Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Қысқа мерзімді жоспар
Home›Қысқа мерзімді жоспар›Бірлесіп орындалатын  жұмыстарға  қатысты есептер

Бірлесіп орындалатын  жұмыстарға  қатысты есептер

By admin
27 сентября, 2020
918
0
Share:

Сабақтың  тақырыбы:Бірлесіп орындалатын  жұмыстарға  қатысты есептер

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.5.2.3. Жай бөлшектерге арифметикалық   амалдар  қолданып мәтін есептер шығару (мысалы, бірлесіп  орындалатын жұмыстарға қатысты есептер).

 

Сабақ мақсаттары:

 

Мәтін есептер шығару дағдысын қалыптастыру  (мысалы, бірлесіп

орындалатын жұмыстарға қатысты есептердің шартын түсініп).

 

Бағалау  критерийлеріМәтін есептер шартын түсініп, қысқаша шартын жаза алады  (мысалы,   бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер);

Есеп шарты бойынша теңдеу немесе өрнек құрай алады ;

Жай бөлшектерге арифметикалық  амалдар қолдана алады;

Тілдік мақсаттарОқушылар

– мәтін есептердің шешімін түсіндіреді;

– практикалық есептердің математикалық моделін сипаттайды

Пәнге тән лексика мен терминология:

– бөлік;

– шама;

– жылдамдық, уақыт, қашықтық;

– уақыт, өнімділік, жұмыс;

– баға, саны, құн;

– ұзындық, ені, периметр, аудан

Құндылықтарды дарытуТоппен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстаржаратылыстану
АКТ қолдану дағдыларыИнт тақта
Бастапқы білімМәтін есептер , теңдеулер, өрнек құру
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Cабақтың басы

10 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.

Ширату жаттығуы

Жауабы: 21

Өткен тақырыпты қайталау:

Жеке тапсырма:

Цистернаны  бензинмен  бiрiншi  насос  24  минутта

толтырса, екiншi насос 40 минутта толтырады. Екi насостан қатар аққан бензинмен цистерна қанша уақытта толтырылады?

Дескриптор:   Білім алушы

– есептің шарты бойынша математикалық өрнек құрастырады;

– жұмыс өнімділігін анықтайды;

– арифметикалық амалдар қолданады;

– жауабын жазады.

Үй жұмысын тексеру  №581

Жауабы:

Сабақтың кезеңдерімен, мақсатымен ,  бағалау критерийлерімен таныстыру.

 

 

 

Сабақтың ортасы

25 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс №583, №585

№583. Катер  тынық  сумен  жүзе  отырып  бiр  кемежайдан  екiншi кемежайға дейiн 18 мин, қайық 36 мин жiбередi. Егер олар бiр мезгiлде  қарама-қарсы  бағытта  жүзсе,  қанша  минуттан  кейiн кез деседi?

Дескриптор:     Білім алушы

– жылдамдықтарды анықтау үшін өрнек құрастырады;

– бөлшектерге амалдар қолданады;

– есептің шешімін табады.

№585. Бiрiншi тiгiншi жұмысты 20 күнде орындайды, ал екiншi тiгiншiге осы жұмысты орындау үшiн бiрiншi тiгiншiнiң уақытының 3/5-i қажет, үшiншiге екiншiге қарағанда 2 есе артық уақыт қажет. Осы жұмысты үш тiгiншi бiрiгiп қанша күн де бiтiредi?

 

Дескриптор:   Білім алушы

– есептің шарты бойынша математикалық өрнек құрастырады;

– жұмыс өнімділігін анықтайды;

– арифметикалық амалдар қолданады;

– жауабын жазады.

Сергіту  сәті

№586. Аква риумге су екi құбыр арқылы жiберiлсе, ол 5 сағ­та, ал бiрiншiқұбыр арқылы 6 сағ­та толады. Аква риум тек екiншi су құбыры арқылы қанша уақытта толады?

 

№587. Екi  трактор  жердi  6  сағ  жыртады.  Сол  жердi  бiрiншi  трактор жалғыз жыртқанда 15 сағ жұмсаса, екiншi трактор осы жұмысқа қанша уақыт жiбередi?

 
Сабақтың соңы

5 мин.

Сабақты қортындылау  Рефлексия.

Мұғалім сабақты сұрақ-жауап арқылы оқушылардың өзіне қортындылатып, рефлексия жүргізеді

Үй жұмысы: №584

 
Previous Article

Мектеп шеберханасына саяхат. Рр дыбысы мен әрпі

Next Article

Оқытудың жаңа әдіс – тәсілдерін пайдалана отырып ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Қысқа мерзімді жоспар

    Айтыс – халық қазынасы

    12 августа, 2020
    By karagulovaelmira
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Дененің салмағы

    9 октября, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Д.Исабековтің “Әпке”драмасы.Бауыр ұғымы қмж

    11 августа, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    «Going to Britain»

    24 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Ағылшын тілі. 5-сынып. Unit 2 Living things. Animals.

    18 мая, 2020
    By Закирбаева Айша
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Ағылшын тілі. 5-сынып. Unit 2 Living things. Animals.

    18 мая, 2020
    By Закирбаева Айша

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Қыздар мен ұлдар

  • Қазақ тілі

    Ашық сабақ. Түбір мен қосымша

  • Баяндамалар

    ТІЛДІК ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАРДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТӘРБИЕЛІК МАҢЫЗЫ

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика