Ы ы дыбысы мен әріпі
МАД | Тәрбиеші: Сахова Мадина Әлиқызы | Уақыты: | Пәні: сауат ашу | |
Білім беру саласы | Қатынас | |||
Бөлімі | Сауат ашу және жазу | |||
Тақырыбы | Ы дыбысы мен әрпі | |||
Сабақтың мақсаты: | «Ы» дыбысы және әрпімен таныстыру. «С» дыбысы кездесетін сөздер айтқызып, буынға бөлуді ,сәйлем құрауды,сөз ішінен «с»дыбысын табуды үйрету. | |||
Көрнекіліктер: | Ы дыбысына байланысты суреттер,кеспе әріптер. | |||
Іс-әрекет кезеңдері: | Тәрбиеші әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | ||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру: | Жылулық шеңбері
Біз әдепті баламыз, Біз ерекше боламыз. Қонақтарды көргенде, Сәлемдесіп аламыз. |
Өлең шумағына сәйкес қимылдар жасайды. | ||
Ұйымдастыру іздестіру
Жаңа сабақ |
Топқа бөлу.
Өткен сабақты пысықтау. -Қазір қай сабақ? -Сауат ашу сабағында біз не үйренеміз? -Дыбыс дегеніміз не? -Әріп дегеніміз не? -Дыбыстар қаншаға бөлінеді? -Дауысты дыбыстар қалай айтылады? -Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады? -Дауысты дыбыстарды қандай текшемен белгілейміз? -Дауыссыз дыбыстарды қандай текшемен белгілейміз? «ЛОТО» ойыны арқылы өткен дыбыстарды қорытындылау. Жаңа тақырып Жұмбақ Кесе,шыны, пиала Оларсыз шай құя ма? Қасықсыз тамақ жемейміз, Бәрінің атын не дейміз? (ыдыс) Ы дыбысының әріп таңбасымен таныстыру. Ы» дыбысын әліппе-дәптерге жазу
Суретпен жұмыс Ыдыс,мысық,қозы сөздеріндегі «ы»дыбысының орнын табу.Буынға бөлу.Сөйлем құрау.
ІІ топ «Ы»дыбысы кездесетін сөздерді тауып жапсыру. ІІІ топ. «Сәйкестендіру»әдісі «Ы» дыбысына байланысты суреттер мен сөздерді сәйкестендіру.
«Ы» дыбысын әліппе-дәптерге жазу. Дәптерімізді ашайық Сергіту жаттығуы
Жұптық жұмыс Жеміс ағашындағы буындарға сәйкес буынды тауып жаз. |
ІІІ топқа бөлінеді.
Сұрақтарға жауап береді.
.
«Ы»дыбысына сөздер айтады. Сөйлем құрайды. Сөздерді буынға бөледі. «Ы » дыбысының айтылу ерекшелігін байқайды.
-ыдыс -мысық -қозы
«Ы» дыбысының айтылу ерекшелігін байқайды. Сұрақтарға жауап береді. «Ы»дыбысымен танысады.
«Ы»дыбысын ауада жазады. Сөздердегі «Ы» дыбысының орнын табады. Буын,сөздерді оқиды. Өлең шумағын айтып,мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды. «Ы»дыбысын жазады. «Ы»дыбысы бар суреттерді тауып,жапсырады. Буындарды бір -бірімен сәйкестендіреді. «Ы»дыбысы бар сөздерді табады. Жеміс ағашындағы буындарға сәйкес буынды тауып жазады.
|
||
Сергіту сәті: | «Сұрақ-жауап»әдісі
-Ы дыбысы қандай дыбыс? -Қандай текшемен белгілейміз? -Сөздің қай жерлерінде кездеседі? «Көліктер»арқылы өткен сабаққа кері байланыс жасату.
|
Сұрақтарға жауап береді.
« Көліктер » әдісі арқылы өткен сабаққа кері байланыс жасайды.
|
||
Рефлексивті – түзетушілік | Жылулық шеңбері
Біз әдепті баламыз, Біз ерекше боламыз. Қонақтарды көргенде, Сәлемдесіп аламыз. |
Өлең шумағына сәйкес қимылдар жасайды. | ||
Күтілетін нәтиже | ||||
Білу | Сөз ішінен«Ы»дыбысының орнын табуды,буынға бөлу,сөйлем құруды біледі. | |||
Өзіне үйренгені | «Ы»дыбысының сөздің басында,ортасында,соңында кездесетінін білді. | |||
Үйрену | «Ы»дыбысының дауысты дыбыс екенін біледі. | |||