Ортаңғы топтағы балалардың рөлдік мінез-құлыққа итермелейтін проблемалық жағдайлары
Педагог заттық-дамыту ойын ортасын дұрыс ұйымдастырғанда, біртіндеп балалардың қарым-қатынасын күрделендіріп, белсендіргенде шынайы дербес ойын пайда болады.
Өмірлік және ойын тәжірибесін өз бетінше және шығармашылық қолдануға балаларға ой мен рөлді таңдаудың алдында, ойын міндеттерін дәйекті түрде шешуге, шындықтың қандай да бір жақтарын шығармашылықпен жаңғыртуға мүмкіндік беретін ойын-проблемалық жағдайлар көмектеседі. Оларды жасай отырып, тәрбиеші балаларды шығармашылық ізденіске итермелейді, бұл олардың әр түрлі деректерден алған білімдерін жұмылдырады.