Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

  • Рза Қунақова “Жемістер жыры”

  • Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›«Жануарлар табиғатқа қалай биімделеді?»

«Жануарлар табиғатқа қалай биімделеді?»

By admin
26 августа, 2020
335
0
Share:

 

ПәнДүниетану2 сынып
Сабақтың тақырыбы: 

«Жануарлар табиғатқа қалай биімделеді?»

Жалпы мақсаты:Жануарлардың табиғатқа қалай бейімделетіндігі туралы үйрету.Жануарлардың табиғаттағы  маңызы жайлы ұғынадыру.
Сілтеме:1.Әдістемелік құрал   58-60  бет

2-сыныпқа арналған дүниетану оқулығы

Авторлары: Қ.Аймағамбетова, Н.А.Ким, Г.Д.Мырзақанова

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, екеуара сұрақ қоюы, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы.
Негізгі идеяларЖануар тіршілігі туралы  білім, білік, дағдысын қалыптастыру,  түрлі тапсырманы орындауда оқушы белсенділігін арттыру
Сабақта қолданылатын материалдар: 
Оқыту әдістері:СТО

АКТ

БББ

1.Топтық жұмыс

2.Жұптық жұмыс

3.Жеке жұмыс

Дерек көздеріЭнциклопедия,Интернет ғаламтор арқылы.
ТапсырмаларСұрақтарға жауап беру.

1.Тапсырма:Психологиялық дайындық.                                              Сұрақтар.

2 тапсырма: БББ кестесін толтыру.

3 тапсырма: «Аукцион» ойыны

4 тапсырма:Мәтінмен жұмыс. жұппен жұмыс,топпен жұмыс)

5 тапсырма: 5 жолды өлең

 

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

 

I.Оқушылар

ға психология-лық ахуал туғызу

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
(3 мин)Ұйымдастыру

Тренинг

«Кім қалай дыбыстайды?»

 

Әр оқушы тренингке белсенді қатысу.
Топқа бөлу:смайлингтер арқылы топқа бөлу.

 

Оқушылар суреттер арқылы бір топ қасқырлар,екінші топ қояндар болып екі топқа бөлінеді.

Топ басшысын сайлау.

 

II.Үй тапсырмасын сұрауМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
(7 мин)

 

 

2.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін, тест жұмысы алынады. Жауап парағы арқылы көршіңді тексер.

Оқушылар жұппен бір-бірін жауап парағы арқылы тексеріп, бағалайды.

 

III.Жаңа тақырып (20 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
 1. Психологиялық дайындық.                                              Сұрақтар.                                                             

– Табиғатта қандай өзгерістер болып тұрады? (Күн мен түннің, жыл мезгілдерінің ауысуы,суықтын  түсуі, т.б.).

– Бұл сабақта біз жануарлардың табиғаттағы өзгерістерге қарай қалай бейімделетіні туралы білеміз.

 

 

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап

береді.

 

2 тапсырма:

БББ кестесін толтыру.

Оқушылар кестені толтырады.

 

 

3 тапсырма: «Аукцион» ойыны

Мақсаты:

Алған теориялық білімді практикада қолдана білу.

Топтық жұмыс.

«Аукцион» ойыны

Мұғалім өтілген тақырып бойынша сынып оқушыларына арнап сұрақтар дайындайды.Жүргізуші аукцион өткізеді: сұрақтар қояды, жауаптарға түсініктеме беріп, бағалайды, жеңімпазды анықтайды. Дұрыс жауап үшін көп смайлик жинаған оқушы жеңімпаз атанады.

 
4 тапсырма:

Мақсаты:Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін қадағалау.

1.Оқулықпен жұмыс

Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу.

Мұғалім мәнерлеп оқиды. Идеясын, мазмұнын оқушылармен пікірлесе отырып талдау жүргізіледі.

Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды, ойын еркін жеткізеді, тақырыпты түсінеді. Топтағы бір оқушы өз тобына мәтіннің  мазмұнын түсіндіреді.
Сергіту сәті.Жаттығу
 
IV.Қорытындылау

(5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
 5 тапсырма:5 жолды өлең Оқушылар дәптерлеріне

тақырыпқа қатысы бар сөздерді жазады.

V.Үйге тапсырма беру Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
(2мин)Бейімделу туралы ата-аналарынан  сұрап немесе энциклопедияны оқып,қызықты ақпараттар жинап келу.Үй тапсырмасын білу,түртіп алу.
VI.Бағалау

(5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
 Бағдаршам

Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз.

Мысалы:

•Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті).

Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады.

Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

Өзін-өзі бағалау, топ басшы-

сының бағалауы, бағалау

парағына бағаларды түсіріп отырады

VII,Рефлексия

(3 мин)

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
 Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін жапырақ тәрізді стикерлер таратуОқушылар сабақтан алған әсерлерінің ұнағанын жасыл,   ұсыныстарын көк түсті стикерлерге жазады

 

Previous Article

ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИННІҢ ПРОЗАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ КӨРКЕМДІК ӘДІС-ТӘСІЛДЕР

Next Article

Түрік Қағанаты

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Ашық сабақтар

    “Ш дыбысы мен әріпі”

    30 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Көркемдік кестемен бұйымды безендіру. ҚМЖ. 5 сп

    17 июня, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    “Алия в гостях у ребят”

    18 июля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Аквариумдағы балықтар

    10 июля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Көліктер және оның түрлері

    28 апреля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Grammar theme: Type of sentences –Сөйлем түрлері Lexical theme: Healthy lifestyle – Салауатты өмір салты

    6 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    5 саны мен цифры

  • Қазақ тілі

    Қоршаған ортаны қорғау

  • Балабақша

    Жыл мезгілдері – Seasons

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа
  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар
  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»
  • Вариатив көңілді бояулар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика