Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

Физика
Home›Физика›Электр тогының жұмысы мен қуаты

Электр тогының жұмысы мен қуаты

By Карлыга
15 сентября, 2020
2647
0
Share:
Пәні: Физика
СЫНЫП: 8
Сабақтың тақырыбыЭлектр тогының жұмысы мен қуаты..Практикалық жұмыс.
Сабақ негізделген оқу мақсаттары8.4.2.12 Электр тогының жұмысы мен қуатының формулаларын есептер шығаруда қолдану;

8.4.2.13 Джоуль-Ленц заңын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.Теориялық білімдерін практикамен  ұштастыру.

Сабақ мақсаты:Токтың жұмысы мен қуаты, Джоуль-Ленц заңының формулаларын есептер шығаруда қолдану, тақырыптың мән-мағынасын ашу, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру. Электр құбылыстары тарауы бойынша білімдерін толықтырып бекіту.
Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Джоуль –Ленц заңын  күнделікті өмірде және  өндірістерде, есептер шығаруда  қолдана білуге  үйренеді. Электр қыздырғыш аспаптарды қолдануды біледі.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Электр тогы туралы теориялық білімдерін қалыптастырады

Бағалау  критерийіЭлектр тогының жұмысын, электр тогының қуатын біледі, формулаларын қолданады.

Электр тогының жылулық әсерін білудің практикалық маңызын түсінеді, біледі .

Джоуль-Ленц заңын түсінеді,біледі және формуласын қолданып сапалық есептер шығара алады .

Тілдік құзіреттілікЭлектр құбылыстары туралы білімдерін тереңдету;

Джоуль-Ленц заңын , электр тогының жылулық әрекетін түсіндіру ;

Құндылықтарды

дарыту

—         Жеке, жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;

—         топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;

—         өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;

—         топтық жұмыстар, кретаивті шығармашылық ізденістер барысындағы еңбек және шығармашылық;

Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМатематика, қазақ тілі.
Алдыңғы оқуДжоуль-Ленц заңы.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Сабақтың басталуы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың аяқталуы

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру, оқушыларды түгендеу, топқа бөлу.

«Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті:

ыстық қайрат, нұрлы ақыл,

жылы жүрек»               

А.Құнанбаев

Оқушыларды  «Д.Джоуль», «Э.Ленц» және «Д.Уатт» топтарға бөлу.

Сабақ мақсатымен  жоспарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру

Мақсатқа жету үшін,алдыңғы сабақты еске түсірейік,үй жұмысын қайталайық.

·        «Сұрақ-жауап» әдісі

1.      Электр тізбегінде энергияның сақталу және айналу заңын қалай түсіндіруге болады?

2.     Электр тогының жұмысы деп нені айтамыз? Қандай формуламен өрнектеледі? Немен өлшенеді?

3.     Электр тогының жұмысын қандай күш атқарады?

4.     Электр тогының қуаты деп нені айтамыз? Қандай формуламен өрнектеледі? Немен өлшенеді?

5.     Электр тогы өткенде өткізгіштердің қызатынын қалай түсіндіруге болады?

6.     Джоуль-Ленц заңы қалай тұжырымдалады? Қандай формуламен өрнектеледі?

·        Семантикалық карта

р/сФизикалық шамаБелгіленуіФормуласыӨлшем бірлігі
1.Ток күші
2.Электр кернеуі
3.Жылу мөлшері
4.Электр тогының жұмысы
5.Электр тогының қуаты

 

·        «Миға шабуыл» әдісі

А деңгейі

Электрлік құралда 5А ток күші 45мин уақыт ішінде 162кДж жұмыс жасады Осы құралдың кедергісін табындар.

В деңгейі

Кедергісі 10 Ом өткізгіштің ұштарына 12В кернеу берілген. Осы өткізгіштен 20с ішінде қанша электр заряды өтеді. Осы кезде қандай жұмыс істеледі.

С деңгейі

Кедергісі 3 Ом және 6 Ом екі резистор тізбекке параллель қосылған. Бірінші резистордан өтетін ток 2А. 10с уақыт ішінде екі резистордан қандай жылу мөлшері бөлінеді.

* Эксперименттік тапсырма

Берілген құралдарды пайдаланып, тізбек құрастыру.

 

*Тест (бір және бірнеше жауаптарды белгілеу)

 

1. Кедергілері 2 Ом, 3 Ом және 6 Ом резисторларды параллель  қосқанда қандай кедергі туындайды (Ом)? 1 балл

А.36                В. 3,27                      С.11              Д.5,5

2.Кедергілері 3 Ом және 6 Ом екі резисторды  бір-біріне  қосып алуға болатын кедергілер.   2 балл

А. 3               В.9            С.18          Д.2             Е. 4,5

3. Кедергі 20 Ом ток күші 5А қыл сымда 10секундта бөлінетін жылу мөлшері.          3 балл

А.5кДж                В.5000Дж          С.200Дж           Д.0,5*104 Дж

* Қорытындылау.«Блиц-сұрақ»

1.  Электр зарядының: оң және теріс екі түрі бар. (ия/жоқ)

2.  ХБЖ- да электр өрісі кернеулігінің бірлігіне 1Н/Кл алынады. (ия/жоқ)

3.  Электр өрісі тудыратын жұмыстың ығысатын зарядтың модуліне қатынасына тең шама кернеу деп аталады. (ия/жоқ)

4.    ток күшінің формуласы: (ия/жоқ)

5.  Ом заңын(ия/жоқ)

6.  Тізбектеп жалғаудың формуласы:I = I1 + I2,

7.  U = U1 = U2                     (ия/жоқ)

8.Ток күшін вольтметрмен өлшейді (ия/жоқ)

9.БХЖ-де кедергі ампермен өлшенеді   (ия/жоқ)

 

«Білім-біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік сол білімді іске асыра білу дағдысы»               А.Байтұрсынов

1-топ:

2-топ:

3-топ:

қағаздар, қалам.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме

 

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөніСұрақ-жауап әдісі

 

Семантикалық карта«Миға шабуыл» әдісіЭксперименттік тапсырмаТестБлиц-сұрақ

 

       
       
       
       
       
       
       
 
Previous Article

An E-mail about ones Best Friend

Next Article

Халық өнерін қазақ музыка тарихын терең насихаттау ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Физика

    Атом ядросының байланыс энергиясы

    23 мая, 2020
    By admin
  • Физика

    Үдеумен қозғалған денің салмағы мен салмақсыздық

    30 сентября, 2020
    By admin
  • Физика

    Суммативное оценивание за раздел Постоянный электрический ток

    11 мая, 2020
    By ziada.14@mail.ru
  • Физика

    Серпімділік күші. Гук заңы

    28 июня, 2020
    By admin
  • Физика

    Физика пәнінен 8 сыныпқа арналған бөлім бойынша жиынтық бағалауға әдістемелік нұсқаулықтар

    10 мая, 2020
    By admin
  • Физика

    Закон Ома для участка цепи

    22 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Қысқа мерзімді жоспар

    русский язык. 4 класс. Главные члены предложения. Распространенные и нераспространенные предложения

  • Аттестаттау материалдарыАттестация материалдарыКвалтестОнлайн тест мұғалімдерге аттестацияПробные тесты для учителейТест для аттестацииТесты для учителей

    БИОЛОГИЯ

  • Әдістемелік нұсқау

    Ағылшын тілі сабағында                         ойын түрлерін қолдану әдістері

 

Жаңа жарияланымдар

  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика