1-10 ға дейін сандар
Саукманова Жанар Слямжагқызы
Тақырыбы:
1 – 10 ға дейігні сандар
тура және кері санау
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математика
Тәрбиеші: Саукманова Жанар Слямжанқызы
2019 — оқу жылы
Ұйымдастырылған оқу қызыметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математика
Тақырыбы: 10саны цифры
Мақсаты: 10 саны мен цифрын жазу, цифр мен
Білімділік: заттың санын сәйкестендіруді үйрету
10 цифрын тану және бейнелеуді үйрету.
Дамытушылық: зейін мен ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелік: үлкенге көмек көрсетуге тәрбиелеу
Блинвальд компонент: тоғыз – девят.
Сөздік жұмыс: ауыр жеңіл, ұзын, қысқа
Көрнекіліктер: ертегі кейіпкерлері, тақырыпқа сай сурет үлгісі, слайд
Үлестірмелі көрнекіліктер: дәптер
Мотифациялық қозғаушылық:
Шаттық шеңбер:
Орнымыздан тұрайық
Тілек шеңбер құрайық
Бір – бірімізге жылы тілектерімізді білдірейік
Мен сендерге күндерін сәтті болсын деп тілеймін
Өткен сабақ: 9 саны мен цифры
Жаңа тақырып:
1.Кіріспе
Ертеде бір орманда үйшік тұрыпты
Орманды кезіп жүріп қасқыр үйшікті көреді
Көргісі келіп есікті қағады үйшіктің ішінен бір дауыс шығып былай дейді.
Егер сен менің үйшігімде тұрғын келсе
Бірінші тапсырмамды орында
1-сұрақ:
Жыл мезгілдерін ата
-Қыс, көктем, жаз , күз.
-Қасқыр сендерге рахмет айтып үйге кіріп кетеді.
Енді екі қоян келе жатады. Оларда үйшікті көріп оған кіргісі келіп есікті қағады.
-Егер үйге кіргін келсе
Екінші тапсырманы орында деп аржағынан дауыс шығады
2-сұрақ:
1-10 ге дейін тура және кері сана дейді
Қоян сендерге рахметін айтып үйге кіреді
3 — Енді бір ағаштан жаңғақ теріп жүрген тиын да үйді көріп есікті қағады.
Есіктің артынан әлгі дауыс тағы шығады.
-Егер сен менің үйшігіме кіргің келсе үшінші тапсырманы орында дейді
Балалар қане тапсырманы орындайық
Логикалық сұрақтар:
4- Орман кезіп жүрген түлкіде үйшікке езігеді. Ол да есікті қағады.
Әлгі дауыс қайта шығады
Егер менің үйшігіме кіргің келсе онда адасқан сандар ойынын ойна сонда кіргіземін дейді.
5- Ормада бір аю жүріп үйшікті көреді. Олда үйшікке кіргісі келеді,
есікті қағады. Аржағынан тағы сол дауыс шығады. Онда менің тапсырмамды орында 10 санына бір есеп шығарып бер дейді.
6- Ағаштын астынан алма іздеп жүрген кірпі үйшікті көріп келеді де есікті қағады. Есіктін арғы жағынан тағы әлгі дауыс шығады.
Егер менің үйшігіме кергін келсе онда « Ауыр – жеңіл, ұзын – қысқа» деген ойынды ойна сонда кіргіземін дейді. Балалар тапсырманы орындайды.
7- Енді бірде аң патшасы орнатылған үйшікті көріп есігін қағады. Әлгі дауыс тағы шығады былай дейді
-Балалар үйдің қандай пішіндерден тұратынын айтып арыстанға көмектесейік.
-Жарайсыңдар балалар сендер берілген тапсырмаларды жақсы орындадыңдар
Енді үйшікте кім бар ойынын білгілерін келеме? Ендеше есікті қағып көрейік.
Ар жағынан аю ққонжықтарын алып шығады.
-Балалар үйшіктен қанша кейіпер шықты?
-Бұл ненің үйі екен?
-Ендеше санап көрейік үйшіктен қанша кейіпкер шықты?
Санап көрейікші?
-Балалар тұра тұрындар деп аюдың баласы қонжық келеді.
-Енді санап көрейікші қанша болады екен
-Ендеше бүгін қай сан мен танысамыз?
-Мына суреттен нені көріп тұрсындар ?
-Қанша екен?
-10 саны мен 10 цифры мен сәйкес келеді екен
-Енді ауада жазып үйренейік.
— Енді дәптерлеріңді ашып 10 санын цифры жазылған бетті ашамыз
Сергіту сәті: Қорбандаған аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп — теріп алайық
Қалтамызға салайық
Дидактикалық ойын: Сан мен цифрды сәйкестедір
Қорытынды:
Ойын ретімен қойып шық
-Бүгін біз қандай санмен таныстық?
-10 саны 10 цифры
-Мадақтау — мақтау
Оқу қызыметіне жақсы қатысқан балаларды мақтау мадақтау
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: 10 санын және цифрын
Болу керек: 10 цифрының жазылуы туралы түсінікті
Істей білу керек: 10 -ға дейін тура және кері санауды 10 цифрын тануды.
Тәрбиеші: Саукманова Ж.С.
Әдіскер: Аяғанова А.Қ.
Тексердім: