәзірінде балықтан жасалған тағамдардың түрлері көрсетілген. Анам қызыл балыққа тапсырыс берді. Анама балықтан жасалған тағам ұнады. Інім өзіне шырын алды. Әкем шұбатқа тапсырыс берді.

7 минМұғ- сынАқ қағаз

Үлестірмелі карточкалар

«Ойлан» айдарын орындау үшін оқушылар шағын көрініс қояды. «Мейрамханада» тақырыбында әкімшілік, даяшы және қонақ арқылы шағын диалог жүргізу. 7-мин  
Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар берілген белгілердің біреуін қоршап көрсетіп, тақтаға жапсырады.

? – сұрақтарым бар.

! – тақырыпты түсіндім.

3 мин

 

Сынып-мұғалім(? ! ) белгілер салынған парақтар
Оқушылардың тақырыпты  қаншалықты меңгергенін тексеру

Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты  қаншалықты  мегергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың  өн бойында  қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы  тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтар сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін  бағалаулары  болуы  керек. Кері байланыс жүргізудің маңызы зор.

Бағалау критерийлері

·         Жаңа сөздерді меңгереді.

·         Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді

·         Тақырып бойынша сұхбатқа түседі.

·         Мәтіндегі оқиғаға қатысты ойын айтады

Пәнаралық байланыстар

көркемеңбек

 

Previous Article

День смеха

Next Article

Программалық қамтамасыз етудің жіктелуі

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Балабақшада ұлттық  ойындардың әр түрлі элементтері арқылы бүлдіршіндердің ой-өрісін, шығармашылық және  интелектуалдық қабілеттерін ұштау, білімдерін дамыту.

    14 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Үш бидің шешендік сөздері Не үйрендім?

    9 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Программа коррекционно-развивающей работы «Я и мои  возможности»

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Азаматтық құқық және құқықтық қатынас

    20 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Жол қозғалыс ережесімен танысу

    5 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Жеңіл атлетика арқылы денсаулық пен фитнес

    28 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Үй жануарлары. Төрт түлік

  • Балабақша

    Шалқан ертегісін сахналау

  • Балабақша

    Русская народная сказка «Репка»

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа
  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар
  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»
  • Вариатив көңілді бояулар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика