Төлдер айтысы

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Білім беру саласы:Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу іс-қызметі:Драма
Тақырыбы: Төлдер айтысы (ертегі).
Мақсаты:Балалардың үй жануарлары туралы түсінігі кеңейту.Төрт түлік мал төлдерінің аталуын және оларды ажырата білуге үйрету.Төлдерге қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.Кейіпкердің дауыс ырғағы арқылы ертегіні сомдату
Сөздік жұмыс:Төрт түлік,төл.
Көрнекіліктері:Үй жануарлары және төлдер суреті.
Әдіс –тәсілдер:Сұрақ жауап,әңгімелеу,көрсету
Мотивациялық қозғаушы
Балалар аналарының өздерін қалай еркелетінін сұрау.
Балалардың жауабы.
Ұйымдастыру іздену
Дидактикалық ойын: «Төлін тап».
Ойын шарты:Тақтаға үй жануарлары ілінеді. Балалар әрбір жануардың қасына өз төлін ілу керек.
«Төлдер айтысы» ертегісімен балаларды таныстыру.
-Төлдер бір-бірімен не үшін айтысты?
-Лақ не айтты?
-Құлын ше?
-Бұзау не деді?
-Қошақан,бота не деді?
-Адам не деп жауап берді?
Сергіту сәті:
Айналайын торпақ, бола берме қорқақ,
Айналайын қозым, малда жуас бозым.
Айналайын ботам, қандай күлте жотаң,
Жалт-жұлт етіп лақ, жағалайсың бұлақ.
(Қимылмен көрсету
«Сыңарын тап» ойыны.
Ойын шарты:Балалар жануарларды тез құрастыруы керек

Көрсетілген суреттерден ажыратып атын айтып,ойынды қызыға ойнады.
Сұрақтарға толық жауап берді
Сергіту сәтін жасайды.
Балалар бірнеше бөлікке бөлінген жануарларды құрастырады.
Рефлексифті түзету
Қорытынды:Ертегіні рөльге бөліп балаларға сомдатуҮй жануарларының адамға қандай пайдасы бар.?-Ешкі ,қой,сиыр,түйе,жылқы төлдерін ата.-Малды қалай шақырады?
Балалар сұрақтарға толық жауап беруге тырысадЫ.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.