Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›«Жануарлар табиғатқа қалай биімделеді?»

«Жануарлар табиғатқа қалай биімделеді?»

By admin
26 августа, 2020
1183
0
Share:

 

ПәнДүниетану2 сынып
Сабақтың тақырыбы: 

«Жануарлар табиғатқа қалай биімделеді?»

Жалпы мақсаты:Жануарлардың табиғатқа қалай бейімделетіндігі туралы үйрету.Жануарлардың табиғаттағы  маңызы жайлы ұғынадыру.
Сілтеме:1.Әдістемелік құрал   58-60  бет

2-сыныпқа арналған дүниетану оқулығы

Авторлары: Қ.Аймағамбетова, Н.А.Ким, Г.Д.Мырзақанова

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, екеуара сұрақ қоюы, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы.
Негізгі идеяларЖануар тіршілігі туралы  білім, білік, дағдысын қалыптастыру,  түрлі тапсырманы орындауда оқушы белсенділігін арттыру
Сабақта қолданылатын материалдар: 
Оқыту әдістері:СТО

АКТ

БББ

1.Топтық жұмыс

2.Жұптық жұмыс

3.Жеке жұмыс

Дерек көздеріЭнциклопедия,Интернет ғаламтор арқылы.
ТапсырмаларСұрақтарға жауап беру.

1.Тапсырма:Психологиялық дайындық.                                              Сұрақтар.

2 тапсырма: БББ кестесін толтыру.

3 тапсырма: «Аукцион» ойыны

4 тапсырма:Мәтінмен жұмыс. жұппен жұмыс,топпен жұмыс)

5 тапсырма: 5 жолды өлең

 

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

 

I.Оқушылар

ға психология-лық ахуал туғызу

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
(3 мин)Ұйымдастыру

Тренинг

«Кім қалай дыбыстайды?»

 

Әр оқушы тренингке белсенді қатысу.
Топқа бөлу:смайлингтер арқылы топқа бөлу.

 

Оқушылар суреттер арқылы бір топ қасқырлар,екінші топ қояндар болып екі топқа бөлінеді.

Топ басшысын сайлау.

 

II.Үй тапсырмасын сұрауМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
(7 мин)

 

 

2.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін, тест жұмысы алынады. Жауап парағы арқылы көршіңді тексер.

Оқушылар жұппен бір-бірін жауап парағы арқылы тексеріп, бағалайды.

 

III.Жаңа тақырып (20 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
 1. Психологиялық дайындық.                                              Сұрақтар.                                                             

— Табиғатта қандай өзгерістер болып тұрады? (Күн мен түннің, жыл мезгілдерінің ауысуы,суықтын  түсуі, т.б.).

— Бұл сабақта біз жануарлардың табиғаттағы өзгерістерге қарай қалай бейімделетіні туралы білеміз.

 

 

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап

береді.

 

2 тапсырма:

БББ кестесін толтыру.

Оқушылар кестені толтырады.

 

 

3 тапсырма: «Аукцион» ойыны

Мақсаты:

Алған теориялық білімді практикада қолдана білу.

Топтық жұмыс.

«Аукцион» ойыны

Мұғалім өтілген тақырып бойынша сынып оқушыларына арнап сұрақтар дайындайды.Жүргізуші аукцион өткізеді: сұрақтар қояды, жауаптарға түсініктеме беріп, бағалайды, жеңімпазды анықтайды. Дұрыс жауап үшін көп смайлик жинаған оқушы жеңімпаз атанады.

 
4 тапсырма:

Мақсаты:Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін қадағалау.

1.Оқулықпен жұмыс

Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу.

Мұғалім мәнерлеп оқиды. Идеясын, мазмұнын оқушылармен пікірлесе отырып талдау жүргізіледі.

Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды, ойын еркін жеткізеді, тақырыпты түсінеді. Топтағы бір оқушы өз тобына мәтіннің  мазмұнын түсіндіреді.
Сергіту сәті.Жаттығу
 
IV.Қорытындылау

(5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
 5 тапсырма:5 жолды өлең Оқушылар дәптерлеріне

тақырыпқа қатысы бар сөздерді жазады.

V.Үйге тапсырма беру Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
(2мин)Бейімделу туралы ата-аналарынан  сұрап немесе энциклопедияны оқып,қызықты ақпараттар жинап келу.Үй тапсырмасын білу,түртіп алу.
VI.Бағалау

(5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
 Бағдаршам

Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз.

Мысалы:

•Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті).

Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады.

Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

Өзін-өзі бағалау, топ басшы-

сының бағалауы, бағалау

парағына бағаларды түсіріп отырады

VII,Рефлексия

(3 мин)

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
 Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін жапырақ тәрізді стикерлер таратуОқушылар сабақтан алған әсерлерінің ұнағанын жасыл,   ұсыныстарын көк түсті стикерлерге жазады

 

Previous Article

ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИННІҢ ПРОЗАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ КӨРКЕМДІК ӘДІС-ТӘСІЛДЕР

Next Article

Түрік Қағанаты

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Ашық сабақтар

    Қарттарын қадірлеген — ел ардақты

    10 августа, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Жартылай дайын өнімдерден тағамдар әзірлеу технологиясы

    11 августа, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері

    28 сентября, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Ғимаратты техникалық пайдалану

    16 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Тіл жүйрікте кім жүйрік?»

    15 июля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Ұйымдастырылған ашық ...

    15 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Төрт түлігім -ырысым

  • Балабақша

    Біз – жолаушылармы

  • Балабақша

    Балалардың дене тәрбиесіне деген қызығушылығын арттырудағы музыкалық сүйемелдеудің рөлі

 

Жаңа жарияланымдар

  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика