Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Дефектология
Home›Дефектология›Қимыл қозғалыс аймағын дамыту

Қимыл қозғалыс аймағын дамыту

By admin
27 августа, 2020
1698
0
Share:

Күні:
Сынып: 3
Бөлімі: 2.Қимыл – қозғалыс аймағын дамыту
Тақырыбы: 2.3 Сезімдік – қозғалыстық қабылдауын дамыту.
Мақсаттары: 3.2.3.2 Дифференциалды демалу (мұрынмен ауа алу – ауызбен шығару).
Түзету білімдік: Оқушы санасының белгілі бір нәрсеге бағытталып, оның айқын бейнелеуін қамтамасыз етуі және шоғырландыру қабілеті арқылы танымдық белсенділігін арттыру
Түзету – дамытушылық: Есту арқылы танымдық қабілетін дамыту.
Түзету тәрбиелік: жетістікке жету сенімділігін,бастаған істі соңына дейін жеткізуге тәрбиелеу.
Әдісі: Миға шабуыл, сұрақтар, жеке жұмыс, ойын
Көрнекілік: суреттер, үлестірмелі материалдар, қарындаш,геометриялық пішіндер.
Іс-әрекет кезеңдері Дефектологтің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық — қозғаушылық Шаттық шеңбері: «Жүрекке жылу сыйлайық»
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық.
Таза ауаны жұтайық,
Жүрекке жылу сыйлайық. Шаттық шеңберде домаланып тұрамыз

Ұйымдастыру — іздестіру
1)Жаңа сабақ. Дифференциалды демалу (мұрынмен ауа алу – ауызбен шығару).
Тыныс алу – адамзат өмірінің бірінші және соңғы актісі. Өмірлік маңызды функция бола отырып , тыныс алу – ағзадағы барлық жасушаларға оттегін тасмалдап , мүшелердің жұмыс қабілетін арттырады. Функция автоматты түрде қызмет атқаратындығына қарамастан , дұрыс дем алу әр адамның өмірін айтарлықтай жақсартады.

Біз қалай тыныс аламыз?
1. Мұрынмен тыныс алып – ауызбен баяу шығару;
2. Мұрынмен тыныс алып – ауызбен үзіп-үзіп шығару;
3. Мұрынмен тыныс алып – мұрыннан қайта шығару;
4. Ауызбен тыныс алып — ауыздан шығару;

2)Түзету – дамытушылық кезең:
Есте сақтау қабілетін арттыруға арналған ойындар
1 тапсырма
Жоғалған зат ойыны: Үстелдің үстіне бірнеше зат қойылады. Бала оларға мұқият қарап алған соғ ,теріс қарап тұрады. Үстелден бір зат алынып тасталынады.Оқушы қай заттың жоғалып кеткенін табу керек.Заттардың санын ақырындап арттыруға болады.

2 тапсырма. «Қайтала» сіріңке шиімен ұйымдастырылады. Бұл ойынды оқушылар жұптарымен ойнайды. Әр балаға сіріңкенің 6 шиінен беріледі.Екеуінің біреуі сол шиелерден қандайда бір затты құрайды. Екіншісі бірнеше секунд көлемінде қарап алады да, оны қайтадан жасауға тырысады. Содан кейін оқушылар орнын ауыстырады,екіншісі көрсетеді,біріншісі қайталайды.

3 тапсырма: «Қанеки, есіңе түсір!»

Оқушыларға сұрақтар қойылады. Мысалы: «Бұл ғимаратта неше қабат бар?», «Дәліздегі перделердің түсі қандай?», «Бүгін Мәди не киіп келді?» т.б. Бәріне нақты жауап берген оқушы жеңімпаз атанады. Бұл бір жағынана баланың зейінінің артуынада көмектеседі.

4 тапсырма.
«Қиылған суреттің бөліктерін құрастыру» дидактикалық ойыны.
Мақсаты: Ұсақ қол моторикасын дамыта отырып, дене бөліктерін атау.

5. Сөйлеу тілін дамыту.
Тізбекті суреттермен жұмыс.«Тауық пен үйрек және олардың балапандары» әңгімесін айта отырып, байланыстырып сөйлеу тілдерін дамыту.

3)Сергіту сәті:
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Оқушылар жоғалған затты айтады.

Оқушы логикалық ойлауын ширатады.

Оқушылар жауап береді.

Пазлды құрастырады.

Оқушылар сөйлемді байланыстырып айтады.

Сергіту сәтін орындайды.
Рефлексивті — түзетушілік

Сау болыңыз!

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Есту, көру, ойлау арқылы есте сақтау туралы түсінік қалыптасады.
Қандай түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп, білді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Есту, көру, ойлау арқылы қабылдау қабілетін дамыды.

Previous Article

«Үйшекей» орыс халық ертегісін сахналау

Next Article

Қазақ тілі сабағында

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Дефектология

    Эмоциялық қарым-қатынас

    28 апреля, 2020
    By admin
  • Дефектология

    «В гостях у сказки. Репка. Звук и буква Рр» открытый урок, 1 класс

    14 мая, 2020
    By Лариса
  • Дефектология

    Қашықтықтан оқытуда

    19 мая, 2020
    By admin
  • Дефектология

    «Ертегілер елінде» дефектологиялық ашық оқу қызметі

    7 октября, 2020
    By admin
  • Дефектология

    Балабақшадағы сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен ақпараттық технологияларды қолдану

    28 мая, 2020
    By admin
  • Дефектология

    Табиғат құбылыстары

    8 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Эссе «Менің мамандығым – педагог-психолог»

  • Баяндамалар

    Ағылшын тілін оқытуда диалогтік оқытудың тиімділігі

  • Балабақша

    Мен педагогпын

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Май 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Апр    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика