Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Өзін-өзі тану
Home›Өзін-өзі тану›Менің есімім

Менің есімім

By admin
22 сентября, 2020
550
0
Share:

Гульназ Калиакперова

 

Білім беру саласы: Әлеуметтік таным.
Ұйымдастыру оқу-іс әрекет түрі: Өзін-өзі тану.
Тақырыбы: Менің есімім.
Мақсаты: балалардың өзіндік «Менің» ұғындыру, өз есімдерін саналы түсінулеріне ықпал ету, Өздерін тануға, ерекшеліктерін білуге үйрету
Оқу іс-әрекетінің көрнекілігі: жүрекше, альбом, әр балаға қарындаштар, айна.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ – жауап, түсіндіру, ойын, әңгімелеу.
Әрекет кезеңдері
Мотивациялық қозғаушы
Ұйымдастыру кезеңі
Өткен сабақты қайталау
Жаңа тақырыппен таныстыру.
Балалардың назарын тәрбиешіге аудару.
Іздену ұйымдастырушы

Педагог: балалар, бір-бірімізге қарайықшы, біз бір-бірімізге ұқсаймыз ба?
Балалардың жауабын тыңдап болған соң, педагог ойды қорытындылайды.
Педагог: Ия, балалар, дұрыс айтасыңдар біздің бір-бірімізге ұқсайтын жерлеріміз көп екен. Бірақ бізді басқа баладан ажыратып тұратын, көзге көрінбейтін ерекшелігіміз бар екен, ол не? Ол біздің есіміміз екен. Әлемде есімі жоқ бір-де бір адам жоқ екен. Есім бұл сөз, бірақ ерекше сөз. Әр есімнің мағынасы болады. Біздің ата-бабамыз балаға есім таңдаған кезде ерекше назар аудаған. Олар балалары мықты, мейірімді, бақытты, көрікті болып өсу үшін есімдерін де солай таңдаған. Мысалы, мықты болу үшін батыр болу үшін Алпамыс, Батырбек деп, бақытты болу үшін Бақытжан, Бақытбек деп атаған.
«Жаңғырық» ойыны. Қазір біз бір ойын ойнаймыз. Әрқайсымыз өз есімімізді буынға бөліп, алақанымызды соғып айтамыз. Мысалы: Ай-гүл, Дас- тан, ал барлығымыз сол есімді жаңғырықша қайталап, алақанымызды соғамыз.
Жақсы, балалар, жарайсыңдар.
Міне барлығымыз есімімізді айтып шықтық. Енді кезекпен әр бала өз бойында бар, өзіне ұнайтын жақсы қасиеттерін айтып шықсын.
Педагог: балалар, сендер өздеріңнің жақсы қасиеттеріңді білетіндеріңе өте қуаныштымын. Әрбір адам қайталанбайтын дара тұлға. Әрқашан өз дара ерекшеліктеріңмен ерекшеленіп тұрасыңдар. Бұл сөздердің мағынасын түсіну үшін «Айна» жаттығуын жасаймыз. Мына қол айнаға мұқият қараймыз, өзіміздің ерекшелігімізді байқаймыз. Айнаға қарап тұрып «Мен жақсы баламын!», «Мен ерекше баламын!» деп айтамыз.
Балалар, жақсы, бірақ та өздеріңді ғана мақтап, менменшіл болып кетуге болмайды екен. Әр адамды сыйлай білу керек. Әр адамның есімі болады, жақындырыңның, достарыңның, таныстарыңның есімін білмеу – бұл әдепсіздік екен. Сондықтан адамдар бір-бірінің есімдерін есте ұстап, сәлемдескенде, қоштасқанда, бір нәрсе сұраған кезде есімдерін атап айтады екен. Қазір біз бір сайыс өткіземіз. Екі командаға бөлініп, кім көп есім білетінін тексерейік. Қай команда көп есім атаса,сол жеңеді.
Педагог: бүгін біз біздің есіміміз жайлы сөйлестік. Ал енді әрқайсымыз қағазға өзімізге визитка жасаймыз. Өз есімімізді жазып қасына сурет саламыз. Сурет дәмді немесе әдемі, немесе қуанышты зат болуы керек. (мысалы кәмпит, гүл).
Балалар тапсырманы орындап, бір біріне көрсетеді.
Жүректен жүрекке. Балалар бүгін біз есімдеріміз туралы көп айттық. Мына жүрекшені бір-бірімізге бере отырып, ата-анамыз үйде қалай еркелетіп айтанынын айтамыз.
Рефлексті коррекциялау
Қорытынды. Балалар бүгінгі сабақта не жайында әңгімелестік?
Балалардың жауаптары

Previous Article

ЖAҢAРТЫЛҒAН БІЛІМ БЕРУ БAҒДAРЛAМAСЫ AЯСЫНДA ҚAЛЫПТAСТЫРУШЫ ...

Next Article

6 саны мен цифры

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Өзін-өзі тану

    “Сүйіспеншілік мекені”

    26 сентября, 2020
    By admin
  • Өзін-өзі тану

    «Өзін – өзі тану – қиялға қанат беруші пән»

    20 сентября, 2020
    By admin
  • Өзін-өзі тану

    Mixcraft программасын өзін-өзі тану пәніне тиімді пайдалану

    18 мая, 2020
    By admin
  • Өзін-өзі тану

    Мен өзімді танимын

    7 октября, 2020
    By admin
  • Өзін-өзі тану

    Щедрость и великодушие

    11 мая, 2020
    By admin
  • Өзін-өзі тану

    отбасы дәстүрлері

    11 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    «Балабақша – бақыт баспалдағы»

  • Әдебиеттік оқу

    «Жылу мөлшері»

  • Балабақша

    Төрт түлік мал оның төлдерімен таныстыру

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика