Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Балабақша
Home›Балабақша›10 саны (жасалуы, жазылуы). Жай мысалдар мен есептер құрастыру

10 саны (жасалуы, жазылуы). Жай мысалдар мен есептер құрастыру

By admin
6 октября, 2020
3170
0
Share:

Білім беру саласы: Таным

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

Тақырыбы:  10 саны (жасалуы, жазылуы). Жай мысалдар мен есептер құрастыру

Мақсаты мен міндеттері:Балаларды 10 санымен және оның жазылуымен  таныстыру, 10 санының  жазылуын заттардың санымен сәйкестіндіре білу. Заттарды реттік және есептік санау, тура және кері санау дағдыларын жетілдіру.

Дамытушылық: 10 санын 1 және 0 цифрымен жаза алу. Зейіндерін, логикалық ойлау қабілеттерін, танымдық қабілетін дамытуға арналған тапсырмалар орындатқызу.

Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, саналылыққа, тапқырлыққа, шапшаңдылыққа баулу, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Әдіс –тәсілі: ой-қозғау, сұрақ-жауап, ойын тапсырмалар, логикалық есептер, санамақ

Оқу қызмет түрі: аралас оқу қызметі

Көрнекілігі:1-10 ға дейінгі сандар, 10 саны мен цифрының жазылу үлгісі, суреттер, таратпа карточкалар,геометриялық пішіндер, суреттер

Билингвалды компонент: сандарды үш тілде санау

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:1-10 ға дейінгі сандарды  танып, тура және кері санауды, қосу, азайту есептерін шығаруды.

Нені игереді:заттардың саны және шамасы бойынша арақатынастарын көрсететін математикалық терминдерді, логикалық есептерді шығаруды.

Нені білді: кеңістікте және қағаз бетінде бағдарлауды

 

Қызмет кезеңіТәрбиеші қызметіБалалардың қызметі
Мотивациялық қозғаушыШаттық шеңбері

Қайырлы таң ұстазым,

Қайырлы таң достарым.

Шеңберге тұрайық,

Жылулық сыйлайық.

Доброе утро учитель,

Доброе утро друзья.

Посмотрите друг на друга,

Пожелайте всем добра.

Good morning, Good morning.

Good morning to you.

Good morning, Good morning.

І like see you!

Балалар жылдың қай мезгілі?

Бүгін нешінші күн?

Жарайсыңдар, бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру оқу қызметі.

 

 

Шеңберге тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жылдың қыс мезгілі,

Зима-winter

Бүгін сәрсенбі-среда-wednesday

Ұйымдастыру іздестіруТосын сый:- «Математика ханшайымы»

-Сәлеметсіңдерме, балалар! Мен математика ханшайымы.  Сендер математика аралына саяхатқа шыққыларың келеме?  Бірақ менің көңіл күйім болмай тұр, себебі  мен аралыма баратын жол таба алмай тұрмын. Маған көмек бересіңдер ме?

1 тапсырма: Балалар алдымызда үлкен су бар, одан өту үшін бізге не керек?

Ендеше мына қайыққа не жетіспей тұр?Сандарды ретімен қосыңдар.

Керемет балалар, ендеше кеттік.

2 тапсырма: Балалар біз нені көріп тұрмыз?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мына суретте не қайда орналасқан?

 

 

 

 

 

 

 

 

3 тапсырма:Балалар біз үйді көріп тұрмыз, бірақ үйге жақындау үшін не кедергі? Ия, ендеше осы тастардың орындары алмасып кетіпті орнына қойыңдар. Балалар қараңдаршы мына таста сан жоққой, бұл қандай сан болуы мүмкін? Мына тастар нешеу екен?

Осы тастарға тағы бір тас қоссақ он тас болады

Тоғызға бірді қосамыз

Он санын енді тосамыз

Қос таңбалы кім білмек

Олар-бір мен дөңгелек

Тақтаға жазып көрсету,

Он саны он бірліктен тұрады

Ауада жазып көрсету

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10

10.9.8.7.6.5.4.3.2.1

Дәптермен жұмыс

10 санын жазғызу

Есептер шығарып көрсету:

Сурет бойынша(6 банан+4 алма,

8 қызыл көлік+2 сары көлік, 7 қалам+3 дәптер т.б

4 тапсырма: жарайсыңдар, балалар енді үйдің айналасында нелер бар? Айналасында нелер үшып жүр?

Ия,  енді осы араларға көмектесейік өз гүлдеріне қондырайық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

1,2,3

Look ats bee

4 and 5

Go to you have

 

5 тапсырма:Енді үйге де жеттік бірақ үй құлып екен, әр құлыптың кілтін екі бірдей таңбалы сандарды қосу,  есеп шығара отырып, өз орнына қоямыз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 тапсырма:Балалар үйдің есіктері ашылды. Мұнда сандықша бар екен, ой бұл сандықша жай сандықша емес мұнда логикалық тапсырмалар бар екен:

 

1:-

Қазып жүр құмды 5 мысық,

Үшеуі жатыр, күн ыстық.

Екеуі жүр шомылып,

Барлығы қанша, санап шық

2:-

Алты қонжық орманға,

Бара жатты қорбаңдап.

Бірі олардың шаршады,

әрі қарай бармады.

Жауабын тез айт,

Қанша қонжық кетті алда?

3:-

Апам самса пісірді,

Пештен оны түсірді.

Бір-бірден жеп балалар,

Бақыт, Сақып, Даналар,

Марат, Қайрат, Саралар

Тойып лезде қалғаны

Тағы да бір самсаны

Мысық жалмап алғаны!

(апай қанша самса пісірді)

4:-

Тауық  шықты көшеге

Ерді барлық шөже де

Алға кетті 7-еуі,

Артта қалды 3-еуі

Санай алмай барлығын

Есі шықты тауықтың

Сен есепте, балақан

Қанша еді балапан?

Математика ханшайымы:

Рахмет, балалар! Жарайсыңдар, сендер ең ақылды балалар екенсіңдер. Сендерге менен сыйлығым бар. «Қызықты сандар» атты кітапшасы.  Енді сендермен қоштасатын кез келді, мына жолмен қайыққа жетесіңдер.

Математика аралына келіп тұрыңдар. Сау болыңдар!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ханшайыммен амандасып, тапсырмаларды орындауға келіседі

 

 

 

 

 

Қайық

 

 

 

Сандарды ретімен қосып 1-9 дейінгі сандарды қайталайды, орысша, ағылшынша санайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар жоғарыда не тұр,

Оң жақта сол жақта

Биік, аласа ұығымдарын атап шығады

 

 

 

 

 

 

Сандар жазылған тастар

 

 

Санап, тастарды  ретімен қою.

 

Тоғыз тас

 

Мұқият тыңдайды

 

 

 

 

Ауада жазады

Қазақша, орысша, ағылшынша санайды

Тура және кері санап шығады

дәптерге 10 санын жазады

 

Ауызша есептер шығарады

 

 

 

гүлдер

 

аралар

араларды есеп шығара отырып гүлдеріне қондырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды

 

 

екі бірдей таңбалы сандарды қосу, есептер шығара отырып, құлыптарды орналастырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Есептерді шығарады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ханшайыммен қоштасып, сандар арқылы  қайықа мініп балабақшаға оралады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті түзетуБалалар біз қайда бардық?

Біз кімге көмек көрсеттік?

Қандай санмен таныс болдық?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқу қызметіне белсенді қатысқан баланы мадақтау.

Сұрақтарға жауап береді

 

 

Тақпақты айтады:

Оң қолымда бес саусақ,

Сол қолымда бес саусақ.

Алақанды ашамыз

Бесті беске қосамыз

Кел санайық ал мұны,

Нешеу болды барлығы?

Оң қолымда бес саусақ,

Сол қолымда бес саусақ.

Жасырып ем бесеуін,

Қалды мұнда нешеуі?

Бесеу екен қалдығы,

Нешеу еді барлығы?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Previous Article

Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін»

Next Article

Студенттермен тәрбие жұмыстарының бағыттары

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    Согласие в семье

    29 марта, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Я патриот своей страны!

    18 апреля, 2019
    By admin
  • Балабақша

    Абай-дана,Абай -дара қазақта

    3 июля, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Ғажайып қыс

    21 июня, 2019
    By admin
  • Балабақша

    Ертегілер еліндегі ғажайып математика

    12 апреля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Қазақ халқының ұлттық ою-өрнектері

    24 июня, 2019
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша конкурстары

    Балабақша балалары арасында байқау

  • Ашық сабақтар

    The Travels of Marco Polo

  • Балабақша

    Құстар біздің досымыз

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Май 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Апр    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика