Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері

By admin
28 сентября, 2020
555
0
Share:
Пән: МатематикаМектеп: Т.Әубәкіров атындағы н.м
Күні:29.09.20Мұғалім:Балтамуратова А.Ж
Сынып: 4-сыныпҚатысқандар саны:5

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 4.1.2.4 – 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды  топтастыру
Күтілетін нәтижелерБарлық оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды білетін болады.

Көптеген оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды түсіндіре алатын болады.

Кейбір оқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды білетін және түсіндіре алатын

болады.

Тілдік мақсаттарОқушылар:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды түсіндіруді біледі.

Пәндік лексика және терминология.

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерінің негізінде натурал сандарды классификациялауды білетін болады.

Диалогқа / жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы сөздер топтамасы

Талқылау:

2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштіктің белгілерін тұжырымда.

Жазу:

Көптаңбалы сандарды 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлу мен көбейтудің

жазылуы.

Алдыңғы білімКөптаңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша және

ауызша көбейту мен бөлу.

Сабақтың барысы
Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыПсихологиялық дайындық:

Оқы сабақ, ерінбе,

Жалқаулыққа берілме.

Сауатты бала боп шықсаң,

Сүрінбейсің өмірде.

Алдыңғы   білімді  еске  түсіру

«Миға  шабуыл» әдісі

Сұрақтар:

Көлем өлшем  бірліктері

 

1 см3 = 1 000 мм3

1 дм3 = 1 000 см3

1 м3 = 1 000 дм3

1 дм3 = 1 000 000 мм3

1 м3 = 1 000 000 см3

1 л су = 1 дм3

Аудан өлшемдері

1 см2 = 100 мм2

1 дм2 = 100 см2

1 м2 = 100 дм2

1 дм2 = 10 000 мм2

1 м2 = 10 000 см2

1 км2 = 1 000 000 м2

Дескрипторы:

1. Сұрақтарға  жауап береді..

2. Өлшем бірліктерді  дұрыс  ажыратады.

Үй  тапсырмасын сұрау

№10  Есепте.

 

1 508х8= 12 064              1 204х7=8 428              3 007х8=24056

2 703х9= 24 327              81 903х8= 665 224       6 550х4=26 200

6 940х6=41 640               606х5=  3 030               1 907х8=15 256

8 005х8= 64 040              904х7= 6 328                34 605х8=276 840

Дескрипторы:

1. Өрнекті  математикалық  тілде  оқиды.

2. Мәнін  айтады.

Жаңаны  оқып үйрену

Оқу мақсатын таныстыру

Натурал  сандарды  2-ге, 5-ке, 10-ға  бөлінгіштік  белгілері негізінде  жіктеуді  үйренесің.

Күтілетін нәтижені анықтау

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

 

 

 

 

 

Бағдаршам  түстері  арқылы бағалау.

 

 

 

 

Сабақтың ортасы 

Тақтамен жұмыс  №2

Қай  сандар 5-ке,қай сандар 2-ге бөлінеді?

Көбейту  арқылы тексер.

2-ке бөлінетін  сандар

48 732\2=           8 732\2=             854\2=                30 876\2=

 

5-ке  бөлінетін  сандар

54 270\5=           54 275\5=            30 875\5=           885\5=

Бөлуді  орындап болған  соң,  көбейту  амалы  арқылы  тексереді.

Дескрипторы:

1. 2-ге, 5-ке  бөлінетін сандарды теріп жазады.

2. Ережесін  айтады.

Топтық жұмыс

№3     «Мюнстенберг» әдісі

Кестеден 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін сандарды тап.

 

 

  Дескрипторы:

1. 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін сандарды белгілейді.

2. Ережесін  айтады.

 

 

Ауызша  есептеу  №4  «Визуалды айғақтар» әдісі

Әр топқа кеспе қағаздарға есептерді жазып таратып,  есептің шартын сурет арқылы құрып шығарту.

Дескрипторы:

1. Сурет арқылы  есепті  құрастырады.

2. Есептің  мәнін  табады.

 

Сергіту  сәті 

 

Тақтамен жұмыс  №5

Есепті шығар. Мәтіннен математикалық шамаларды таң­дап алып, өз есебіңді құрастыр.

Футбол ойынына билет сатып ал­ған балалар кассаға 10 000 теңге тө­ле­ді. Олар 1 225 теңгеден 3 билет және 1 485 теңгеден 4 билет сатып алды. Балаларға қанша ақша қайтарды? Қандай қағаз ақшамен және мәнеттермен қайтарды?

 

Ш:10 000-(1 225х3+1 485х4)=385

Ж:385тг   200тг-қағаз ақша, 100тг-50тг-20тг10тг-5тг-мәнет ақша

қайтарады.

Дескрипторы:

1.Есептің шартын  құрады.

2. Есептің  мәнін  табады.

Жұптық жұмыс. Қима қағазбен жұмыс №6

 

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері,

Оқулық

 

 

 

 

Бағдаршам  түстері  арқылы бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

Постермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

жұмыс

 

 

 

 

 

 

Дәптермен,

Оқулықпен жұмыс

 

 

Бағдаршам  түстері  арқылы бығалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану.

№8  Беілген  сандар 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінуі  үшін әрқайсысына  қандай ең  кіші сан  қоу  қажет?

       10-ға                           5-ке                       2-ге        

  1 289
 470 123
 470 125
200  531
200  532
  1 290

 

 

 

 

 

 

 

Дескрипторы:

1. 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін мысалдар келтіреді.

2. Ережесін  айтады.

Кері байланыс парағы. «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша.

 

 

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

Смайликтерді көрсете отырып, бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбегендерін ауызша айтады.

Қосымша ақпарат
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

күрделі дереккөздермен жұмыс істей

алады.

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау парақтары
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
Қорытынды бағалау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не

білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.

 

 

 

Previous Article

ЭССЕ “Тәрбиеші-ұлы тәрбиенің тірегі”

Next Article

Мен Азаматпын

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Ашық сабақтар

    Жер қазу тасымалдау машиналары ашық сабақ

    24 июня, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Кейіпкерлердің киімін әшекей бұйымдарын суреттеймін. 2 сп

    17 июня, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    The Travels of Marco Polo

    30 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Жәнібек Кәрбозин «Төрт мезгілді аңсау» ҚМЖ. 3сп

    17 июня, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Эйнштейннің салыстырмалылық теориясы

    28 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    ашық сабақ тиімді есептеу.

    10 марта, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Күнмен бірге саяхат

  • Балабақша

    Үй жануарлары

  • Балабақша

    Орманға саяхат

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика